Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv røyket fast tidligere, men sluttet for en del år siden da jeg ble gravid. Tar meg en røyk nå og da, synes fortsatt det er godt, men er ikke avhenigig lenger. Sist er vel ca fem uker siden nå. Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri røykt og satser på å holde meg til det :P

Røyker nok passivt så det holder i massevis..

Skrevet

sluttet helt for 2 år siden,røykt i 28 år, ganske stolt av meg selv.

ikke har jeg sprekke heller, og det er bra til å aldri å ha forsøkt å slutte.

Anonym poster: 0abed85148cda6a068ba9af767fbd198

Skrevet

sluttet helt for 2 år siden,røykt i 28 år, ganske stolt av meg selv.

ikke har jeg sprekke heller, og det er bra til å aldri å ha forsøkt å slutte.

Anonym poster: 0abed85148cda6a068ba9af767fbd198

Så flink du har vært :)

Skrevet

Nei, røyker ikke og har aldri gjort det.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

#3: dritbra :D gratulerer :)

Jeg var fast røyker til jeg traff sambo. Han røyka ikke, så da fikk jeg også lyst til å slutte. Men holdt meg dessverre ikke :( ble en av og til'er.. Men har liggi unna siden jeg ble gravid i mai :) og nå når jeg lukter på folk om har røyka, eller er hjemme hos innerøykere, skal jeg aldri røyke igjen.. Fyttirakkern for en lukt! Den skal sambo og baby slippe!

Skrevet

Aldri gjort, ei heller aldri prøvd

Anonym poster: 40f9decb2e92caa62f037dcedeedc4b9

Skrevet

jeg har røyka i 9 år, vokst opp med røykeforeldre inne og ute fra morgen til natt siden jeg var født. da jeg var 14 år gammel begynte jeg å få en hoste, evig forkjølelse og hostet til jeg spydde hver høst, trodde det var allergi, kunne ikke påvise noe å jeg måtte bare finne meg i deg, nå er jeg 24 år, og sliter fortsatt med hosten, hoster til jeg svimer av, har hendt jeg ikke får puste ogblacker ut fordi jeg begynner og hoste. så til røykingen igjen, har jo vert i tvil på hva som er galt med meg og røykingen har ikke gjort det bedre, men i sommer var jeg hos lungelegen på sykehuset, der ble det konkludert med mild astma, Kronisk Bronkitt og en go begynnelse på Kols... JEG har da siden sommeren 2012 virkelig prøvd å stumpe røyken, 10 - 15 år fikk jeg som frist før jeg lå på sykesengen med full kols.. ååååå guuuud.... pga bronkitten har er jeg lett mottagelig for kols, pga røykingen ble dette realitet, jeg kommer til og dø om jeg ikke stomper den nå... å nå er jeg også gravid.. :( har så dårlig samvittihet for de rundt meg for at jeg ennå ikke helt klarer å stumpe røyken, klarer å gå en uke, noenganger to, men av og til. MÅ jeg ha en røyk.... jeg vil ikke dø fra barna mine... og skal klare det..

Anonym poster: 7858c3638c7e8fa44ffc07986c52bd8a

Skrevet

Ja jeg røyker. Har slutta og begynt på igjen. Nå har jeg trappet ned masse og i går røykjet jeg kun 2 røyk, det samme så langt i dag.... Skal slutte.

Skrevet

ja det gjør jeg, og kommer heller ikke til å unnskylde meg for det:)

Skrevet

Nei. Aldri prøvd, og det er det EKLESTE jeg kan tenke meg. Heldigvis har jeg en samboer som mener akkurat det samme! :)

Anonym poster: dc39390face667e8a5ad62288a289f23

Skrevet (endret)

Ja, men kun på fest. Og sånn som tingenes tilstand er for tiden, med 2 små, er det fest kun et par ganger i året, hehe... Røyker kanskje en pakke i året.

Røykte fast 5-10 for dagen i 6-7 år før jeg ble gravid.

Endret av GGI
Skrevet

Er gravid, så røyker selvfølgelig ikke!

Anonym poster: 143a2be520f84bee875eb7116eab26af

Gjest sussie77
Skrevet

Ja røyket før. Men sluttet for en del år siden. Festrøyket litt de første årene. Men har faktisk ikke så mye som tatt et trekk av en røyk på 5 år nå. Ikke har jeg tenkt til det heller..

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Heldigvis ikke!

Med den selvdisiplinen jeg har hadde jeg nok strevd veldig med å slutte.

Godt hva man slipper ;)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Røyket ikke når jeg gikk gravid eller ammet, da.

Skrevet

Har snart vært røykfri i 7 år. Sluttet pga en heftig lungebetennelse, og da klarte jeg ikke komme meg ut for å røyke. Etter en uke i sengen var det like greit å ikke begynne igjen :)

Skrevet

Jeg røyker ikke! Det stinker så sinnsykt vondt! Hater røyk!

Skrevet

Røyker. . Lyst å slutte for helsen og økonomiens skyld. Men "liker" å røyke. Så dumt det enn høres ut..

Anonym poster: 6cf631ca34ff84f5caa64c78831423be

Skrevet

Slutta i sommer etter 10 år. Så jeg har vært røykfri i 6 mnd nå :D

Skrevet

Min mor røyka inne da vi var små. Ungene var syke hele tiden. Da mener jeg hele tiden og! Jeg har tonnevis av allergier og astma og kan nok takke røykingen hennes for det. Jeg begynte derfor aldri selv med svineriet. Forstår ikke hvorfor folk som lever i en tid med opplysning fortsatt røyker..

Anonym poster: a26ec39fb402bb7068cad6f1ec0a138f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...