Gå til innhold

mye trener du,.?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener tre dager i uka. Er alene med 6 barn (100%), så det er dessverre det jeg får tid til. Skulle gjerne trent mer. Trenger ikke gå ned i vekt, men trenger å stramme opp litt her og der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener ikke. Men går litt tur, er med på skiturer med familien o.l. Har ofte minste på ryggen og gjør en del fysiske gjøremål.

 

Syns faktisk trening er å kaste bort energi. Hva med å gjøre noe fornuftig samtidig som man får nok aktivitet? Skure gulv, vaske vinduer opp og ned i stige, vaske bil, koste tunet, klippe plen, måke snø, bære ved osv? Hverken meg eller min mann trener, men har både god kondis og muskler som passer til kroppene våre.

 

Eneste som kanskje kan være greit for min del er å trene magemuskler for å gi bedre støtte for ryggen.

 

Du vet, ikke alle eeelsker husarbeid. Selv om jeg synes trening er kjedelig, så foretrekker jeg å heller løpe en tur enn å vaske en do.

 

Anonym poster: 5fd47345844dc396b61a8a89fa140bc7

Skrevet

3 til 4 ganger uka sal (corebar, bodypump, cxworks osv). De andre dagene går jeg med 12% helling i intervaller med 2 min på 7 km/t og 1 minutt på 5,,5

 

Anonym poster: b0c44ffe5eadedcf1e362ad562283960

Skrevet

I følge sats-app'en min så ligger jeg på 4,38 ganger per uke i snitt... Og jeg har en uke til termin. Stolt :)

 

Anonym poster: a1b3560a4ea8fc7bf8a3b82f1b196376

Skrevet
Jeg trener ikke. Men går litt tur, er med på skiturer med familien o.l. Har ofte minste på ryggen og gjør en del fysiske gjøremål. Syns faktisk trening er å kaste bort energi. Hva med å gjøre noe fornuftig samtidig som man får nok aktivitet? Skure gulv, vaske vinduer opp og ned i stige, vaske bil, koste tunet, klippe plen, måke snø, bære ved osv? Hverken meg eller min mann trener, men har både god kondis og muskler som passer til kroppene våre. Eneste som kanskje kan være greit for min del er å trene magemuskler for å gi bedre støtte for ryggen.
Du vet, ikke alle eeelsker husarbeid. Selv om jeg synes trening er kjedelig, så foretrekker jeg å heller løpe en tur enn å vaske en do. Anonym poster: 5fd47345844dc396b61a8a89fa140bc7

 

Er vel få som eeelsker husarbeid.

Skrevet

I perioder av livet har jeg trent flere timer daglig, mens andre perioder har jeg ikke trent en dritt på flere år.

 

For øyeblikket jogger jeg et par ganger i uken (6-10 km), går mye turer, og har nettopp startet med korte, intensive styrkeøvelse-runder 3-5 ganger i uken.

 

Anonym poster: 093f801e0ac467186da99928b1c12f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...