Gå til innhold

Hvor lenge har dere bodd der dere bor nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bodd i dette huset siden sommeren 2009. Har gått og siklet etter huset i bortimot 12 år, så når det endelig kom for salg var det bare å løpe i banken ;) Huset er egentlig for lite, men det er utrolig mange andre ting som er helt supert. Jeg elsker det og har bestemt meg for å bæres ut av dette huset med beina først.

Hvor stort er huset ditt siden du syns det er for lite?

Anonym poster: 278327a241b2dd9448836fe69758c65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...skal bare ta siden 2004 for ellers blir jeg svimmel. Flyttet til utlandet i 2004. Tilbake til Norge i 2006, leide i 6 mndr, deretter ny flytting etter kjøp av vår første bolig. Delt bolig pga pendling til utlandet i 2008. Flytting til annen by i 2010, salg og kjøp. Siden sommer 2012 bor vi i utlandet men bruker leiligheten i Norge som "hytte". Vet ikke når vi kommer tilbake (2014?) og hvor, men håper det blir der vi eier for jeg trives godt her. Sentralt, praktisk planløsning, ok skoler i nærheten (en veldig god, en ok), eneste kjedelig er kronisk mangel på bhg-plasser så vi må ta plass i nærheten av der vi jobber i stede for der vi bor.

Er blitt en slags flyttekonsulent i familien, for vi er blitt rimelig rutinert etter hvert...

Anonym poster: c91e5a19b4d563ba3eeb16c10fc754fe

Skrevet

Bodd i dette huset siden sommeren 2009. Har gått og siklet etter huset i bortimot 12 år, så når det endelig kom for salg var det bare å løpe i banken ;) Huset er egentlig for lite, men det er utrolig mange andre ting som er helt supert. Jeg elsker det og har bestemt meg for å bæres ut av dette huset med beina først.

Hvor stort er huset ditt siden du syns det er for lite?

Anonym poster: 278327a241b2dd9448836fe69758c65f

Grunnflaten er på ca 50 kvm, så har vi bygd på ca 30 kvm. Påbygget rommer 2 barnerom og et rom hvor vi har ekstra kjøleskap/fryser og lagring. 2 etg er liten pga skråtak, inneholder to rom bare. Ikke loft og ikke kjeller. Har lite lagringsplass. Har 3 barn, ønsker ett til - da må to dele.

Skrevet

Jeg har bodd her i litt over 1 år å trives egentlig godt.

Kunne tenke meg ett eget soverom til småen da,men vanskelig å få noe ny leilighet.

Skrevet

Bodd her i et halvt år. Skal nok bo her ihvertfall 5 år, lengre om det lar seg gjøre :)

Skrevet

Vi har bodd her i 8år:):)elsker plassen:):)

Skrevet

Har bodd her siden midten av august. De siste syv årene har vi flyttet mye (8 gr). Så nå håper jeg vi kan slå litt rot her :)

Anonym poster: 5f7d0c8c1a8fc97725ab4d48cc2843ba

Skrevet

Vi har bodd her i 6 mnd. Deilig å bo å nybygd Villa :)

Anonym poster: 2fd8359e05e1f1f75747e09f7cdc7eda

Skrevet

Tre mnd, nyinnkjøpt enebolig som vi skal bo i i minst tyve år, så får vi se om det blir leilighet i "syden" når vi blir pensjonister :)

Skrevet

Vi har bodd her i 2 1/2 år, og føler fremdeles at vi ikke har bodd oss helt inn. Det er flere rom som ser litt sterile ut, og som mangler "prikken over i-en" eller hjemmekoseligheten om du vil... Trenger enda noen år for å bo oss skikkelig inn. Det er det som er mest slitsomt med å flytte synes jeg. Det er moro i starten, men så skorter det gjerne på entusiasme og økonomisk vilje etter en stund..

Anonym poster: f4106ed6928c75060eecd8fd2a846eee

Skrevet

8 år :-o

Det er et lite hus 100kvm men når snøen forsvinner begynner vi å bygge ut! Gleder meg! :D

Anonym poster: b707b6cd262ab9d2acfa881f2a8d0da2

Skrevet

Vi har bodd her i 2,5 år og mange flere blir det nok. Liten leilighet på 60kvm og to soverom på to voksne og to barn. Trangt!

Anonym poster: 3b453b404a04876009328925770531b3

Skrevet

Straks 1 år, kommer til å selge når vi har bodd her i 3 år. Må ha noe større om vi vil ha flere barn :) og det vil vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...