Gunner Skrevet 9. januar 2013 #26 Skrevet 9. januar 2013 Kjedelig. Det eneste jeg kan gjøre er å sette det opp i strikk og sette i noen spenner. Uansett hva jeg prøver på blir det stygt, så da blir det kjedelig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. januar 2013 #27 Skrevet 9. januar 2013 Ser ikke ut Driver å sparer hår, etter en periode med veeeeldig kort hår, nå er det så det øverst på hodet når nedenfor øret, og alt som går i strikk, blir satt opp i helstehale, resten får være som det er :-p Farger håret, så nå er det brunt med rødskjær (ser mer rødt ut en brunt, ala kobberbrunt heller) Opprinnelig har jeg nå heldekkende grå/hvitt hår, og er ikke eldre enn 24 år, så jeg MÅ fargehåret Måleter å spare det til det går ned på ryggen et sted, gå til frisøren "min" og høre med henne hva hun mener jeg vil kle, synes hun ikke langt hår klar meg så godt, så får hun klippe det av igjen
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. januar 2013 #28 Skrevet 9. januar 2013 Blondt, halvlangt uten lugg.... Sparer til langt hår, igjen.... Lærer aldri!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. januar 2013 #29 Skrevet 9. januar 2013 Har langt, litt oppklippet hår med litt forskjellige farger. Det er egentlig mellomblondt, men har farget håret flere ganger for å angre og ha i lyse striper. Venter nå på at det mørke skal vokse ut, og det tar sin tid når jeg har håt nesten til rumpa Har egentlig stridt hår, men det er noe uregjerlig, ikke så fint eller jevnt fall i. Synes selv det ser greit ut om jeg lager en skill og sletter det eller før jeg har hatt strikk i og laget ujevne "bulker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå