Gå til innhold

(Snart) Firebarnsmor og 36


Sekserbanden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg ikke spesielt til å fortelle nyheten, så jeg kommer nok til å drøye litt. Familien min kommer til å reagere med skepsis, og moren min kommer til å falle av stolen siden vi har det ganske hektisk nå med tre små. De siste ukene har alle vært syke samtidig og på omgang i tillegg, så vi er rimelig slitne.

 

Særlig moren min er sånn som blir veldig sliten på våre vegne (uten at hun stiller opp noe mer av den grunn...) og søsteren min har bare ett barn og kan ikke få flere, så der gleder jeg meg heller ikke til å si noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffff ikke en morsom situasjon for dg stakkar :( :( Da hadde jg oxo ventet faktisk helt til dt ikke kunne skjules lenger.. :) Mn du er heldig som for fire friske barn da :) :) Selv er jg ene barn og er overlykkelig over at jg blir mamma til fire friske barn :) :) Vi får glede oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Nordland, her er vi vandt til det meste av vær og det har gådd veldig greit å få vinterbarn, man tilpasser seg det meste og jeg har jo ikke fått erfart hvordan det er å være høygravid og samtidig kan slappe av ute i sola med lite klær på eller hvordan det er å slippe å pakke inn babyen eller å varme opp bilen før man skal ut :P Blir sikkert himmelsk :D

 

Når det gjelder å avsløre graviditeten,så henger jeg meg på Merethe over her,Venter vel til uke 20 slik som sisst.. min familie mener vi har nok med de 3 vi har i tillegg til en hund. Vi bor litt utenfor sentrum og mannen min jobber som selvstendig næringsdrivende som gjør at jeg er mye alene med barna i perioder.. Men jeg synes det er litt godt å ha graviditeten for meg selv såpass lenge, det blir nok nåkk "mas" når man nærmer seg slutten regner jeg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forundra. Når en er i gang med sitt fjerde svangerskap, så har man i alle fall noe å samenligne med. Det jeg funderer på er at jeg ikke har noe særlig symptomer, og det er jeg helt sikker på at jeg har hatt før. I alle fall litt kvalme og matting. Nå er jeg kanskje litt øm i puppene, men ikke noe særlig...føler det har blitt mye mindre enn det var for to-tre uker siden, jeg er ikke kval, ikke trøtt, har ikke dilla på noe, og heller ikke avsky mot noe, ikke hormonell....rett og slett normal! Var på ul i sist uke, og der var det noe altså;) Men kjenner jo helt seriøst at jeg lurer. Hvordan er deres fjerde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så forundra. Når en er i gang med sitt fjerde svangerskap, så har man i alle fall noe å samenligne med. Det jeg funderer på er at jeg ikke har noe særlig symptomer, og det er jeg helt sikker på at jeg har hatt før. I alle fall litt kvalme og matting. Nå er jeg kanskje litt øm i puppene, men ikke noe særlig...føler det har blitt mye mindre enn det var for to-tre uker siden, jeg er ikke kval, ikke trøtt, har ikke dilla på noe, og heller ikke avsky mot noe, ikke hormonell....rett og slett normal! Var på ul i sist uke, og der var det noe altså ;) Men kjenner jo helt seriøst at jeg lurer. Hvordan er deres fjerde?

matting..mat ting-dilla osv....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg var oxo "symptom fri" noen dager, og ble faktisk redd:( Jg bestillte time og tok tidlig ul. Mn alt var bra på ul og fikk noen symptomer tilbake igjen :)

Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe å si på kvalmen i hvert fall... :-( Ellers føler jeg meg ikke så sliten som jeg har gjort de andre gangene. Merkelig nok! Det er liksom mer enn nok på hjemmefronten fra før. Håper å unngå like mye sykmelding som jeg har hatt de andre gangene! Krysser fingrene for det. Passer ellers veldig dårlig mtp jobben nå at jeg er gravid uansett!

 

Ellers er jeg sugen på alt salt og surt og veldig kresen mtp mat som gjør meg kvalm. Takler ikke søtningsstoffer (lightbrus, suketter etc), kaffe, gryteretter, tomatsuppe etc etc.

