Gjest Husfrua Skrevet 7. januar 2013 #26 Skrevet 7. januar 2013 Fordi vi elsker hverandre! Han er min beste venn og jeg kan ikke se for meg et liv ute han. Han er omsorgsfull,snill,morsom,ærlig og utrolig kjekk! Rett og slett et fantastisk menneske. Vi har to herlige barn sammen,og får ennå et til våren. Vi er nyforlovet og gifter oss til høsten<3 Lykke!
Ikkesåallerværst Skrevet 7. januar 2013 #27 Skrevet 7. januar 2013 Fordi grunnene til å være sammen alltid er flere enn å ikke være det, selv i dårlige perioder. Spenning i et fast forhold med bran ser jeg ikke behovet for. Men forelsket blir jeg fortsatt på grunn av små ting.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #28 Skrevet 7. januar 2013 Fordi jeg er utrolig glad i han ("elsker" er et litt oppbrukt, innholdsløst ord for meg) Fordi han er verdens snilleste. Fordi det er en god balanse mellom oss - det er ikke slik at den ene har "makt" over den andre, hverken intellektuelt eller sosialt. Han er interessant og utvikler seg stadig. Han er en interessant samtalepartner. Vi gir hverandre masse slækk. Han gjør en god innsats for å holde liv i sexlivet vårt, selv nå i den mest intense småbarnsperioden. Han er min nærmeste, mest fortrolige venn. + mange andre ting... Anonym poster: 2fa5c95287ce13bc79383a7293f828c2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #29 Skrevet 7. januar 2013 Jeg elsker samboeren min. Han er bestevennen min, tankeleseren min, har god humor, er en fantastisk pappa og kjæreste, respekterer meg, løfter meg opp dersom jeg har en dårlig dag. Han er også ærlig, det snilleste mennesket jeg noensinne har møtt, sexy er han også Videre har han skikkelig stå- vilje, får ting gjort i god tid, er veldig pliktoppfyllende, har aldri brutt et løfte. Han har nydelige øyne og en fin, trent kropp. Det som kanskje er det aller mest fantastiske med hele ham, er at han ikke vet selv hvor fantastisk han er, det gjør ham ekstra kjekk og søt. Han jobber 2-3 uker i Norsdsjøen og er deretter hjemme i 3-4 uker. Tror det er dette som gjør at vi har få krangler og mye gnist iforholdet. Vi får muligheten til å savne hverandre rett og slett.. Noen ganger blir selvsagt savnet stort, men sånn er det. Det er fordeler og ulemper med alt her i livet Anonym poster: 746253665d5052b699215b61992a3d49
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2013 #30 Skrevet 7. januar 2013 Vi er samboere og skal gifte oss til sommeren. Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han og vi passer godt sammen. Vi har 2 barn som vi vil alt godt og ønsker å oppdra sammen. Vi vil dele livet og alle opplevelsene det gir (muligheter til) sammen. Og, jeg gikk fra han for noen år siden pga manglende følelser. Fant fort ut at gresset ikke er grønnere og at vi begge bare trang å vokse litt og se hva vi hadde før vi kom frem til at det er hverandre vi vil ha for at livet skal bli komplett.. Klisje kanskje
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #32 Skrevet 7. januar 2013 Fordi vi har barn sammen, fordi han er veldig god mot meg imellom, fordi vi er bestevenner og jeg ville ikke vært ham foruten, og litt gammel vane "fordi det er sånn". Kjærligheten står litt stille for min del nå, men jeg jobber med å bli glad i han igjen. Og det fordi jeg tror på å holde ut i forholdet så lenge det ikke er skadelig for noen parter. Anonym poster: d1001b6efc4ce280e6a9d77e438babac
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #33 Skrevet 7. januar 2013 Pga økonomi og barn. Kunne ikke tenke meg å sende barnet på samvær til han. Da får jeg heller sette mitt eget liv på vent. Anonym poster: ff2bb34a7a50f96c185f6383766f9bff
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #34 Skrevet 7. januar 2013 Pga økonomi og barn. Kunne ikke tenke meg å sende barnet på samvær til han. Da får jeg heller sette mitt eget liv på vent. Anonym poster: ff2bb34a7a50f96c185f6383766f9bff Samme her:( Anonym poster: dbd084fdbaa23179361062ce3660cb45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå