Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyker ikke. Samboer røykte da vi ble sammen, men måtte fint slutte hvis det skulle bli alvorlig mellom oss. Vært røykfri i 6 år nå. :)

Mistet min far til lungekreft, i en alder av 49, og har en mor som til min irritasjon fremdeles røyker. Mine barn skal ikke lide under samme forhold som vi har gjort.

Anonym poster: 32cb61dde2ead46d3d11749cf727ffd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyka siden jeg var 14-15 år, men har holdt opp under svangerskapene. Denne gangen skal jeg ikke ta med en røyk igjen, for nå skal jeg være røykfri resten av livet:-)

Anonym poster: 7701f388689de1d0c3a458fdf0dbfa59

Skrevet

Jeg røyka fast i 6 år. Bestemte meg uten videre en kveld om at nå var det nok. Har vert røykfri siden:-)

Skrevet

Nei, røykte før. Sluttet med engang jeg fant ut jeg var gravid, men begynte å røyke igjen når jeg sluttet med ammingen. Men i mai hadde jeg fått nok og bare bestemte meg for å slutte. Og det gikk faktisk:)

Er så glad jeg klarte å slutte med det drittet, røykte ca 20 om dagen.

Skrevet

Røkte på fest/enkelte sosiale sammenhenger i studietida, men slutta med det da jeg merket at jeg hadde lyst på røyk dagen derpå. Er nå 10 år siden sist :)

Skrevet

Har ikke røyket siden 2006, det var skuffende lett å slutte.

Skrevet

Jeg røyker ikke. Har aldri gjort det. Har ikke tenkt å begynne. Syns røykere lukter vondt. Kysset en gutt som røykte da jeg var 18 år, det gjør jeg ALDRI igjen.

Anonym poster: 01b3ea499f927aff99a862adf2549a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...