Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #26 Skrevet 11. januar 2013 "Savner å holde rundt deg" ?? Det er for meg en kjærlighetserklæring. Det er jo ikke akkurat noe man sier til hvermannsen? Løp sier jeg, løp før han lurer deg mer... Den slags kommentarer skal være forbeholdt deg, og bare deg. Et sted går grensen, og han har tråkket langt over. Jeg undres nå hva annet han har skrevet... Og hva la han i det? Det er ikke et uttrykk all av 'vi snakkes' eller noe i den duren. Det er jo et utsagn med betydning som kan tilbakeføres til noe, noe som faktisk har skjedd... nemlig at han har holdt rundt henne. Dette synes jeg var skremmende... og han kan ikke uten videre bortforklare dette... Jeg hadde ikke akseptert det. Jeg ville ikke klart å opprettholde et tillitsforhold til en mann som sa slike ting til andre damer. Gå.... Anonym poster: 16043babea4603d10cdff5a7eed4e2fd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #27 Skrevet 11. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt) Hvordan gjør man det? Anonym poster: 3f61bdb60e0adda82b6a802e46a2f757
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #28 Skrevet 11. januar 2013 Greit å skirve? Kjære deg, hva tror du han har GJORT? Kan ikke savne noe man ikke har gjort. Hiv han ut som er lærepenge...! Anonym poster: 91931ce2bd39c480013d73587ab2045f
IceNose Skrevet 11. januar 2013 #29 Skrevet 11. januar 2013 Har du snakket med han? Kast han på dør!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #30 Skrevet 11. januar 2013 Hvis man skriver en sånn melding når man har vært i et fast forhold til noen i syv år så sier det seg selv at det er noe mer her. Hvorfor og når skulle han ha holdt rundt henne og det skulle være naturlig og uskyldig? Og han savner det. Nå vil jeg påpeke da at det var ikke en slibrig melding han har sendt.... Men den tilsier nok i stor grad at han har vært utro eller nærmer seg å være det. Anonym poster: 15e10940a14f9382a093e71223042fbd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #31 Skrevet 11. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt) Det er faktisk ikke bare-bare, skjønner du.. Jeg hadde en smarttelefon, men alle meldingene ble slettet. Var midt i en konflikt med eksen om barna og han truet med rettssak. Jeg var dønn avhengig av smsene hans da de var mine bevis. Jeg kontaktet først telefonoperatøren, nei, de kunne ikke hjelpe, ring lensmannen. Greit, ringte lennsmannen, men de kunne ikke hjelpe med mindre jeg anmeldte han, da kunne de prøve å hente ut meldingene. Men de ga meg nummeret til Ibas, som de samarbeider med, det var blant annet de politiet samarbeidet med får å gjenopprette telefonminner fra Utøya. Av Ibas fikk jeg beskjed om at, joda, de kunne PRØVE å gjenopprette meldingene, men at det kostet ganske mye og da måtte jeg ikke bruke telefonen mer før de var ferdige med den. Så nei, det er ikke enkelt å gjenopprette sms, selv fra smarttelefoner. Man må rett og slett ta kopi på f.eks "mine sider" Anonym poster: 2bf3a4798ba12b66ecca89dfb487509e
Gilette Skrevet 12. januar 2013 #32 Skrevet 12. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt) Hvordan gjør man det? Anonym poster: a8ae4f4dc5911c1c5df7e6d2dedbeaa6 Du poster anonymt så det blir litt umulig for meg å vite hvilken tlf og programmer du trenger. Er for teknisk til at jeg tar det i forum
Gilette Skrevet 12. januar 2013 #33 Skrevet 12. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt) Det er faktisk ikke bare-bare, skjønner du.. Jeg hadde en smarttelefon, men alle meldingene ble slettet. Var midt i en konflikt med eksen om barna og han truet med rettssak. Jeg var dønn avhengig av smsene hans da de var mine bevis. Jeg kontaktet først telefonoperatøren, nei, de kunne ikke hjelpe, ring lensmannen. Greit, ringte lennsmannen, men de kunne ikke hjelpe med mindre jeg anmeldte han, da kunne de prøve å hente ut meldingene. Men de ga meg nummeret til Ibas, som de samarbeider med, det var blant annet de politiet samarbeidet med får å gjenopprette telefonminner fra Utøya. Av Ibas fikk jeg beskjed om at, joda, de kunne PRØVE å gjenopprette meldingene, men at det kostet ganske mye og da måtte jeg ikke bruke telefonen mer før de var ferdige med den. Så nei, det er ikke enkelt å gjenopprette sms, selv fra smarttelefoner. Man må rett og slett ta kopi på f.eks "mine sider" Anonym poster: 2bf3a4798ba12b66ecca89dfb487509e Det er ikke bare bare der er rett men det er fullt mulig. Hadde du anmeldt ham hadde det vært gratis om politiet tok din forklaring seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå