Lykke~liten Skrevet 6. januar 2013 #26 Skrevet 6. januar 2013 thomas dybdahl bon iver muse coldplay <3
L-8 Skrevet 6. januar 2013 #27 Skrevet 6. januar 2013 Det hadde vært direkte outing av meg selv å skrive favorittbandene her, men det går mye i trip hop, funk og house iblandet rock. Og allemannseide artister som Radiohead, muse, mew, sigur rós og Thomas Dybdahl.
midgard Skrevet 6. januar 2013 #28 Skrevet 6. januar 2013 Mye bra er nevnt her, men jeg savner bandet Suede - blir aldri lei:)
♥Nemi♥ Skrevet 6. januar 2013 #29 Skrevet 6. januar 2013 Korn Slipknot Avanged sevenfold Bruce S. Garth Brooks Volbeat Kurt Nilsen Pink Whitin Temptation Enya Nightwish (Da Tarja var vokalist) Def Leppard (Hadde min periode) Toto Queen Elisa Madrugada Metallica S.o.a.d Egentlig er det umulig å skrive opp de jeg liker, for det er så mange. Eneste jeg ikke liker, er danseband.
LanzaroteJenta Skrevet 6. januar 2013 #30 Skrevet 6. januar 2013 Toto Tower of Power (Chicago -hører dem ikke så mye nå lenger, men er oppvokst med dem. Vil alltid ligge på favvo lista) Bon Jovi Pink + Musicals
kosemamma<3 Skrevet 6. januar 2013 #31 Skrevet 6. januar 2013 Absolutte favoritten min er Stone Sour Men er veldig glad i: Meshuggah Korn Sepultura Slipknot Nine inch nails Slayer Pantera Machine Head Emilie Autumn TOOL A Perfect Circle Rob Zombie Susperia Volbeat Nirvana Rammstein Marilyn Manson Er vel de jeg hører mest på. Må høre musikk hver dag Meshuggah og Rob Zombie er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå