Gå til innhold

Hvorfor er du sammen med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså er du sammen med han fordi du virkelig elsker han, er det pga event barn eller "er det bare sånn"? Og hvordan forhold har dere egentlig til mennene deres? Er dere kjærester, eller er dere "bare" gode venner....eller er dere kanskje ikke venner i det heletatt?

Jeg er sammen med en mann som er verdens beste, snilleste, mest omsorgsfulle og fineste mannen i verden, men vi har et forhold hvor vi "kun" er bestevenner. Stort sett alt går på automat, og det er overhodet ingen spenning eller lidenskap. Den kommer nok heller ikke tilbake uansett hva vi gjør. Likevel er jeg innstilt på å være sammen med denne mannen resten av livet. Jeg tror virkelig ikke det er grønnere på den andre siden. Men må innrømme at jeg har enkelte ganger har tenkt at livet er langt, og kommer dette til å holde?

Anonym poster: 132ba90d895d2dfd1bb5a89cee9ea434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker ham, jeg vil ikke ha noen andre og han er den beste jeg har hatt. På alle måter.

Kan ikke tenke meg livet uten ham.

Vi er kjærester, ektefeller, partnere, bestevenner, elskere, foreldre til et vakkert barn og et godt team.

Om det holder eller ikke, det kan man vel aldri vite- men jeg håper da det. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboere her da men.

Dels fordi jeg elsker han, dels fordi vi har barn sammen og dels fordi det "bare er sånn"... Det startet av kjærlighet, fikk problemer for et år siden, tull om en eks av han.. Holdt ut og kjempet fordi vi hadde barn sammen, og jegfortsatt elsket han.. Enda jeg av og til lurer på hvorfor jeg orker dette, så "er det bare sånn" ;)

Han er nok ikke det jeg ville ansett som "kjempe god venn" med det første, men fant en venn i han med tiden..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi elsker hverandre. Han er min beste venn og støttespiller. Vi utfyller hverandre. Også krangler vi når det trengs :P

Skrevet (endret)

Meg og min mann er 100 % match, derfor ble jeg sammen med han. Jeg ble forelsket. noe som fort gikk over til kjærlighet. Jeg har aldri kjedet meg i forholdet. Jeg føler det ligger noe sensuelt i lufta hele tiden. Flere ganger om dagen gjør hjertet mitt et hopp når jeg ser han. For oss tror jeg mye av grunnen til at vi ikke blir leie er at vi skiller på mann og kvinne fysisk og mentalt. Syns det er spennende at vi ikke er like, og vil holde det slik mest mulig.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Vi er kjærester - tok ting i litt omvendt rekkefølge, vi. Har vært sammen i under 1,5 år, er voksne med solid utdanning og gode jobber. Termin til sommeren og er i gang med å selge våre respektive leiligheter for så å finne felles bolig. Er skilt og har ingen barn fra før. Jeg kan med sikkerhet si at jeg aldri har vært lykkeligere. Jeg er så takknemlig for at jeg har funnet mannen i mitt liv <3 og at vi skal bli en familie.

Anonym poster: bc31e788a7912f931352ce38718f3e25

Skrevet

Vi var først venner, så kjærester. Nå er vi begge deler+gift! Ikke alltid like romantisk, flørtende og fantastisk, men sånn er det vel med de fleste og jeg elsker han uansett!

Skrevet

Fordi jeg elsker han, han er min beste venn og etter ti år er jeg fortsatt forelsket i han -ikke hele tiden, men ofte!

Skrevet

Fordi jeg elsker han. Selv etter 10 år sammen kribler det i magen når jeg ser på han :)

Han er min beste venn, kjæreste og elsker. Kan ikke tenke meg noen andre!

Og ja; for min del var faktisk gresset grønnere på den andre siden.

Skrevet

På grunn av unger og økonomi. Hater han inderst inne.

Anonym poster: 8276221e83a59c9bf00a22d44b7e8965

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Fordi jeg elsker han veldig høyt. Ja, han er min beste venn. Men vi er så absolutt kjærester alikevel. Vi flørter hele tiden, kysser hver gang vi gåt forbi hverandre og klemmer hverandre flere ganger om dagen.

Kunne ikke ha tenkt meg en annen mann. Elsker han utrolig høyt, takker høyere makter hver dag for at jeg traff han.

Skrevet

Vi var først veldig gode venner som til slutt måtte innse at vi egentlig var for glad i hverandre til å "bare" være venner. I den perioden vi fant ut av dette, var det masse spenning og forelskelse i luften. Vi er ikke stormende forelsket hver dag, men har et trygt og solid vennskap i bunnen som holder oss sammen i hverdagen Og innimellom finner vi igjen denne forelskelsen og spenningen. Dagene er ikke alltid rosenrøde, men disse periodene med forelskelse er virkelig verdt å vente på. Vi krangler av og til som hund og katt da vi egentlig er alt for like og sta begge to.. men så ler vi like godt av hvor dumme vi begge er etterpå.. og ingen av oss er langsint. Har verdens snilleste kjæreste som ville gjort alt for meg og ville ikke byttet han med noen. Han er også verdens snilleste pappa.

Skrevet

Fordi han er min sjelevenn. Merket det umiddelbart da jeg traff han for 5 år siden. Vi er vanvittig like, skjønner hverandre 100%, ler av de samme tingene, har de samme verdiene og han er den flotteste mannen jeg vet om. Etter 10 år som singel var jeg ikke i tvil. Dumpet min eks mange år tilbake for å sjekke om gresset var grønnere, og det var det etter mange års leting. Nå ville det aldri slått meg å sjekke gresset på den andre siden, det sier vel alt.

