Gå til innhold

hvordan ser du ut på håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørk halvlang bob, med rett pannelugg. Lett å style, masse muligheter også syns jeg det er veldig fint da :-)

Anonym poster: 18ca8f9f9adc463147bb35e97ab6c3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser i grunn utrolig kjedelig ut.. har mørkebrunt hår ned til rumpa, litt oppklippet her og der, skrålugg som alltid er i spenne og en del "babyhår" som vokser ut etter røyteperioden fra etter fødsel som står til alle kanter.. ;)

Skrevet

Ahmed, bob har jeg også lyst på! Men når man har 30 år bak seg som langhåret høres det unektelig litt drastisk ut! Akkurat nå har jeg langt askeblondt. En dag skal jeg forandre på det:)

Skrevet

Ahmed, bob har jeg også lyst på! Men når man har 30 år bak seg som langhåret høres det unektelig litt drastisk ut! Akkurat nå har jeg langt askeblondt. En dag skal jeg forandre på det:)

Ahmed, bob ?

Skrevet

Autocorrect, blæh. Skulle skrive "Åh, bob har jeg også lyst på!"

Aner ikke hvordan Ahmed kom inn der altså:)

Skrevet

Aner ikke hvordan Ahmed kom inn der altså:)

hehe! Jeg bare 'åå ahmed bob? Er det , det folk kaller hårfrisyren min ...':-D

Skrevet

Nylig vært hos frisøren :) Freshet opp brunfarget og stusset tuppene - herlich!! Nå rekker ned til midjen. På bildet har jeg håret i doughnut, men jeg har det helst løst, i flette eller hestehale. Hvor går dere til frisør? Har dere en fast eller bytter dere på?

Skrevet

Aner ikke hvordan Ahmed kom inn der altså :)

hehe! Jeg bare 'åå ahmed bob? Er det , det folk kaller hårfrisyren min ...':-D

*knis* autokorrektur kan være ganske morsomt noen ganger, da :)
Gjest sug lut
Skrevet (endret)
Ahmed Bob? Hvor er navnedebatten? ;) Hahaha!

Redigert: jeg ser at jeg er seint ute med å fnise av Ahmed Bob, men jeg må bare.

Endret av sug lut
Skrevet

Redigert: jeg ser at jeg er seint ute med å fnise av Ahmed Bob, men jeg må bare.

Fantastisk! Tror jeg skal vurdere Ahmen Bob som navn hvis Nurket viser seg å være en liten gutt lol
Skrevet (endret)

Jeg har tjukt krøllet hår, som regel oppsatt i en krøllklomp :P Lengden er til under midten av ryggen :)

Ellers så retter jeg ut håret og går med det løst - satt opp i fin style - skrålugg.

Har lyst på en "lang" bobfrisyre :) Skal klippe luggen etterpå så da klipper jeg den mer skrå med litt pannelugg. Klipper håret selv.

Endret av kaklemor
Gjest sug lut
Skrevet

Fantastisk! Tror jeg skal vurdere Ahmen Bob som navn hvis Nurket viser seg å være en liten gutt lol

Gjør det - jeg tror det er skjebnebestemt at du får en Ahmet Bob.
Skrevet

Jeg har også bob, halvlang uten lugg. Jeg ligner ikke på Ahmed i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg er så lei håret mitt at jeg har lyst til å spy, men har enda ikke funnet en frisør som tør foreslå eller gjøre noe drastisk med det...

Jeg har masse hår, veldig masse, men hvert enkelt hårstrå er ganske tynt. Jeg har masse krøller, men håret som vokser midt oppå kronen er rett, alt rundt og under er krøllete.

Det eneste frisørene tør foreslå er å ha det langt, litt oppklippet...

Forrige gang jeg var hos frisøren klippet jeg bare tuppene litt og frisøren sa: Åh, da var godt du bare skulle klippe tupper, noe annet tror jeg ikke jeg hadde turt begi meg ut på med det håret du har.

Får mye skryt for tykkelsen, krøllene og lengden, men jeg har sett lik ut på håret i over 20 år og kan ikke si jeg er like begeistret...

Anonym poster: 19348fd17d463a35e76efbc0707aa4cc

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har også bob, halvlang uten lugg. Jeg ligner ikke på Ahmed i det hele tatt :)

Men du har lugg på bildet? :)
Skrevet

Jeg har også bob, gradert og ingen lugg! Elsker det!

Endelig funnet frisøren min, som forstår hva jeg ønsker. Hun er superflink!

Går til henne hver 8-10 uke.

Og du med alt håret som frisørdamen bare var letta over du bare skulle klippe tuppene av, synes hun virka litt uprofesjonell. En dyktig frisør kan alt hår!

Skrevet

Lengde til halvveis på ryggen. Lys blond, mange fargenyanser. Hårfargen varierer naturlig i vinterhalvåret. Sideskill, fall og oppklipt rundt ansiktet og på toppen. Har alltid vært lik, bortsett fra et mislykket forsøk på pannelugg da jeg var 11-12 år. Så var jeg helt hvit på sommerstid, det blir jeg ikke lengre.

Skrevet

Jeg har kommunegrå/blondt hår ned til rompa. Helt stritt.

Anonym poster: 824af5c57954bdcbce15ead847eac589

Gjest _cornelia_
Skrevet

ser i grunn utrolig kjedelig ut.. har mørkebrunt hår ned til rumpa, litt oppklippet her og der, skrålugg som alltid er i spenne og en del "babyhår" som vokser ut etter røyteperioden fra etter fødsel som står til alle kanter.. ;)

Jeg er ganske lik deg, bare litt kortere bak. Babyhår på sidene i panna enda, utrolig, hvordan går det an? "babyen" er 2 år!!

Klasker håret opp i spenne bak, litt "Herborg Kråkevik" - aktig, men er nok bare bustete da det ikke ligger noen større ide bakom frisyren :P

Skrevet

Jeg har langt, brunt hår med naturlige "hightlights" (eller noen hvite hårstrå innimellom) :)

Akkurat nå er håre frisyreløs - det liksom bare er der, men har planer om å klippe meg i en litt tøffere frisyre. Har forøvrig en søster som er frisør, så jeg har vel vært igjennom det meste av frisyrer opp gjennom tiden. Når bor vi ikke lengre på samme plass - dermed er jeg blitt gørrkjedelig på håret....

Skrevet

Jeg ser ikke ut akkurat nå :P

Ammehåret som jeg mistet etter fødsel har begynt å vokse ut så har kort lugg under den skrådde luggen. Og i nakken er det en krage av kort hår som har vokst ut.

Det er oppklippt og mørkt.

Skrevet

Jeg er ganske lik deg, bare litt kortere bak. Babyhår på sidene i panna enda, utrolig, hvordan går det an? "babyen" er 2 år!!

Klasker håret opp i spenne bak, litt "Herborg Kråkevik" - aktig, men er nok bare bustete da det ikke ligger noen større ide bakom frisyren :P

hehe, ja det kan du si, her blir han 2 i mars og jeg finner stadig nye babyhår-fjoner.. spesielt i pannen ja. ;)

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har alltid hatt forskjellige variasjoner av 'Ahmed Bob' synes det er så greit når klippen er god. Da er det nemlig bare å tusle ut av dusjen, riste på hodet og Bob's your uncle som de sier på nynorsk. Fargemessig er jeg på god vei til å bli platinablond he he he tenker om et par år er jeg der...

Skrevet

Men du har lugg på bildet? :)

Hehe, ja det er et gammelt bilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...