Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #26 Skrevet 8. januar 2013 Jeg hadde termin dagen etter svogerens samboer med førstemann, syns det var supert og vi fikk et nært forhold av å dele opplevelsen. Vi hadde helt ulike svangeskap, med helt ulike plager, men hadde forståelse for hverandre og det var ingen misunnelse for det den andre slapp (lett for meg å si som hadde det lettest ) Hun var litt lunken da jeg fødte tre uker før termin og hun var tung og lei da Nå er jentene våre straks to år og har vært svært forskjellige hele veien. Jenta deres var tidlig med det grovmotoriske mens jenta vår har vært mer flink finmotorisk og språklig. Vi har klart å se på forskjellene og diskutere dem uten å sammenligne, det hadde uansett ikke gagnet noen. Anonym poster: cbb9e03a3ad8a54b97d1b086da703992
Gjest Husfrua Skrevet 8. januar 2013 #27 Skrevet 8. januar 2013 Jeg fødte i april,kusina mi i mai og svigerinna mi i juni. Kan ikke helt forstå hva du mener med at det skulle blitt noe form for sjalusi ut av dette? I såfall er det bare merkelig tankegang for meg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2013 #28 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg og min søster gikk gravide samtidig, det var ca 5 uker mellom termin.. Hun ringte meg til slutt og fortalte at hun skulle ønske jeg aldri hadde blitt gravid samtidig som henne, for hun ville få sitt første barn uten at det ble overskygget av at jeg skulle ha tvillinger... Jeg blenoe nedstemt av det, for jeg hadde trivdes godt frem til da, med at vi var gravid samtidig.. ca 1 mnd etter den uttalelsen, så mistet jeg tvilingene i fortidelig fødsel i uke 21.. Søstra mi var minst like knust som oss.. Endret 8. januar 2013 av <3Barn&Engler<3
<3 Baby 11+12 Skrevet 8. januar 2013 #29 Skrevet 8. januar 2013 huff så forferdelig, barn og engler Jeg har gått gravid med min samboers 2 søstre de siste 2-3 årene, hehe. Og det har vert bare koselig! Alle 8 barna er mellom 0 og 5 år, så de koser seg sammen i besøk etc. Synes det er kjempekjekt. Ingen sjalusi som jeg vet om, vi gleder oss på hverandres vegner!:-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #30 Skrevet 8. januar 2013 Vi var tre som var gravide sammen, to søstre og en svigerinne. Ingen sjalusi i svangerskapet, men barna blir jo sammenlignet enten man vil eller ei (ble født med bare dagers mellomrom). Anonym poster: 0ee26dbfe53679fe2ab8a4a79644fc80
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #31 Skrevet 8. januar 2013 Jeg er eldst av tre søstre og vi har hele veien vært to som har fått barn samme året. De to eldste er det ti mnd mellom, de to neste tre mnd. Da jeg fant ut jeg var gravid med nr tre sa jeg til min yngste søster at hun måtte skynde seg om vi skulle få barn samtidig. Hun gjorde det og de ble født med seks ukers mellomrom! Nå er hun gravid med sin nr to og lurte da på om jeg ikke skulle gå for nr 4, men neitakk:-) Anonym poster: 6321ee08de67ad797fc2a0fdc961d979
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #32 Skrevet 8. januar 2013 Så moro å gå gravid og ha permisjon med en i nær familie! Må jo bli en kjempehyggelig permisjonstid, så fremt man bor nærme hverandre Og så koselig med jevnaldrende barn på familieferier og i bursdagsselskap Anonym poster: 5f920f0dd011e16938f93cba10efc82d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #33 Skrevet 8. januar 2013 Her gikk jeg gravid sammen men min søster i forrige svangerskap, vi fikk barn med 3 ukers mellomrom. Var ikke noe problem, og veldig koselig å ha jevngamle barn Anonym poster: c32a6a24294c78200101036b80874b80
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #34 Skrevet 8. januar 2013 Var gravid samtidig som min svigerinne. Jeg synes det bare var stas, men han hørt av andre at hun var litt småsjalu (i mangel på et bedre ord). Hun hadde mye problemer i sv.skapet (mye oppfølging på sykehuset) og la på seg veldig mye + mannen hennes bor i et annet land. Hun følte nok at jeg og mannen "fikk alt til", mens hun bare hadde det vanskelig. Hun fødte også alt for tidlig, og barnet har problemer enda. Men vi har et veldig godt forhold nå, og jevngamle barn. Permisjon sammen er jo supert! Bor nært hverandre også. Anonym poster: 09b3ce4177c39ab19663c1ea52950747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå