Gå til innhold

er foreldrene dine pene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma er alminnelig søt, mens pappa er relativt kjekk. Jeg har alltid fått høre at jeg er veldig pen, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig selv.

 

Anonym poster: ef642b57f59986f160ffdbbea1113cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma er nokså normal, vil ikke si at i hennes yngre dager var noe "knock out" men.

 

Pappa derimot er ikke pen. Skjegg og kløft i haka og stygg nese. Kler seg heller ikke pent.

 

Men jeg er pen. Altså sliter litt med selvbilde da jeg syns jeg likner på min far men gjennom ungdomskolen osv var jeg den jenta de fleste guttene var forelsket i og hadde ingen problem å finne kjæreste.

Er forsatt liteb og nett men forsatt litt problemer med selvbildet..Vokser visst ikke fra det :(

Skrevet

Mamma er vakker! Var modell da hun var ung. Hun er nydelig ennå med sine 68 år.

Pappa var relativt kjekk han også, men ikke stunning.

Heldige meg likner på pappa. Men får ofte høre at jeg er pen.

Gjest Julia1984
Skrevet

Mona Grudt har skikkelig stygge foreldre. Hun ble Miss Universe. Så det er håp for alle ;)

 

Anonym poster: 25ff0d165e2095f8a000bebdd40cca59

 

Smakløst svar. De er høyst ordinære og absolutt ikke stygge.

 

Hvor gammel er du.......?

Skrevet

Her inne har jo alle pene foreldre og de fleste er selv rålekre:)... Moren min var pen da hun var ung, fortsatt pen til å nærme seg 60. Faren min er ganske kjekk, trener og har en flott kropp, ser veldig bra ut i politiuniformen sin:)... Men han er litt sær og er fortsatt singel dessverre. Synes faktisk mange menn som var ordinære som unge blir ganske så kjekke når de blir eldre hvis de holder kroppen i form og er slanke...

 

Anonym poster: 38c14fe84530585573a1792b3ae94843

Skrevet

Min mor var modell på tidlig 70-tall og var vakker helt til midten av 90-tallet; hun er ikke veldig pen lenger, de siste 15 årene har ikke vært nådig.

 

Min far er veldig kjek enda. Veldig mannemann med brede skuldre, mørkt hår og isblå øyne.

 

Dessverre har jeg arvet min fars gener, mannemann utseende er liksom ikke så fint på en jente. Rugbyspiller lår og tommerhogger skuldre er liksom ikke veldig feminine attributter. ;-)

 

Men sønnen vår er som en blåkopi av sin morfar og er allerede er en super kjekkas.

 

Anonym poster: b4bae5087e72cb8973f7eb26466438ee

Skrevet

Pappa har alltid vært kjekk, venninnene mine fikk stjerner i øynene av han i oppveksten. En rocka og veltrent pappa, langt hår og rocka klær, pene øyne og veldig kjekk. Nå er han 60 år, fremdeles veltrent og kjekk, men har ikke langt hår lenger og er blitt litt grå, forsvinner litt mer i mengden nå, mer ordinær, men han holder seg godt.

 

Mamma er helt ordinær, synes nesten hun har blitt penere med alderen. Hun kler smilerynker hun ;)

 

 

 

Anonym poster: 7c43c698b3c16225ec7f5f0283ed91e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...