Gå til innhold

Er han en sånn som slår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dropp ham!

Anonym poster: d37af1c66939a8b030d5a73663a92cf8

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kan for alt vi vet bare være at han ble fra seg av sinne, men aldri ville slått i virkeligheten.

Det jeg reagerer på, er at nårdu kaller han en idiot, så skal du vise han respekt, men når han kaller deg en idiot, så skal han kunne true med slag om du sier han skal respektere deg?

Dette skurrer helt for meg, det er gjensidig respekt i forhold, ikke fra kvinne til mann bare.

Ville nok tenkt meg grunndig om, er dette noe du kan godta i fremtidlige krangler også? Akter du å gå inn i et forhold hvor han mener du skal gu han respekt, men ikke omvendt?

Samtidig.. Å uttale "buhuuu... du må respektere meg og ikke snakke sånn til meg" i kampens hete, den blir for meg noe barnslig, ikke det ed respekten, men at du la til "buhuu", når man sier det, så er man jo ute etter å provosere enda mer.

Så det er kanskje du må ta tak i, det å heller prøve å holde seg saklig når man først råker på en krangel, enn å provosere mer enn nødvendig.

Skrevet

En snill, myk, feminin mann som lyver og krangler med elendige hersketeknikker samtidig som han blåser seg veldig opp hadde fått meg til å skygge banen. Hadde blitt redd mannen.

At han forlanger respekt er flott, men da må han gi det tilbake på samme vis. Ingen klarer å vise respekt om man ikke blir respektert selv.

Godt dette kom frem nå som du ikke har forpliktet deg til han i særlig grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...