 

Skal på 12 ukers UL 31 januar, spennende! Første kontroll hos legen på fredag, uten at det er så spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hormonell til 1000! Det har uten tvil blitt værre siden forrige svangerskap værtfall, tårene kommer for ingenting, jeg er småhissig noe jeg vanligvis ikke er, og hummøret svinger veldig hele dagen:s

 

Jeg har ikke fått dilla på noe enda, men det er div lukter og ting jeg har direkte avsmak på, f. eks når mannen steker kjøtt, da klarer ikke jeg å være på kjøkkenet :P

Kvalme har jeg vært heldig å være skånet mot i alle svangerskapene, har vært pittelitt kvalm litt nå og litt da i 14 dager mellom uke 12 og 15, tidligere, men nå har jeg slitt me kvalme siden i sommer så det må ha en annen forklaring enn bollen i magen :s

Har vært veldig trøtt, men det har heldigvis begynt å gi seg og det var bare i det 1. sv.skapet at jeg var plaget med trøtten, ikke trøtt i det heletatt med nr 2 og 3 :)

Ømme pupper hadde jeg bare med nr 1, har ikke opplevd det med 2,3 og 4 :)

Så det er forskjeller ja, helt klart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen, da? Jeg er bare 10-11 uker, men den har søren meg poppet ut! Har trukket i mammabukser i dag som jeg har hjemmekontor, men det synes jo så godt at det tør jeg ikke ha på jobben ennå... Men jeg husker den kom tidlig med nr 3 også, da var det faktisk en på jobben som gjettet det da jeg bare var 8 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg synes selv at magen har blitt litt større og trodde jeg hadde lagt mye på meg i det siste, men var på 1.gangs ktr i dag og da jeg tråkket på vekta ble jeg overrasket, den viste et lavere tall enn jeg hadde trodd så da har jeg vel ikke lagt på meg allikevel :P siden jeg ikke er 100% sikker på første dag i siste mens så sendte legen henvisning til tidlig ul for å få en termin :) er veldig glad for det og håper det kommer en time i posten i løpet av få dager, skal bli godt å få se at det er liv der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg og:) Er 27år og venter en overraskende nr 4:)

 

Siden jeg har fullt opp med tvillingene om dagen har det enda ikke helt gått opp for meg at vi venter nr 4. Føler meg ikke gravid og synes det er helt utrolig at vi skal få enda en så kjapt etter tvillingene som knapt er 9 mnd. Men når det er sagt har vi alltid ønsket oss fem barn og helst ganske tette så h*n er hjertelig velkommen til oss:)

Vi skal på ultralyd om to uker for å sjekke at alt er i orden, en ultralyd som kun tas for å berolige mitt urolige hjerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jg var oxo "symptom fri" noen dager, og ble faktisk redd:( Jg bestillte time og tok tidlig ul. Mn alt var bra på ul og fikk noen symptomer tilbake igjen :)

Godt å høre. Synest dette er litt rart...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe å si på kvalmen i hvert fall... :-( Ellers føler jeg meg ikke så sliten som jeg har gjort de andre gangene. Merkelig nok! Det er liksom mer enn nok på hjemmefronten fra før. Håper å unngå like mye sykmelding som jeg har hatt de andre gangene! Krysser fingrene for det. Passer ellers veldig dårlig mtp jobben nå at jeg er gravid uansett!

 

Ellers er jeg sugen på alt salt og surt og veldig kresen mtp mat som gjør meg kvalm. Takler ikke søtningsstoffer (lightbrus, suketter etc), kaffe, gryteretter, tomatsuppe etc etc.

 

Skal på 12 ukers UL 31 januar, spennende! Første kontroll hos legen på fredag, uten at det er så spennende...

Den pleier ikke å være så spennende nei:) Men ul 31. januar blir spennende-lykke til:) Heldiggris:) Må nok vente litt til her...:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hormonell til 1000! Det har uten tvil blitt værre siden forrige svangerskap værtfall, tårene kommer for ingenting, jeg er småhissig noe jeg vanligvis ikke er, og hummøret svinger veldig hele dagen:s

 

Jeg har ikke fått dilla på noe enda, men det er div lukter og ting jeg har direkte avsmak på, f. eks når mannen steker kjøtt, da klarer ikke jeg å være på kjøkkenet :P

Kvalme har jeg vært heldig å være skånet mot i alle svangerskapene, har vært pittelitt kvalm litt nå og litt da i 14 dager mellom uke 12 og 15, tidligere, men nå har jeg slitt me kvalme siden i sommer så det må ha en annen forklaring enn bollen i magen :s

Har vært veldig trøtt, men det har heldigvis begynt å gi seg og det var bare i det 1. sv.skapet at jeg var plaget med trøtten, ikke trøtt i det heletatt med nr 2 og 3 :)

Ømme pupper hadde jeg bare med nr 1, har ikke opplevd det med 2,3 og 4 :)

Så det er forskjeller ja, helt klart :P

Det er helt klart forskjeller. Personlig merket jeg veldig forskjell på guttene og jenta..rart igrunn. Usj, den kvalmen og de luktene!!!!:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...