Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Han skulle vise meg en film på telefon og jeg fikk den i henda, da tikket det inn ei melding fra ei venninne av han som jeg har sagt i fra at jeg ikke er helt begeistret for. To linjer over sto det fra han til henne: "Savner å holde rundt deg" - Dette er ingen x eller noe. Den var sendt kvelden i forveien da han lå på sofaen samme med meg... Konfronterte han med det og har hatt noen samtaler om det siden, men virker ikke som han skjønner at dette ikke er greit å skrive til andre! What to do???? Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Kast han ut, han har ikke skjønt hva et forhold innebærer!! Ikke vær så dum at du han kommer til å slutte med det hvis han har en slik holdning til å være i et forhold. Anonym poster: 34c8bfe8ef8061e0beeba641f6156a68
Gjest Antarctica Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Det er ikke slibrig, det der er utroskap. "Savner å holde rundt deg" - ehhh, da har de jo drevet med det nylig?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 What to do? Altså, ifølge smsen så savner hun å holde rundt han, noe som faktisk tilsier at hun har holdt rundt han. For meg er det IKKE greit at noen holder rundt partneren min med mindre de trøster han.. For meg høres det dessverre ut som han er utro, ellers hadde hun ikke skrevet sånt. Jeg vet ihvertfall med meg selv at hvis jeg sender slike sms til en mann så er det en jeg har dype følelser for og savner veldig.. For ett sted har hun fått det ifra at det er greit å sende han sånne meldinger, og man får ikke så dype følelser for noen man bare er kompis med. Da bør man isåfall revurdere forholdet om den andre parten er i et forhold.. Anonym poster: 2bf3a4798ba12b66ecca89dfb487509e
Junibaby2011 Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Da lurer jeg bare på når han holdt rundt henne sist...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Da lurer jeg bare på når han holdt rundt henne sist... ja, det har vel jeg også lurt på... og det har nok ikke bare skjedd en gang... og når man holder rundt hverandre så skjer det jo ofte litt ekstra... vi har vært sammen i 7 år, vi er 23 år nå, så vi har jo vært gjennom mye sammen.... har bare hatt sex med hverandre (jeg har i hvertfall bare hatt sex med han) så føler ikkejeg kan kaste han på dør over en melding, men... det er jo allikevel ikke greit og det burde jo få konsekvenser... men hvordan "straffer man" eller "tar igjen" på noe sånt noe da? Hilsen HI Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960
Gjest Antarctica Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Man snakker med han, og sier "hvis du ikke er klar for å være i et monogamt forpliktende forhold, bør du komme deg ut av det."
Gjest Leaf Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Han skulle vise meg en film på telefon og jeg fikk den i henda, da tikket det inn ei melding fra ei venninne av han som jeg har sagt i fra at jeg ikke er helt begeistret for. To linjer over sto det fra han til henne: "Savner å holde rundt deg" - Dette er ingen x eller noe. Den var sendt kvelden i forveien da han lå på sofaen samme med meg... Konfronterte han med det og har hatt noen samtaler om det siden, men virker ikke som han skjønner at dette ikke er greit å skrive til andre! What to do???? Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960 Huff, nei jeg hadde helt klart satt foten ned. Dette tyder jo på at noe har foregått mellom dem over lengre tid.. Og når han ikke skjønner alvoret, virker det som han egentlig ikke respekterer deg eller forholdet? Har dere vært lenge sammen, om jeg får spørre?
Junibaby2011 Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Da lurer jeg bare på når han holdt rundt henne sist... ja, det har vel jeg også lurt på... og det har nok ikke bare skjedd en gang... og når man holder rundt hverandre så skjer det jo ofte litt ekstra... vi har vært sammen i 7 år, vi er 23 år nå, så vi har jo vært gjennom mye sammen.... har bare hatt sex med hverandre (jeg har i hvertfall bare hatt sex med han) så føler ikkejeg kan kaste han på dør over en melding, men... det er jo allikevel ikke greit og det burde jo få konsekvenser... men hvordan "straffer man" eller "tar igjen" på noe sånt noe da? Hilsen HI Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960 Men hva er det han sier da? Hva er grunnen til at han har sendt henne denne meldingen?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Man tar ikke igjen, jenta mi. Forklar fakta og hva du forventer. Hvis ikke er det rett ut. Still krav for svarte! Anonym poster: 34c8bfe8ef8061e0beeba641f6156a68
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Han skulle vise meg en film på telefon og jeg fikk den i henda, da tikket det inn ei melding fra ei venninne av han som jeg har sagt i fra at jeg ikke er helt begeistret for. To linjer over sto det fra han til henne: "Savner å holde rundt deg" - Dette er ingen x eller noe. Den var sendt kvelden i forveien da han lå på sofaen samme med meg... Konfronterte han med det og har hatt noen samtaler om det siden, men virker ikke som han skjønner at dette ikke er greit å skrive til andre! What to do???? Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960 Huff, nei jeg hadde helt klart satt foten ned. Dette tyder jo på at noe har foregått mellom dem over lengre tid.. Og når han ikke skjønner alvoret, virker det som han egentlig ikke respekterer deg eller forholdet? Har dere vært lenge sammen, om jeg får spørre? vært sammen i 8 år i april som kommer nå og da bodd sammen i 3 år... så er jo ikke noejeg har lyst til å kaste ut av vinduet sånn helt uten videre, men samtidig så kan jeg jo ikke akseptere dette! et sted går grensa... Han er mye ute å reiser i jobb og skal til Trondheim til uka, kan ikke si at jeg har lyst til at han skal dra! Hilsen HI Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 Da lurer jeg bare på når han holdt rundt henne sist... ja, det har vel jeg også lurt på... og det har nok ikke bare skjedd en gang... og når man holder rundt hverandre så skjer det jo ofte litt ekstra... vi har vært sammen i 7 år, vi er 23 år nå, så vi har jo vært gjennom mye sammen.... har bare hatt sex med hverandre (jeg har i hvertfall bare hatt sex med han) så føler ikkejeg kan kaste han på dør over en melding, men... det er jo allikevel ikke greit og det burde jo få konsekvenser... men hvordan "straffer man" eller "tar igjen" på noe sånt noe da? Hilsen HI Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960 Man straffer ikke eller tar igjen. Man tar en seriøs samtale eller fem og så finner man ut hvordan man stiller seg til saken Det "dumme" med slike forhold som starter i fjortistiden, er at noen vokser ikke i forholdet og tar det ikke mere seriøst selv om man blir mer voksen. Han her høres ikke ut som respekterer dg så veldig mye. Om min mann hadde ligget på sofaen sammen med meg og samtidig skrevet mld til ei anna dame om at han savner å holde rundt henne? Vel, da spiller det ikke så stor rolle hvor mange år vi har vært sammen.. For da hadde ham ikke vært den jeg trodde han var. Så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Hvis du har mage til det, så krev å få se hele meldingstråden mellom de, og så kan du si til han at hvis han har noe som helst å fortelle deg, så er NÅ tiden å gjøre det på. Om han da ikke er interessert i å finne seg selv på gaten i nærmeste framtid. Alternativt, hvis han ikke vil si noe, så ta kontakt med "venninnen". Forklar henne at du vet at det foregår noe mellom henne og mannen og at du vil vite nøyaktig hva. Ikke be, krev. Jeg tror ikke et sekund på at dette er bare meldinger når han skriver sånne setninger. Og du bør ikke la det gå uten å komme til bunns i det. At dette er den eneste mannen du har hatt sex med er ikke en grunn til å bli i et destruktivt forhold, hvis det viser seg å være det. Anonym poster: bd2830c3aca5ba6382670528b1a69ae9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 What to do? Altså, ifølge smsen så savner hun å holde rundt han, noe som faktisk tilsier at hun har holdt rundt han. For meg er det IKKE greit at noen holder rundt partneren min med mindre de trøster han.. For meg høres det dessverre ut som han er utro, ellers hadde hun ikke skrevet sånt. Jeg vet ihvertfall med meg selv at hvis jeg sender slike sms til en mann så er det en jeg har dype følelser for og savner veldig.. For ett sted har hun fått det ifra at det er greit å sende han sånne meldinger, og man får ikke så dype følelser for noen man bare er kompis med. Da bør man isåfall revurdere forholdet om den andre parten er i et forhold.. Anonym poster: 2bf3a4798ba12b66ecca89dfb487509e Ser nå at jeg blandet hvem som skrev hva til hvem. Men budskapet er det samme. Jeg tror han er utro med denne jenta, ellers ville han ikke skrevet slikt til henne. Og nei, dette kalles ikke å være slibrig, dette kalles mer å være romantisk.. Du skriver dere er 23 år og vært sammen i 7 år. For meg høres det ut som han er på vei videre, ut av forholdet. Man forandrer seg mye i denne alderen, og noen ganger vokser man fra hverandre Håper inderlig jeg tar feil Anonym poster: 2bf3a4798ba12b66ecca89dfb487509e
meg-og-mine Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Snakk med din samboer, spør han rett ut om hva som skjer / har skjedd mellom dem, om du fortsatt ikke stoler på han eller tror han lyger; Vil få litt kritikk for denne men har gjort samme selv mot utro mann for å finne ut hvordan han drev på: ta telefonen hans ei natt han sover, tast med jenta selv, prøv å legge frem spørsmål som kan gi deg svar Om du ikke får spessielt svar, noter telefon nummeret hennes, send sms fra din telefon , si du tilfeldig kom over sms hans når du skulle sende en sms fra hans tlf til ei vennine, spør hva som skjer, si du er dama hans, fortell henne også at om hun ikke viste det så har du vært sammen med han i 7år.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Jeg VAR i ganske lik situasjon som deg. Ble sammen med x når jeg var 14, og holdt sammen i 10 år. Han hadde det veldig travelt med andre enn meg. Jeg oppdaget dette ved at jeg så meldinger han hadde fått/sendt. Spesielt da til en. Jeg ville jo ikke tro at dette var sant, så jeg ble faktisk i noen år. DUMME, DUMME meg! Men fikk tilslutt øynene helt opp og fikk nok av en løgnaktig dritt. Og jeg er uendelig glad for at vi ikke har barn sammen! Det som er det "rare" er at vi faktisk venner idag. Jeg har truffet mannen i mitt liv, som jeg stoler 100 % på, og fått 2 deilige barn! X lever singel livet. Jeg har faktisk takket han for hva han gjorde! En dør lukket, og mitt nye liv åpnet seg! Så han vet at han har dummet seg ut! Og han har fått beskjed om at det aldri noensinne kunne blitt oss to igjen! Ikke om han var den siste på jord heller:) Ta å spør kjæresten din om det gjør noe at du ser meldingene hans? Jeg syns dette lukter svidd! Men jeg har også tatt litt skade av min egen opplevelse, så er vel litt på vakt for sånne ting;) Er helt forferdelig å gå rundt å være usikker, så ta tak i dette! Og en god klem din vei!! Anonym poster: 2e437e7fbae1ad25bc6bfc3082ee0dd6
Junibaby2011 Skrevet 10. januar 2013 #18 Skrevet 10. januar 2013 Meldingene er sikkert slettet fra telefonen hans for lenge siden, men jeg ville allikevel bedt om å få se på dem. Bare for å høre hva han svarer.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2013 #19 Skrevet 10. januar 2013 Har fått telefonen av han... Og har spurt om jeg kommer til å finne noe jeg ikke liker, da svarer han at etter den siste meldingen så har han ikke skrevet noe. Når jeg spør om to uker i forveien så svarer han vet ikke... Jeg vet jeg kommer til å finne noe jeg ikke liker... Vil bare ikke se på telefonen og innse faktum tror jeg... Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960
Junibaby2011 Skrevet 10. januar 2013 #20 Skrevet 10. januar 2013 Har fått telefonen av han... Og har spurt om jeg kommer til å finne noe jeg ikke liker, da svarer han at etter den siste meldingen så har han ikke skrevet noe. Når jeg spør om to uker i forveien så svarer han vet ikke... Jeg vet jeg kommer til å finne noe jeg ikke liker... Vil bare ikke se på telefonen og innse faktum tror jeg... Anonym poster: 1d6f52a296ebcb485df610d970e8f960 Som jeg skrev rett over, så tror jeg ikke at alle meldinger er der lenger. Men men, uansett, lykke til. Unner ingen å ha det sånn du har det nå. Det er forferdelig vondt.
O`Neill Skrevet 10. januar 2013 #21 Skrevet 10. januar 2013 Kan han ikke skjønne at det er feil handling fra hans sin side så er han definitivt ikke noe å satse på og du...beklager, men jeg må si det...er da dum som et brød og pinlig naiv om du fortsetter å være med han..
Gilette Skrevet 10. januar 2013 #22 Skrevet 10. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt)
Gjest Antarctica Skrevet 11. januar 2013 #23 Skrevet 11. januar 2013 Ja vel. Men når man er kommet dithen at man jager etter bevismateriale er vel tilliten i forholdet nokså tynnslitt? Hun vet jo hva hun så på mobilen, og dermed vet hun at de to åpenbart har et utilbørlig forhold som ikke er forenlig med å være samboer med en annen. Å finne flere meldinger er jo en formalitet.
Junibaby2011 Skrevet 11. januar 2013 #24 Skrevet 11. januar 2013 Vet at de kan gjenopprettes, men hadde jeg måtte gjenopprette slettene meldinger på telefonen til samboeren min hadde jeg ikke tatt meg bryet. Da hadde jeg nok bare tenkt at han tydeligvis skjuler noe stort fra meg, og kastet han på dør.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #25 Skrevet 11. januar 2013 Slik at dere vet det damer, slettede mld kan gjenopprettes. Både på de skikkelige gamle tlf (litt pes) og nyere smart telefoner (temmelig enkelt) Hvordan gjør man det? Anonym poster: a8ae4f4dc5911c1c5df7e6d2dedbeaa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå