Gå til innhold

er foreldrene dine pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonym poster: 303289b5fbcc27a542f132e5ece2e216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Min far er faktisk veldig kjekk, til tross for kulemagen og min mor er NYDELIG! <3

Skrevet

Mammaen min er fantastisk vakker!

Anonym poster: 25ff0d165e2095f8a000bebdd40cca59

Skrevet

Jeg er pen har jeg hørt

minus + minus = pluss

Skrevet

Ja, de er utrolig flotte begge to, og holder seg i form, kler seg fint og ikke harry etc.

Jeg og min søster er derimot ikke noen skjønnheter. Vi er kanskje søte, men kan ikke klassifiseres som pene.

Anonym poster: 9b0c12688b01fc79194e2bd50f0c68e4

Skrevet

Nei, høgst ordinære utsjånadsmessig begge to.

Skrevet

.

Anonym poster: 303289b5fbcc27a542f132e5ece2e216

Moren min var en skjønnhet og faren min var ekstremt kjekk. De er fortsatt attraktive mennesker.

Anonym poster: b6580922b4f2095f3594312df918c87a

Anonym poster: b6580922b4f2095f3594312df918c87a

Skrevet

Mona Grudt har skikkelig stygge foreldre. Hun ble Miss Universe. Så det er håp for alle ;)

Anonym poster: 25ff0d165e2095f8a000bebdd40cca59

Skrevet

Pappa er fremdeles en ganske kjekk mann, men min mor har tapt seg med årene. Var pen før.

Kan ikke si at jeg er en skjønnhet, men jeg får skikkelig pene barn :) Og det er det ikke bare jeg som synes :) Så her hopper det tydeligvis over et ledd ;p

Skrevet

Faren min var en kjekkas, når jeg ser bilder av min mor fra hennes yngre dager var hun i grunn ganske pen. Nå bærer hun tegn på livets gang og livsstil.

Skrevet

Min far er overvektig, grå i håret og skjegg og kler seg altfor straight og kjedelig. Men han har virkelig verdens vakreste øyne! De er helt vanvittige:)

Min mor er høy og slank, alltid polert og velkledd. Uten sminken og det ser man lett at hun er over 60 og ordinær. Men hun er veldig flink til å skjule det uten at det på noen måte blir vulgært og mye.

Skrevet

Ja, spesielt når de var unge. De er i midten av 60-årene nå, men mamma (og hennes søstre) kunne vært fotomodell når hun var ung, hun hadde det perfekte 60-talls looket, litt som hun nye kona til Don Draper (uten å direkte ligne på henne).

Skrevet

Nei har aldri tenkt at de var noe pene...

Når jeg var yngre og redd for å ende opp som evig singel trøstet jeg meg med at "mamma fant jo en, så da gjør nok jeg det og".

Siden har jeg lært at ikke alle menn bare går etter utseende.

Anonym poster: 57928d7c3bf1967358d90bd9da1a94bd

Skrevet

Er vel ikke så pene nå som de var for over 40 år siden da de giftet seg. Men da de var yngre var de utrolig pene/kjekke begge to.

Pappa lignet veldig på Elvis. Samme svarte, flotte håret til og med :) Mamma var også nydelig. Hun var også ganske mørk med helt svart hår.

Synes det er synd at jeg ikke har arvet hårfargen der, er selv mørk blond, men er en god blanding av de utseendemessig. Men ikke like pene trekk desverre :(

Anonym poster: 2ed5a7b7b657363b9d295fe0c6cda8cb

Skrevet

Ja, veldig! Min far er begynt å bli litt grå, men kler det og men mor er veldig pen. De begge er i slutten av 40 årene, og i alle fall min mot ser 10 år yngre ut :)

Skrevet

Mamma var utrolig nydelig da hun var yngre, og er fortsatt en pen dame. Pappa var en kjekkas i sine yngre dager, det utnyttet han og fikk barn med 3 forskjellige damer, og var forlovet med langt flere (m.a.o. ikke en fyr jeg ønsker min datter skal finne seg) Han holder seg godt enda, men bærer preg av et hardt liv.

Skrevet

ja, venninnene mine har alltid vært forelsket i faren min, han er ung, sprek og en kjekk mann. moren min har vel "forfalt" litt mer med årene. blitt veldig rynkete og kroppen har est noe.. men hun var virkelig vakker som ung, nydelig stort smil og store blå øyne, liten og nett. søsteren min ligner mamma og jeg ligner mest pappa. og vi har alltid fått høre at vi er vakre.

Anonym poster: 6391d971565ca1199fcae0ec9e1d27de

Skrevet

ja, og jeg er og

Anonym poster: 1f9208d3b570b5122bdc6a62359366e2

Skrevet

Mine foreldre er helt ordinære, men de må ja vært en god match for de fikk tre vakre døtre.

Anonym poster: eef2ab27135d837e3e40f1d783cda05f

Skrevet

Mine er fantastisk vakre.. Skjønner ikke hvorfor jeg ble så shtøgg :P

Skrevet

Mine er vel mest vakre på innsiden, men har fått pene barn og enda penere barnebarn ;)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Mamma var nydelig.. Altså var.

Pappa har alltid vært himla populær hos damene, vet faktisk ikke hvorfor, men han har et spesielt utseende.

Jeg ble en blanding, så dere kan jo tenke dere kryssningen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...