Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Gjerne band og artister som har fulgt dere noen år og som dere ikke lett mister interessen for Anonym poster: bd2da002c06600fc309abefb0234538b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Eminem! Og til sommeren skal jeg endelig få dratt på konsert! Har hatt konsertbilletter tidligere, men den turneen ble avlyst. Har ventet halve livet mitt på dette, så du kan si jeg gleder meg!! Anonym poster: 3dfb776e9c8e981c7f74ef4b7036b8a7
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 (endret) David Bowie og The Smiths Og selvsagt Rolling Stones Endret 6. januar 2013 av Lykke Fryd ♥
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Stone Sour Anonym poster: 89eea1f6d63ce6511a710205f2b9172a
what a drittkjerring Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Bruce, Muse, Pearl Jam og Eagles Av mer lokale musikere kan jeg nevne Vamp, Elvira Nikolaisen, Madrugada og Ida Jenshus. Dette er musikk som passer overalt, nårsomhelst
Papegøyeblomst Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc.
megmegmeg Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Eminem, Christina Aguilera og Maria Mena:)
blå2010+rosa2013 Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc. NIN er fantastisk har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Taylor Swift, Shania Twain, Christina Aguilera og Britney Spears (hun kommer merkelig nok alltid tilbake på hitlistene). Jeg fulgte Westlife fra dem startet, men dessverre ble bandet oppløst i fjor Anonym poster: 6f28452553a9d668ff444a57ddcf8599
Papegøyeblomst Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc. NIN er fantastisk har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på Trent Reznor (NIN) kommer alltid til å være øverst på min liste... Jeg er så snurt på at Johnny Cash stjal "Hurt", og mange tror det er hans låt!!!
blå2010+rosa2013 Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc. NIN er fantastisk har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på Trent Reznor (NIN) kommer alltid til å være øverst på min liste... Jeg er så snurt på at Johnny Cash stjal "Hurt", og mange tror det er hans låt!!! Har hatt så mange diskusjoner om akkurat den sangen. Har prøvd å forklart hva sangen faktisk handler om og hvem som skrev og lagde den først.
stjertløvetann Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Mitt favorittband de siste 15 årene må nok kunne sies å være The Charlatans, men jeg er også svak for Tom Waits og Neil Young. Av nyere bekjentskaper er jeg for tiden veldig glad i Marit Larsen, og John Olav Nilsen og Gjengen.
Catlady Skrevet 6. januar 2013 #16 Skrevet 6. januar 2013 The cure The Smiths Marillion Depeche mode Muse Johnny cash, Leonard Cohen, Elvis,Frank Sinatra, Tori Amos, Marvin Gaye, Al Greene.
Himmel og hav Skrevet 6. januar 2013 #17 Skrevet 6. januar 2013 The Real Gruop, Vamp, Marit Larsen, Og noen "golden oldies": Chicago, Queen, Level 42, Phil Collins, Dire straits og Abba. Ingen ting egner seg så godt når man skal være effektiv i huset som Abba på fullt trøkk
Medulla Skrevet 6. januar 2013 #18 Skrevet 6. januar 2013 Björk, Kaizers Orchestra, Queenryche, Brandi Carlile. Og mange fler..
Soon to be mum Skrevet 6. januar 2013 #19 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc. NIN er fantastisk har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på Trent Reznor (NIN) kommer alltid til å være øverst på min liste... Jeg er så snurt på at Johnny Cash stjal "Hurt", og mange tror det er hans låt!!! Jeg har ikke hørt mye på NIN, men jeg vet nå i alle fall at det er derfra sangen Hurt kommer fra (selv om jeg er stor fan av Johnny Cash sin versjon også må jeg innrømme). Bra band! Om jeg MÅ velge favoritter så tror jeg nok det må bli Stone Sour Metallica Foo Fighters MEN, jeg liker veldig mye forskjellig musikk, og satt senest i går og sang høyt for meg selv mens jeg så en dokumentar om The Carpenters på TV i går. De hadde utrolig mange fine sanger, rett og slett. Jeg er også veldig glad over å ha vært så heldig å vokse opp med foreldre som IKKE likte "dæinnsebænd"-musikk, men heller hørte på Simon&Garfunkel, Everly Brothers og The Platters. Sånn musikk er noe som får meg i godhumør, og som jeg hører med (u)jevne mellomrom. Hører også på klassisk musikk, opera/musicals ala Le Miserables og slikt også. Endret 6. januar 2013 av Soon to be mum
kosemamma<3 Skrevet 6. januar 2013 #20 Skrevet 6. januar 2013 Marilyn Manson Slayer Morbid Angel Korn Ozzy Osbourne Sepultura Satyricon Immortal Rammstein Infected Mushrooms Tyr Marduk Cradle of Filth In flames Children of Bodom ..Skal stoppe der. Jeg elsker musikk. Det er livet mitt
Soon to be mum Skrevet 6. januar 2013 #21 Skrevet 6. januar 2013 Marilyn Manson Slayer Morbid Angel Korn Ozzy Osbourne Sepultura Satyricon Immortal Rammstein Infected Mushrooms Tyr Marduk Cradle of Filth In flames Children of Bodom ..Skal stoppe der. Jeg elsker musikk. Det er livet mitt Ja, det glemte jeg å få med i det forrige innlegget mitt. Liker også musikk som holder til i den mer "sinte" enden av metallgenren.
kosemamma<3 Skrevet 6. januar 2013 #22 Skrevet 6. januar 2013 Metall er omtrent det eneste jeg hører på
blå2010+rosa2013 Skrevet 6. januar 2013 #23 Skrevet 6. januar 2013 Absolutte favoritten min er Stone Sour Men er veldig glad i: Meshuggah Korn Sepultura Slipknot Nine inch nails Slayer Pantera Machine Head Emilie Autumn TOOL A Perfect Circle Rob Zombie Susperia Volbeat Nirvana Rammstein Marilyn Manson Er vel de jeg hører mest på. Må høre musikk hver dag
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #24 Skrevet 6. januar 2013 Justin Bieber <3 Anonym poster: ebb5c2a08deeffaca2a4e5025007a6cb
Cat.68 Skrevet 6. januar 2013 #25 Skrevet 6. januar 2013 Lars Winnerbäck er min absolutte favoritt, Ellers er spekteret enormt og hører musikk etter humør. Et annet favorittband er Sator og dem ligger jo i en helt annen sjanger igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå