Gå til innhold

Hva tenker du når du leser dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har alltid hatt sansen for henne. Hun er smart, hun er dyktig og hun får ting til. Jeg er ikke enig i alt hun sier og mener, men hvem er vel enig i alt som kommer ut?

Alt i alt: Kul dame

Skrevet

Nei, tenker? Ser ut til at de har et bra liv, de er fornøyd med tilværelsen og har funnet ut hva som fungerer for dem.

Skrevet

Provoserende.

Anonym poster: 4fd85bd0ffd25533a0d562992038f3c7

Skrevet

Provoserende.

Anonym poster: 4fd85bd0ffd25533a0d562992038f3c7

Hæ? Hva var provoserende med den artikkelen der??

Skrevet

Eg synest at ho framstod som noko enkel i artikkelen.

Skrevet

En meget privilegert mamma som lever et luksusliv folk bare kan drømme om.

Hun virker dessverre ikke så reflektert på at de fleste må jobbe mye, og å ta nattevåk alene er ikke så stort problem når noen triller babyen på dagtid.

Syns egentlig det var en intetsigende og lite interessant "se & hør" artikkel i grunn. Men hun er jo en dyktig og anerkjent musiker, og derfor liker kanskje mange å lese om henne?

Anonym poster: a34602817683001a2b43ebb09b115ad2

Skrevet

Jeg leste den tidligere i dag, og jeg irriterer meg litt over damer som har au pair og vaskehjelp og så ha meninger om hvordan andre mammaer bruker tiden sin (i dette tilfellet at de ikke trener og lar kroppen forfalle).

Hyggelig for dem at de har masse penger og kan prioritere slik de ønsker (at hun får masse hjelp hjemme uten å jobbe), men da kan hun droppe å kritisere andre familiers valg (der begge jobber og man ikke har vaskehjelp, au pair ov.). Slik hun fremstår i intervjuet, synes jeg hun virker noe naiv, enkel og overflatisk. Men hun er sikkert en kjempebra mamma for barnet sitt, da, og det er vel det viktigste. :)

Skrevet

Bortskjemt, enkel sjel som ikke har peiling på hvordan det er å være mamma på ordentlig.

Anonym poster: db90f13274e79b35405493a0e367d347

Skrevet

Hadde heller ikke brydd meg om mannen ikke ville skifte bleie hvis jeg hadde hatt au-pair.

Skrevet

Det virker på meg rart at hun kan ha oppfatninger om hvordan andre lever livene sine, når hun vet så ørlite om hvordan vanlige liv er.

Anonym poster: d2f8c0a4250116e412327fa631e76351

Skrevet

Jeg lurer faktisk litt på hva hun gjør om dagene, når hun ikke jobber, har au pair, hushjelp, kokk, gartner og personlig trener..

Anonym poster: 12ae2642c10e05576bedd1bfb3132178

Skrevet

Jeg abbonerer på dette bladet(Mamma) og i hvert nummer presenteres en kjent mamma. Mange har mye å komme med, men Marthe Krog er ikke en av dem desverre. Lite nytt å komme med, og dessuten lite reflektert.

Samtidig så må hun jo få lov å ha sine oppfatninger, selv om de strider mot det mange mener. Og hun er priviligert ja.

Anonym poster: f8802757052e54586a277d3dff918ba2

Skrevet

Synes de beste kommentarene var "selvfølgelig har de vaskehjelp" og "jeg jobbet ikke etter 4. måned - folk jobber jo så mye!" greit..., lurer veldig på om hun klarer å innføre de verdiene hun snakker om at stebarna har..

Skrevet

Synes de beste kommentarene var "selvfølgelig har de vaskehjelp" og "jeg jobbet ikke etter 4. måned - folk jobber jo så mye!" greit..., lurer veldig på om hun klarer å innføre de verdiene hun snakker om at stebarna har..

Det var mange blinkskudd i det intervjuet der. Tenker at hun kanskje burde beskyttes litt mot seg selv.
Skrevet

Jeg lurer på hva hun hadde tenkt om det å ha en "mannemann" hvis ikke vaskehjelpa og au pairen hadde vært der...

Kanskje hun hadde skrevet klageinnlegg her på Dib om sin udugelige mann?

Men interessant innblikk i livet til et overfladisk og naivt menneske.

Skrevet

Hele intervjuet fremstiller henne på en overfladisk måte. Et flatt og enkelt portrett.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tenker at jeg ville ikke byttet liv med henne for alt i verden!

Kjenner at jeg er evig takknemlig for at mannen min vil være pappa både på godt og 'vondt' og ikke anser barn som noe man leker med en liten stund om ettermiddagen for så å levere de fra seg når de blir sultne, trenger bleie eller en trilletur.

Jeg er også glad for å slippe å ha personlig trener i svangerskapet (men nå kunne det være greit, altså).

Men bare hun er så fornøyd som hun gir uttrykt for så er det bra for henne - godt alle ikke er like.

Skrevet

Enkelt og platt intervju. Nesten litt parodisk (men det skjønner ikke hun).

Skrevet

Å hjelpes.. Dette var.. komisk?

Kjenner at jeg reagerer litt på noen av hennes utsagn, som f.eks. disse:

"Mange av venninnene mine har ikke hjelp, eller, de har selvfølgelig vaskehjelp, men ikke hjelp med babyen."

"– Da jeg hadde to-tre måneder igjen, hadde jeg gått opp 20 kilo. Og jeg hadde til og med personlig trener to ganger i uken! Kan du tenke deg? 20 kilo!"

"Jeg gjør alt med Sofia og er sammen med henne hele døgnet" (bortsett fra når au pairen har henne da, selvfølgelig..)

Hun fremstår som ganske naiv og uvitende i dette intervjuet, og en god smule overlegen. Men det er bare min mening :)

Skrevet

Skryt, skryt, skryt! + jeg er heldig da!!!

"– ET PRIVILEGERT LIV. – Noen vil kanskje reagere på at du har au pair til å hjelpe deg når du er hjemme?

– Kanskje det. Mange av venninnene mine har ikke hjelp, eller, de har selvfølgelig vaskehjelp, men ikke hjelp med babyen. Jan har jo alltid hatt hjelp i huset, han er vant til det. Jeg gjør alt med Sofia og er sammen med henne hele døgnet, men jeg må innrømme at det har vært deilig å innimellom kunne få hjelp med babyen. Jeg benytter meg mye av moren min også."

Anonym poster: cb06675ecbc18812e12c5d9a3b44ffaa

Skrevet

Eneste jeg tenkte var; HVA?! Hvem er HUN?! Tja, mye som jeg ikke får med meg gitt.. Vært sammen med kronprinsen tillogmed. tjajaja....

Skrevet

he he.. Synes dettte var fantastisk morsomt å lese. Hadde egentlig ikke noe intrykk av denne dama fra før. Hjelpes, er det faktisk mulig å fremstå slik i en alder av 37 år?

En liten golddigger det her.....

Anonym poster: 4fbe8eb623b9da4a29cdc4b2412b1459

Skrevet

Ikke så mye... Tenker egentlig bare OK. Som om jeg aldri har lest det - det sto jo ingenting nyttig der. I tillegg har jeg aldri hørt om henne eller han så det gikk bare inn og ut her.

Anonym poster: 3d6f553e1d6b4022baf1cb73e1237feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...