Anonym poster: 84122e81caf45a7d8af28cbc6eddbeb9

Skrevet

Fordi han er min sjelevenn. Merket det umiddelbart da jeg traff han for 5 år siden. Vi er vanvittig like, skjønner hverandre 100%, ler av de samme tingene, har de samme verdiene og han er den flotteste mannen jeg vet om. Etter 10 år som singel var jeg ikke i tvil. Dumpet min eks mange år tilbake for å sjekke om gresset var grønnere, og det var det etter mange års leting. Nå ville det aldri slått meg å sjekke gresset på den andre siden, det sier vel alt.

Anonym poster: 84122e81caf45a7d8af28cbc6eddbeb9

Heldig dere som har en venn i mannen. Vi er ikke uvenner altså, men merker jeg savner det vennskapet jeg har hatt i tidligere forhold veldig. Ta vare på de mennene som også er deres bestevenn :)

Anonym poster: e2ee8b8a08611cbd4ca250b5479dcfcf

Skrevet

Jeg elsker mannen min så utrolig masse. Vi har bare vært sammen i 5 år, men det føles ut som vi har vært sammen hele livet. Vi venter nr 2 i lag nå, og stortrives som foreldre sammen. Han er like sjarmerende som da vi først møttes, og vi utfyller hverandre så utrolig bra og jeg kan ikke forestille meg å være sammen med en annen. Vi gifta oss i sommer, og har siden vært nygift og nesten nyforelskede :) Jeg elsker ham masse masse!

Skrevet

Vi har barn sammen.

Også er jeg glad i han sånn av og til:-)

Men vi passer egentlig ikke sammen, har vokst fra hverandre de 7 årene vi har hatt sammen.

Anonym poster: 4b7bf80de3ae1414f1391ec50a30232b

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Gammel vane... Gidder ikke noe annet noen av oss, kommer til å være sammen til en av oss dør... ;) Ja, vi er jo selvsagt veldig glade i hverandre da. ;)

Skrevet

Fordi jeg elsker ham.

Fordi han elsker meg.

Fordi han vet hvordan han skal få meg glad når jeg er nedfor.

Fordi han er en utrolig god venn.

Fordi han er min beste og viktigste samtalepartner.

Fordi han er pappa til de fantastiske barna mine.

Fordi vi kan krangle så busta fyker, men allikevel snakke (og noen ganger brøle) oss gjennom det og finne en løsning og bli venner igjen.

Fordi vi har lovet hverandre å leve sammen resten av livet!

Skrevet

Fordi det bare er sånn. Gammel vane som ingen av oss tør eller klarer å bryte ut av. Jeg elsker han kanskje, eller kanskje ikke... Har gode dager, noen dårlige også, men så godt som ingen fantastiske. Det har liksom alltid vært oss to, men aner i grunnen ikke hvorfor.

Anonym poster: c7b58dde6a4416613ab3330984f6161c

Skrevet

Vel vi har nå lovet hverandre at vi skal holde sammen i gode og onde dager.

Nå er vi i en ikke så god periode.

Anonym poster: 0430604c66e121943ff5a2ab0449379f

Skrevet

Fordi jeg elsker han. Han er min sjelvenn. Og samme hvor klisje det er, og hvor mange andre som påstår det samme: Han er verden beste.

Skrevet

Fordi han er en fantastisk mann. Forholdet går litt opp og ned som naturlig er etter mange år. Vi er alltid bestevenner, kjærestefølelsen kommer og går litt. I perioder nyforelsket, i andre perioder mer som et gammelt ektepar.

Anonym poster: a84f2166e1874410cdcf400998de4432

Skrevet

Er sammen med samboeren fordi jeg elsker han. I tillegg har vi det veldig godt sammen :)

Skrevet

Fordet jeg ikke kan forestille livet mitt uten han.

Jeg elsker han og han elsker meg

Vi er bestevenner og gir hverandre pusterom

Vi har ikke felles barn, men ser på måten han behandler mine barn på at han blir en topp far.

Vi er flinke til å bygge hverandre opp.

Joda vi kan krangle, men vi ordner alltid opp.

Vi giftet oss litt under 6 mnd etter vi traff hverandre første gang og jeg bare visste at dette var riktig :-)

Anonym poster: ad632f257ee8fd7290af3023472f19d2

Skrevet

Jeg elsker han av hele mitt hjerte! <3

Han er snill,god,oppriktig,ærlig,hjelpsom,rettferdig +++

Vi visste begge at det virkelig var noe å satse på da vi snakket sammen første gang på tlf..Vi hadde ikke sett hverandre en gang..

Og vi kjente sommerfuglene bruste veldig begge to! :D <3

Han er min bestevenn,kjæreste og mann :)

Han er der for meg hele tiden.Han gir meg en klem når jeg trenger det.Han gir meg et kyss når jeg trenger det.

Han bare er der for meg rett å slett hele tiden uansett hva!

Det beste av alt, er at han er min og at vi venter en liten baby i mars/april <3 Vi gleder oss så mye og hjertet mitt smiler STORT hver gang han snakker om babyen og fremtiden, hva han har for planer osv osv.(Han har til og med kjøpt stor radiostyrt bil ;))

Det er sååå godt å se han med andre barn, han er så flink!Og jeg vet han kommer til å bli verdens beste pappa også! :) <3

Jeg kunne aldri aldri aldri byttet han ut.Han er virkelig alt for meg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...