Gå til innhold

Hva tenker du når du leser dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står frem i mamma bladet og får alt til å fremstå som såå perfekt,men ikke er det??.Er hun alltid sammen med datteren når hun har aupair og får masse hjelp av moren sin,trener masse og øver masse på fiolin???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Provoserende.

Anonym poster: 4fd85bd0ffd25533a0d562992038f3c7

Hæ? Hva var provoserende med den artikkelen der??

Hvis du ikke skjønner hva som var provoserende med den artikkelen er du ikke mye våken...

Anonym poster: 59330ece0088bccc12f91be5a77f1231

Skrevet

Kommentarene om vaskehjelp og at folk jobber så mye var det jeg la merke til også. Egentlig utrolig at det går an å uttrykke seg så lite smart i et blad som leses av flest "normale" mødre... Ble irritert av å lese artikkelen, minus i boka for bladet Mamma!

Anonym poster: 1c76cec40ea9cda3e08e9e1148eee34e

Skrevet

Skulle på mange måter gjerne levd hennes liv, selv om jeg syns barnevogn-uttalelsen til mannen er litt i overkant.

Misunnelse er en farlig ting, og det er ikke tvil om at det er mange som misunner henne.

Må også tenke på at det ikke er alltid ting blir gjengitt nøyaktig som de er sagt. At hun har sagt at hennes venninner, som trolig bor i Oslo vest/Bærum, og lever noenlunde tilsvarende liv som henne, har vaskehjelp er ikke kjempeoverraskende for meg. Faktisk så har veldig mange Nordmenn mye penger, og noen velger å bruke litt av dem på vaskehjelp.

For øvrig er jeg litt enig i det at mange jobber for mye i svangerskapet. Snill-pike syndromet er fryktelig typisk.

Det jeg tenker mest på da er de som for all del nekter å sykemelde seg, selv med oppkast ut igjennom ørene og bekkenløsning så de knapt henger sammen. Jeg skjønner jo selvsagt at ikke alle har mulighet til å slutte å jobbe i 4. mnd, det har ikke jeg heller, men med strukturert sparing, og omprioriteringer så kan det hende at mange av oss hadde hatt muligheten likevel.

Det er faktisk ikke sånn at de fleste i Norge er fattige, de fleste av oss har helt greit med penger sammenlignet med de fleste andre land i verden.

Alle må selvsagt mene det de vil om henne og hennes mann, men jeg tror at veldig mange egentlig skulle ønske de hadde mye av det hun har.

Anonym poster: 8351e8cc6c40f93fa0f76c02feba168d

Skrevet

Synes også den kommentaren at datteren KUN skal ha treleker var fin. Reality check !

Og at hun aldri skulle kle datteren i rosa, men da hun tok på henne rosa likevel så kledde hun jo fargen sååååå godt.

Så mye for å stå for noe.

Anonym poster: 549147f77eb227e3e66fd94a1ec52709

Skrevet

Synes også den kommentaren at datteren KUN skal ha treleker var fin. Reality check !

Og at hun aldri skulle kle datteren i rosa, men da hun tok på henne rosa likevel så kledde hun jo fargen sååååå godt.

Så mye for å stå for noe.

Anonym poster: 549147f77eb227e3e66fd94a1ec52709

Haha. Mener du i fullt alvor at alle prinsippene du hadde før du fikk barn har vært fulgt til punkt og prikke?

Da er du en bedre person enn meg i alle fall.

Anonym poster: 8351e8cc6c40f93fa0f76c02feba168d

Skrevet

Provoserende.

Anonym poster: 4fd85bd0ffd25533a0d562992038f3c7

Hæ? Hva var provoserende med den artikkelen der??

Hvis du ikke skjønner hva som var provoserende med den artikkelen er du ikke mye våken...

Anonym poster: 59330ece0088bccc12f91be5a77f1231

Joda, våken var jeg, jeg bare ser ikke hva som er provoserende fordi jeg rtt og slett ikke bryr meg om hvordan andre velger å leve. Det har ingen innvirkning på mitt liv, så jeg velger heller å tenke at jaja, de har funnet en måte som funker for dem. Flott! Om det ville funket her er en annen sak, men ingenting jeg gidder bruke energi på å henge meg opp i :)

Skrevet

Hun har jo au pair! haha, så da kan jo hun sove lenge, trene osv hun, hva skulle hun gjort uten au pair, kanskje flere barn og dårlig råd?? tipper lyden hadde vært enn annen da:) Forøvrig skjønner jeg at hun faller for manne menn, det gjør jeg også, men hadde ikke synes det var ok at mannen aldri skiftet en bleie etc.......

Anonym poster: c2fefa09bd9109025d258f3393a557b9

Skrevet

Jeg lurer på om de enkle sjelene som svarer i denne tråden i det hele tatt evner å reflektere over at dette er et intervju hvor journalisten velger å vinkel det på en spesiell måte? Kritisk refleksjon er ukjent hos dere? Og alt som står i se&hør er sant?

Anonym poster: e7ad3423b062c795cdd4a57d6dee6683

Skrevet

Jeg lurer på om de enkle sjelene som svarer i denne tråden i det hele tatt evner å reflektere over at dette er et intervju hvor journalisten velger å vinkel det på en spesiell måte? Kritisk refleksjon er ukjent hos dere? Og alt som står i se&hør er sant?

Anonym poster: e7ad3423b062c795cdd4a57d6dee6683

Så du tror ikke hun har lest intervjuet før det ble trykket?

Anonym poster: 6848855fb14a6d683b7d0aa72654abb2

Skrevet

Joda, tenkte nok at journalisten har hatt en agenda, f.eks mht at hun nevner det der 'walk in-closet'-et og at hun strikker med gulltråd osv.

Men synes ikke så veldig synd på henne for det... :-)

For øvrig synes jeg det er mer mannete å være interessert i barna sine (veldig mye av kommunikasjonen med spebarn foregår jo nettopp på stellebordet eller på trilletur), så jeg er veldig glad for at ungen min har en pappa som både er engasjert i sønnen sin uten å være noen tøffel for det.

Men joda, gi meg en vaskehjelp any day, akkurat der skal jeg innrømme at jeg er misunnelig!

Skrevet

Dama virker usedvanlig dum. Men det er jo fint for henne at hun trives med tilværelsen. Utover det er artikkelen fantastisk intetsigende og lite lesverdig.

Anonym poster: e4d4dd27fd748102bf1edb3af8b51a2d

Skrevet

Uff, synes bare dette var litt pinlig lesning, på hennes og bladets/journalistens vegne.

"Hvor er det du trur at du bor hen' a?"

Anonym poster: 25260d076701ecc7fbd1922db5e1ada4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...