Gjest Anybody Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Virker litt hyggelig her. Er det greit om jeg hopper inn i diskusjoner og slit her? Eller er det en egen gjeng her inne? Som kanskje allerede er ledig sammensveiset og ikke ønsker nysgjerrige nyankommere?
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Vi er veldig snille, velkommen inn så lenge du ikke pisser på teppet. (Du er derimot hjertelig velkommen til å diskutere om det er nødvendig med teppe i det hele tatt. Bare ikke påstå at teppet ikke finnes.)
Gjest Anybody Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Teppet finnes ikke, mitt rosa vegg til vegg teppe er fjernet da jeg nærmest brant det ned med et oppslått og glemt strykejern... Så teppet finnes ikke, jeg bråker når jeg går...
Gjest amandine Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Teppet finnes ikke, mitt rosa vegg til vegg teppe er fjernet da jeg nærmest brant det ned med et oppslått og glemt strykejern... Så teppet finnes ikke, jeg bråker når jeg går... Da går det nok bra!
Pussy Galore Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Henger meg på første innlegg her. Om meg selv kan jeg si at jeg pisser sjeldent på teppet og får mark av usaklig nedsabling av andre menneskers meninger. Og så må jeg innrømme at det er litt merkelig at det triveligste stedet på DiB virker å være på Kranglesida...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Jo flere vi er sammen... Kan jeg ikke pisse på teppet altså? Leste for litt siden om ei av disse hålliwud-damene som pisset på et grønt teppe på terrassen en gang i uka for at hundene også skulle gjøre det...
Anne-B. Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Det er koselig her fordi vi selv må stå for alt tullet vi sier, og da vet vi at vi får en ærlig og oppriktig tilbakemelding. It´s us against the annies.
Anne-B. Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Og vælkommin te gards, forresten, eller PMS-farmen, som vi kaller det.
Gjest Anybody Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 PMS farm? er det synkroniserte sykluser her inne? Gunstig igrunn.
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Jeg slenger meg også på her, for å informere om at jeg har kommet for å bli. De fleste kjenner meg under et annet nick, men denne gangen skal jeg være litt mer anonym
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Jeg slenger meg også på her, for å informere om at jeg har kommet for å bli. De fleste kjenner meg under et annet nick, men denne gangen skal jeg være litt mer anonym Lurte litt på det ja! Får jeg sende deg en pm og gjette
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 Jo flere vi er sammen... Kan jeg ikke pisse på teppet altså? Leste for litt siden om ei av disse hålliwud-damene som pisset på et grønt teppe på terrassen en gang i uka for at hundene også skulle gjøre det... Courtney Cox, hun er min helt! Ser akkurat hele Friends på nytt, kongebra.
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 PMS farm? er det synkroniserte sykluser her inne? Gunstig igrunn. Nei, jeg tror ikke alle er i synk, vi må nemlig ha noen til å drifte farmen (søk opp pms-farm og les deg klok, det er et verdig tilbud til alle pms'ere).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Pisse på teppet- vel, etter å ha lest på anonymforumet de siste dagene, er det vel helst pilling (og spising, visstnok) av buser det går i. Men jeg håper og tror at damene på Krangle er for sofistikerte til det? Angående pms, så har jeg ikke det om dagen, men graviditet går vel for noe av det samme. Så jeg kan godt bidra til litt krangling om det skulle være nødvendig?
Anne-B. Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har bare godt si om å være her under graviditet. Jeg holder forøvrig rekorden for verdens lengste svangerskap, og det er mange gode tips å få når det nærmer seg popping (også utvider man vokabularet sitt og).
ms.Pond Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Koselig med nye ansikter, jammen blir det livlig her nå! Hmm, skal man reintrodusere seg selv? Eller har jeg rukket å bli gammel ost alt (ifølge min far er gjester som blir trøkkende langt over sin velkomst "gammel ost", mao "de lukter" og man vil lufte de ut)? Til de som kjenner meg igjen, hurra! Til de andre, vel, jeg er i bunn og grunn ikke så spennende Papirkurven, deg er jeg nysgjerrig på Til slutt er det på høy tid å flytte inn på pmsfarmen for min del, i dag har jeg til og med klart å jage gubben ut av huset med mitt hormonelle vrøvl. Og siden jeg er det eneste våkne (og hjemmeværende) medlemmet av husstanden akkurat nå, erklærer jeg at det blir godiskveld for alle som ønsker. Yummmmmm. Endret 10. januar 2013 av mama foodie
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. januar 2013 #18 Skrevet 10. januar 2013 Koselig med nye ansikter, jammen blir det livlig her nå! Hmm, skal man reintrodusere seg selv? Eller har jeg rukket å bli gammel ost alt (ifølge min far er gjester som blir trøkkende langt over sin velkomst "gammel ost", mao "de lukter" og man vil lufte de ut)? Til de som kjenner meg igjen, hurra! Til de andre, vel, jeg er i bunn og grunn ikke så spennende Papirkurven, deg er jeg nysgjerrig på Til slutt er det på høy tid å flytte inn på pmsfarmen for min del, i dag har jeg til og med klart å jage gubben ut av huset med mitt hormonelle vrøvl. Og siden jeg er det eneste våkne (og hjemmeværende) medlemmet av husstanden akkurat nå, erklærer jeg at det blir godiskveld for alle som ønsker. Yummmmmm. Bare å komme over her på appelsin og kokoskake! Mmmm dufter herrrlig
ms.Pond Skrevet 10. januar 2013 #19 Skrevet 10. januar 2013 Koselig med nye ansikter, jammen blir det livlig her nå! Hmm, skal man reintrodusere seg selv? Eller har jeg rukket å bli gammel ost alt (ifølge min far er gjester som blir trøkkende langt over sin velkomst "gammel ost", mao "de lukter" og man vil lufte de ut)? Til de som kjenner meg igjen, hurra! Til de andre, vel, jeg er i bunn og grunn ikke så spennende Papirkurven, deg er jeg nysgjerrig på Til slutt er det på høy tid å flytte inn på pmsfarmen for min del, i dag har jeg til og med klart å jage gubben ut av huset med mitt hormonelle vrøvl. Og siden jeg er det eneste våkne (og hjemmeværende) medlemmet av husstanden akkurat nå, erklærer jeg at det blir godiskveld for alle som ønsker. Yummmmmm. Bare å komme over her på appelsin og kokoskake! Mmmm dufter herrrlig Åå, det hørtes fantastisk godt ut! Kakemonsen i meg hyyyler
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2013 #20 Skrevet 10. januar 2013 Bare å komme over her på appelsin og kokoskake! Mmmm dufter herrrlig Er det lov å driste seg til å spørre om oppskriften på denne kokoskaken?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. januar 2013 #21 Skrevet 10. januar 2013 Bare å komme over her på appelsin og kokoskake! Mmmm dufter herrrlig Er det lov å driste seg til å spørre om oppskriften på denne kokoskaken? Det er alltid lov å driste seg! Har sendt den til mama foodie før, så hvis jeg fremdeles har den lagra så kan jeg klippe og legge den ut. Hvis ikke kan det drøye... Jeg er jo opptatt med kakespising
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2013 #22 Skrevet 10. januar 2013 Det er alltid lov å driste seg! Har sendt den til mama foodie før, så hvis jeg fremdeles har den lagra så kan jeg klippe og legge den ut. Hvis ikke kan det drøye... Jeg er jo opptatt med kakespising Pffff.... jeg blir ikke misunnelig på kakespisingen din. Men hvis du ser en grønn sky over huset kan det tyde på at jeg lyver
bIomstre Skrevet 10. januar 2013 #23 Skrevet 10. januar 2013 Måtte ta av juledrakten for å finne oppskriften! Så fra den nakene bakeren, Appelsin og kokoskake: 225 g smør/ margarin 3 dl sukker 4 egg 4,5 dl mel 1 ts bakepulver Revet skall og saft av 1 stor appelsin 1 dl lettrømme 1 dl havregryn 1 dl kokosmasse Smør og sukker piskes hvitt, tilsett ett og ett egg. Ha mel og det fuktige vekselsvis i røren, kokos og havregryn til slutt. 22 cm smurt kakeform, 175 grader, 50-60 min. Kjøles ned under formen slik at dampen slår inn i kaken. Pyntes med melisglassur, kokosmasse og finstrimlet appelsinskall. Fra Ingrids beste; Kaker til kaffekosen, Gyldendal 1991.
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2013 #24 Skrevet 10. januar 2013 Tusen takk for meget raskt svar! Du ville gjort deg som en ypperlig kundebehandler, dette var god service
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. januar 2013 #25 Skrevet 10. januar 2013 Tusen takk for meget raskt svar! Du ville gjort deg som en ypperlig kundebehandler, dette var god service Greit å ha noe og falle tilbake på når oljå tar slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå