Gå til innhold

(Snart) Firebarnsmor og 36


Sekserbanden

Anbefalte innlegg

Leste ett sted at det var andre med samme status, men finner det ikke igjen...Hvor er dere?:) Og hvor gamle er de andre barna deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Jg er 36 år og skal ha nr 4 i august 2013 :) De andre barna mine er ei jente på 16, en gutt på 15, og en lillegutt på 7 år :) Hva md dg og dine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 4, mine er 6, 4 og 2,5 når lille nye kommer i august :) Jeg selv vil være 29 på den tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Mine er 15, 12 og 6. Så faktisk ikke så ulikt:) Når har du termin?

Ja faktisk nesten likt :) Jg har forløpig termin 22 august. Hva md din ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mine er 15, 12 og 6. Så faktisk ikke så ulikt:) Når har du termin?

Ja faktisk nesten likt :) Jg har forløpig termin 22 august. Hva md din ?

27. foreløpig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire barn kan virke litt fremmed, og for å være helt ærlig er det fortsatt litt rart og uvirkelig. Så at det er flere som venter nr. fire er igrunn veldig godt å se:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den med at det er uvirkelig og fremmed å vente nr 4 :P

 

Hvor godt er dere forberedt sånn utstyrsmessig da?

 

Jeg var egentlig ferdig med nr 3 så jeg har kvittet meg med mye, må ha sprinkelseng, vogn, og det mest kostbare- ny bil.. er småbekymret når det gjelder bil faktisk, har ikke lyst på en stor caravelle, men med hund og 4 barn er det vel ingen vei utenom lenger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var egentlig ferdig jeg og, så mangler ALT av utstyr. Mangler til og med et soverom.... Stor bil har vi fra før, så det går greit

 

Men full rulle i heimen det blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jg fikk minstemann for 7 år siden, så var han lissom attpåklatten min. Og var heeeelt ferdig md barn. Solgt vekk utstyr å alt. Mn nå i sommer satt jg og min bestevenninde ( hun har oxo 3 barn på samme alder som mine ) og snakket om at nå var jo ungene store og vi er fortsatt ikke veldig gamle (35 + 36 hehe:) så kansje vi kunne prøve en kosemose baby til sammen, før vi pensjonerte oss :) Og jammen har vi ikke termin md kun 2 ukers mellomrom :) Ps mn vi har oxo en gang fødet begge på samme dag ;) . Så nå gleeeeeeder vi oss til babyene kommer og til å trille ute sammen, gå på babyshopping sammen ( som vi gjorde i gamle dager ;) ) Mn må bare vente i 4 uker til før begges 12-uker er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyr: Som flere av dere..gitt bort det meste:( Har noen klær..Større bil -ser heller ikke for meg en caravelle:) Et ekstra soverom...tja, men det ordner seg nok:) Men store omvelninger!!!!! Høres skikkelig kjekt ut med en venninne i samme situasjon:) Lykke til begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg venter også nr 4, i midten av august en gang (usikker på termin). De andre er nå 5 1/2, 4 og 1 1/2. Så jeg kan kanskje "skryte" av å ha de tetteste fire? (Og minst planlagte nr 4...) Jeg er 34 år.

 

Jeg har gitt bort alt av utstyr som ikke ettåringen bruker ennå, men håper jeg kan få tilbake noe av det, da jeg har gitt det til kusinen min og hennes baby vil være for stor for mye av det i august. :-) Tror vi skal få plass i bilen, men må ofre en del av stuen for å lage et soverom til!

 

Veldig moro at det er så mange som skal ha nummer 4! Jeg føler meg nesten litt "freak", det er få jeg kjenner som har tre barn (ingen i nær omgangskrets) og gruer meg nesten litt til reaksjonene. Men det har kanskje mye å gjøre med at jeg allerede har tre tette som alle går i barnehage ennå... (Eldstemann begynner på skolen omtrent rundt termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig med fire sååå tette:) Gratulerer forresten:) Her er det faktisk ikke så uvanlig med fire-fem barn, men i omgangskretsen er det det..tror de fleste vil synest at det er kjekt:) Det de kan bli ssjokka over er at vi faktisk skal ha en til-vi var liksom ferdige for lenge siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 4, mine er 6, 4 og 2,5 når lille nye kommer i august :) Jeg selv vil være 29 på den tiden:)

 

Det er ganske likt meg, jo! Mine vil være 6, 4 og 2 ;-). Du har også tre barnehagebarn nå? Min eldste blir seks i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 4, mine er 6, 4 og 2,5 når lille nye kommer i august :) Jeg selv vil være 29 på den tiden:)

 

Det er ganske likt meg, jo! Mine vil være 6, 4 og 2 ;-). Du har også tre barnehagebarn nå? Min eldste blir seks i april.

 

Min 6åring er født i desember så han begynner i 2.klassen når lille nye kommer:) Det er det som blir litt rart for meg nå, å få en baby midt på sommern, nr 1 er født i desember, nr 2 er født i februar og nr 3 er født i januar:p Men er veldig greit også, er litt slitsomt å ha så mange bursdager så tett på hverandre, har selv bursdag i januar så det er nok:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå da kan du bare glede dg :) Jg har 2 vinterbarn og et sommerbarn, og tro mg dt var helt vidunderlig å få baby på sommeren. Satt ute å ammet,slapp å kle på dn så mye, var masse ute i deilig vær, og kunne trille ute så lenge jg ville :) Nå skal jg få et augustbarn og er sååååå gla for dt :) Når jg fikk vinterbarna følte jg mg helt sperret. Var så tungvint md påkledning på et så lite barn. Og de ble jo såå fort syke og forkjølet. Orket ikke å trille så mye pga all snøen ufff :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett vinterbarn, men kjenner meg igjen, Urwa. Ser også fram til augustbarn. Eneste gru er varm sommer. Har også et julibarn, og den sommeren så jeg ut som en ballong (varme/vann i kroppen) haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vårbarn, vinterbarn og sommerbarn fra før! ;-) Foretrekker vårbarn, men sommerbarn er uansett myye bedre enn vinterbarn! Men den sommeren jeg var gravid var det ikke så utrolig varmt, så det ble ikke plagsomt.

 

Hvor bor dere da? Jeg bor i Oslo og skal føde på ABC på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ulogisk og usmart, men får be om en forholdvis kald sommer:) (kanskje ikke ulogisk da det forekommer). Bor i Rogaland. Når sprer/spredde dere nyheten til venner/familie (nære)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...