Gå til innhold

Hvem er deres favorittartister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne band og artister som har fulgt dere noen år og som dere ikke lett mister interessen for :)

Anonym poster: bd2da002c06600fc309abefb0234538b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eminem! Og til sommeren skal jeg endelig få dratt på konsert! Har hatt konsertbilletter tidligere, men den turneen ble avlyst. Har ventet halve livet mitt på dette, så du kan si jeg gleder meg!!

Anonym poster: 3dfb776e9c8e981c7f74ef4b7036b8a7

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet (endret)

David Bowie og The Smiths

Og selvsagt Rolling Stones :)

Endret av Lykke Fryd ♥
Skrevet

Stone Sour

Anonym poster: 89eea1f6d63ce6511a710205f2b9172a

Skrevet

Bruce, Muse, Pearl Jam og Eagles

Av mer lokale musikere kan jeg nevne Vamp, Elvira Nikolaisen, Madrugada og Ida Jenshus.

Dette er musikk som passer overalt, nårsomhelst :)

Skrevet

Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989)

Massive Attack (siden "unfinished sympathy")

Depeche Mode

U2

Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den.

De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc.

Skrevet

Eminem, Christina Aguilera og Maria Mena:)

Skrevet

Depeche Mode

U2

Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den.

De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc.

NIN er fantastisk :) har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på :)

Skrevet

Taylor Swift, Shania Twain, Christina Aguilera og Britney Spears (hun kommer merkelig nok alltid tilbake på hitlistene).

Jeg fulgte Westlife fra dem startet, men dessverre ble bandet oppløst i fjor :(

Anonym poster: 6f28452553a9d668ff444a57ddcf8599

Skrevet

Depeche Mode

U2

NIN er fantastisk :) har hørt på NIN siden 2000 eller noe rundt der. Hans konserter er noen av de beste jeg har vært på :)

Trent Reznor (NIN) kommer alltid til å være øverst på min liste... Jeg er så snurt på at Johnny Cash stjal "Hurt", og mange tror det er hans låt!!!

Skrevet

Depeche Mode

U2

Trent Reznor (NIN) kommer alltid til å være øverst på min liste... Jeg er så snurt på at Johnny Cash stjal "Hurt", og mange tror det er hans låt!!!

Har hatt så mange diskusjoner om akkurat den sangen. Har prøvd å forklart hva sangen faktisk handler om og hvem som skrev og lagde den først.

Skrevet

Mitt favorittband de siste 15 årene må nok kunne sies å være The Charlatans, men jeg er også svak for Tom Waits og Neil Young.

Av nyere bekjentskaper er jeg for tiden veldig glad i Marit Larsen, og John Olav Nilsen og Gjengen.

Skrevet

The cure :)

The Smiths

Marillion

Depeche mode

Muse

Johnny cash, Leonard Cohen, Elvis,Frank Sinatra, Tori Amos, Marvin Gaye, Al Greene.

Skrevet

The Real Gruop, Vamp, Marit Larsen, Og noen "golden oldies": Chicago, Queen, Level 42, Phil Collins, Dire straits og Abba. Ingen ting egner seg så godt når man skal være effektiv i huset som Abba på fullt trøkk :)

Skrevet

Björk, Kaizers Orchestra, Queenryche, Brandi Carlile. Og mange fler..

Skrevet (endret)
Nine Inch Nails ( som har vært med meg siden 1989) Massive Attack (siden "unfinished sympathy") Depeche Mode U2 Disse er mine all-time-favoritter, som jeg aldri blir lei. Ellers liker jeg mange andre, og min favorittlåt siden jeg var 14 er "Boys of Summer" av Don Henley - blir aldri lei den. De siste årene har jeg fått veldig sansen for Karpe Diem, og trance-musikk som Oceanlab etc.

Jeg har ikke hørt mye på NIN, men jeg vet nå i alle fall at det er derfra sangen Hurt kommer fra (selv om jeg er stor fan av Johnny Cash sin versjon også må jeg innrømme). Bra band!

Om jeg MÅ velge favoritter så tror jeg nok det må bli Stone Sour Metallica Foo Fighters MEN, jeg liker veldig mye forskjellig musikk, og satt senest i går og sang høyt for meg selv mens jeg så en dokumentar om The Carpenters på TV i går. De hadde utrolig mange fine sanger, rett og slett.

Jeg er også veldig glad over å ha vært så heldig å vokse opp med foreldre som IKKE likte "dæinnsebænd"-musikk, men heller hørte på Simon&Garfunkel, Everly Brothers og The Platters. Sånn musikk er noe som får meg i godhumør, og som jeg hører med (u)jevne mellomrom. Hører også på klassisk musikk, opera/musicals ala Le Miserables og slikt også.

Endret av Soon to be mum
Skrevet

Marilyn Manson

Slayer

Morbid Angel

Korn

Ozzy Osbourne

Sepultura

Satyricon

Immortal

Rammstein

Infected Mushrooms

Tyr

Marduk

Cradle of Filth

In flames

Children of Bodom

..Skal stoppe der. Jeg elsker musikk. Det er livet mitt ;)

Skrevet
Marilyn Manson Slayer Morbid Angel Korn Ozzy Osbourne Sepultura Satyricon Immortal Rammstein Infected Mushrooms Tyr Marduk Cradle of Filth In flames Children of Bodom ..Skal stoppe der. Jeg elsker musikk. Det er livet mitt ;)

Ja, det glemte jeg å få med i det forrige innlegget mitt. Liker også musikk som holder til i den mer "sinte" enden av metallgenren. :D

Skrevet

Metall er omtrent det eneste jeg hører på :P

Skrevet

Absolutte favoritten min er Stone Sour :)

Men er veldig glad i:

Meshuggah

Korn

Sepultura

Slipknot

Nine inch nails

Slayer

Pantera

Machine Head

Emilie Autumn

TOOL

A Perfect Circle

Rob Zombie

Susperia

Volbeat

Nirvana

Rammstein

Marilyn Manson

Er vel de jeg hører mest på. Må høre musikk hver dag :)

Skrevet

Justin Bieber <3

Anonym poster: ebb5c2a08deeffaca2a4e5025007a6cb

Skrevet

Lars Winnerbäck er min absolutte favoritt, Ellers er spekteret enormt og hører musikk etter humør. Et annet favorittband er Sator og dem ligger jo i en helt annen sjanger igjenn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...