Gå til innhold

Hei. Jeg har lest litt her siste dagene.

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Det vil jeg bare ha understreket, googledronning over alle googledronninger, det er blomstre!

Uansett hva man måtte lure på har hun svaret prompte i en eller annen link;-) Imponert!

Jeg lurer på et par ting. Skulle ha laget en lampeskjerm i tulipan/magnoliafasong og lurer litt på hva jeg skal bruke alle rosene i huset til. Fikk noen usannsynlig lange flotte røde av mannen her om dagen og har allerede begynt å grue meg til de må ut(får meeeget sjelden blomster er derfor litt ekstra knyttet til disse). Hvem har gode ideer? Tenker og tenker(har faktisk ligget våken og konstruert lampeskjerm i natt) men tar gjerne imot tips. Rot og vas, er visst ganske trøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg bare ha understreket, googledronning over alle googledronninger, det er blomstre!

Uansett hva man måtte lure på har hun svaret prompte i en eller annen link;-) Imponert!

Jeg lurer på et par ting. Skulle ha laget en lampeskjerm i tulipan/magnoliafasong og lurer litt på hva jeg skal bruke alle rosene i huset til. Fikk noen usannsynlig lange flotte røde av mannen her om dagen og har allerede begynt å grue meg til de må ut(får meeeget sjelden blomster er derfor litt ekstra knyttet til disse). Hvem har gode ideer? Tenker og tenker(har faktisk ligget våken og konstruert lampeskjerm i natt) men tar gjerne imot tips. Rot og vas, er visst ganske trøtt.

Noe sånt? https://epla.no/samler/produkter/480717/

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Virker litt hyggelig her. Er det greit om jeg hopper inn i diskusjoner og slit her? Eller er det en egen gjeng her inne? Som kanskje allerede er ledig sammensveiset og ikke ønsker nysgjerrige nyankommere?

Alle konditorer er velkomne i min verden :)

Gjest sug lut
Skrevet

Teppet finnes ikke, mitt rosa vegg til vegg teppe er fjernet da jeg nærmest brant det ned med et oppslått og glemt strykejern...

Så teppet finnes ikke, jeg bråker når jeg går...

Man SKAL bråke når man går. Ingen vits i å gå gjennom livet og ikke merkes.
Gjest Anybody
Skrevet
Virker litt hyggelig her. Er det greit om jeg hopper inn i diskusjoner og slit her? Eller er det en egen gjeng her inne? Som kanskje allerede er ledig sammensveiset og ikke ønsker nysgjerrige nyankommere?

Alle konditorer er velkomne i min verden :)

Selger også kaker. nettsiden er up running om et par uker :) Da kan du ta en titt om du vil :) Hyggelig å være velkommen på forumets hyggeligste side!

Gjest Anybody
Skrevet

Teppet finnes ikke, mitt rosa vegg til vegg teppe er fjernet da jeg nærmest brant det ned med et oppslått og glemt strykejern...

Så teppet finnes ikke, jeg bråker når jeg går...

Man SKAL bråke når man går. Ingen vits i å gå gjennom livet og ikke merkes.

netopp det samme tenker jeg, så spor skal etterlates!

Skrevet

Derfor jeg alltid (utenom når jeg er temmelig gravid) går på høye hæler. Det bråker jo enda litt ekstra, så er man sikker på at man blir lagt merke til! :)

Skrevet

Derfor jeg alltid (utenom når jeg er temmelig gravid) går på høye hæler. Det bråker jo enda litt ekstra, så er man sikker på at man blir lagt merke til! :)

Misunnelig. Skulle gjerne gått i høye hæler, men da ville jeg tatt med meg samtlige dørkarmer, samt gjort gubben enda mindre.

Gubben er ikke så begeistret han heller, som han sier: Litt lavere så kunne jeg susset deg på munnen. Litt høyere kunne jeg begravd meg i himmelen. Men der jeg havner nå får jeg bare en (kald) skulder på en fin sommerkveld.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Selger også kaker. nettsiden er up running om et par uker :) Da kan du ta en titt om du vil :) Hyggelig å være velkommen på forumets hyggeligste side!

Oh, den nettsiden vil jeg gjerne titte på når den er oppe og går!

Skrevet

Alle er velkommen inn.

De som ikke matcher tapeten pleier somregel å innse det selv, og forlate åstedet med et buldrende "Her gidder jeg HVERTFALL ikke være mer, dere er jo obsternasige og frekke flisespikkere med PMS hele gjengen jo!!" *tramper ut*

Skrevet

Jeg lister meg inn på teppet,legger igjen et svar og forter meg ut igjen :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hyggelig å se at det er så mange kranglere her i verden :D

Brått følte jeg meg normal.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg lister meg inn på teppet,legger igjen et svar og forter meg ut igjen :P

Ikke vær blyg, her er plass rundt peisen ;)
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg turte nå å opprette et nytt emne her og det for meg er en stor terskel å tråkke over:) men har skjønt at her inne råder det harmoni og fantastisk bra skriving og humoristiske poeng.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg turte nå å opprette et nytt emne her

...og det er vi veldig glade for :D
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg vil si lykken er studio 60 og en vennlig sjel man kan nerde masse med og analysere, snakke og finne frem til de skjulte meningene med:) 60 er jo som ei Napoleonskake- så mange lag å ta av og alle like gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...