Gå til innhold

Noen som vet hvordan jeg sletter profil?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea
Skrevet

Tar gjerne tid å få svar på ris/ros. Så spør om noen her vet. jeg så det ikke sånn med engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok sende pm til Elin eller Kari, evt moderatorteamet her.

Synd du forsvinner :( - men håper du dukker opp under ny og hemmelig profil en gang. ;)

Gjest Juliea
Skrevet

Takk. Ja jeg har fått noen psyko brev i posten og nu er det nok. Jeg tør faktisk ikke. Jeg blir stalket og jeg vil ikke syke damer/menn skal trappe opp på døren her...

Skrevet

Så kjedelig du forsvinner,men forstår deg godt.

Skrevet

Høres skummelt ut. Enda en grunn til å holde på annonymknappen.

Anonym poster: 73209881b1ea66e0df620210e49ac505

Gjest Juliea
Skrevet

Jepp. BREV i posten faktisk. Jeg har visst provosert noen stort og jeg vil helst slippe å gjøre det igjen. Jeg vil nødig flytte på grunn av dib gærninger...

Sendt PM til Elin nå. Min mail er nede pga psyko mail. Så den er overgitt til politiet.

Skrevet

Huff da! Har liksom ikke sett noen som har vært opphengt i deg her inne så må si det er overraskende at du får brev osv i posten!!

Jeg kommer til å savne deg her inne, du gir alltid så gode og positive svar :-)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Herregud for en situasjon! Får helt frysninger over hvor langt noen mennesker går i jakten på å belære andre om sitt syn...

Sender en god klem og håper politiet kan hjelpe deg å få hverdagen tilbake, og ikke minst, hjelpe deg med å ta disse syke menneskene så du kan føle deg trygg igjen.

Gjest Juliea
Skrevet

Posten er overraskende ja! Det er jo faktisk Sykt. Men har jo hatt en del folk som har vært sykelig opptatt av meg. Ikke skjønner jeg det heller.

Skrevet

Du tuller??? Det er det sykeste jeg har hørt! Trodde dette med Kira tok kaka, men hjelpes meg!

Disse menneskene trenger hjelp og fortjener straff!

Kjempebra at du kontaktet politiet, fortsett med det, send ALT til dem og dokumenter alt!

Uff, får helt vondt av deg! Klem

Vil du jeg skal sende mail til Elin for deg?

Skrevet

Er det virkelig mulig?! :o Hjelp! Syke syke folk som er innpå her! På et gravid/småbarnsforum liksom. Det skulle man ikke tro.. Synd du forsvinner. Liker deg jeg :)

Gjest Juliea
Skrevet (endret)

Tusen takk for all støtten! Hadde hele dib vært fyllt med dere hadde det vært et herlig sted! Ja takk Lilleva gjerne det! =)

Jeg får nemlig ikke åpnet min mens den etterforskes...

De tok det alvorlig på grunn av trusler mot mitt helt uskyldige barn

Endret av Juliea
Skrevet (endret)

Finnes mange gale mennesker tydeligvis :( Håper de finner ut hvem psykomennesket er

!!

Endret av Gjest
Skrevet

Finnes mange gale mennesker tydeligvis :( Håper de finner ut hvem psykomennesket er

!!

Herregud! Da håper jeg h*n blir kastet ut herfra!!! Håper det går bra med deg Juliea, skremmende!

Hva skjedde med Kira???

Skrevet

Fy flate det begynner jaggu å bli nok her nå eller?? Jeg skjønner deg veldig godt Juliea men du blir savnet her inne, definitivt!

Skrevet

Huff, dette var trist å høre. Håper politiet finner psykoen! Dette er jo helt sykt.

Ønsker deg alt godt og håper du kommer tilbake Juliea :)

Stå på!! Du er ei bra dame som jeg har sansen for :)

Klem og lykke til videre!!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

What?? Dette er jo helt sykt!!

Ønsker deg alt det beste og håper vi på ett eller annet vis kan holde kontakt. Du har nå navnet mitt;)

Klem

Skrevet

Hjelpe meg, det finnes syke mennesker her inne forstår jeg..

Håper du slipper å plages mer nå da, det skal jo vært utrolig unødvendig å måtte melde seg ut av et småbarnsforum pga skumle stalkere! :/ lykke til!

Skrevet (endret)
Tusen takk for all støtten! Hadde hele dib vært fyllt med dere hadde det vært et herlig sted! Ja takk Lilleva gjerne det! =) Jeg får nemlig ikke åpnet min mens den etterforskes... De tok det alvorlig på grunn av trusler mot mitt helt uskyldige barn

Dette er jo skikkelig ille!

Håper virkelig at de finner denne psykoen Bra politiet tar det på alvor

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Tusen takk for all støtten! Hadde hele dib vært fyllt med dere hadde det vært et herlig sted! Ja takk Lilleva gjerne det! =)

Jeg får nemlig ikke åpnet min mens den etterforskes...

De tok det alvorlig på grunn av trusler mot mitt helt uskyldige barn

Wææh, så utrolig ekkelt! Rart å tenke på at noen her ikke kan finne på noe sånt.. Eller om det var folk som ikke er registrert i forumet.

Forumet burde vært stengt for de som ikke har bruker. Og kun forbeholdt prøvere, gravide og foreldre.

Håper politiet finner ut hvem det var, og at personen får sin straff. Og når truslene enda rettes mot barnet ditt må det være utrolig syke mennesker som har gjort det! Altså, hallo! Et BARN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...