Gå til innhold

Hvor lenge har dere bodd der dere bor nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med å gjøre klar til salg av bolig - bildetaking og visning. Det er mye styr. Vi har kun bodd her 3.5år. Kort tid egentlig å eie en bolig - er det ikke? Hadde bestemt oss for en rekke kriterier for neste bolig, bla nærhet til skole og barnehage og enebolig. Det er veldig sjelden slike kommer til salgs her så da denne kom slo vi til da det kunne bli lenge til neste gang. Sist det var at tilsvarende hus til salgs var for 6mndr siden. Håper vi trives og blir boende lenger i neste hus for jeg kjenner at denne flytteprosessen er slitsom.

Anonym poster: ca234b33c9a5b9d6054f4ccd0e98e97f

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Vi flyttet hit i 2007, og håper vi blir boende til ungene flytter ut.

Skrevet

Bodd i dette huset siden sommeren 2009. Har gått og siklet etter huset i bortimot 12 år, så når det endelig kom for salg var det bare å løpe i banken ;) Huset er egentlig for lite, men det er utrolig mange andre ting som er helt supert. Jeg elsker det og har bestemt meg for å bæres ut av dette huset med beina først.

Skrevet

Har bodd her i 14 mnd. Det er en leilighet - vi trives godt her. Planen er å bo her i 2 1/2 år til MINST. Da blir det enebolig på oss :)

Anonym poster: 96ad822fcad4cf67a0d7936435844e80

Skrevet

Bodd her i halvannet år. Om økonomien blir bedre flytter vi :)

Skrevet (endret)

6mnd Trives veldig godt :)

Endret av FebruarPrins2013
Gjest Skofantomet
Skrevet

10 mnd. Er så lei så lei. Måtte selge leiligheten vi hadde da nr.2 kom, og fant ikke noe å kjøpe, så da leier vi imens, og jeg blir gal av å ha så liten plass :(

Skrevet

8 år.

Blir boende her til ungene er ute av redet. Stort hus på 240 kvm, det trenger vi ikke når alle fire barna er ute av redet.

Anonym poster: d02c5375f52a994bd129437aa4f9d01b

Skrevet

To år. Blir nok mange år før vi flytter. Kanskje når den lille blir stor og skal på videregående, hvis han ikke er hybelklar. Eller kanskje hvis han etablerer seg i annen landsdel. Men i alle fall når vi blir pensjonister.

Skrevet

Har bodd her siden 2005. Skal ikke se bort i fra at vi flytter en dag, men bor fint her inntil videre.

Anonym poster: ebfa459ccd1cd5bba313311260fec5be

Skrevet

Bodd her i snart 4 år. Blir her i ca 3 år til. Etter det må jeg flytte pga jobb. Er veldig glad i huset mitt, men jeg er sikker på at jeg går det fint på neste sted også. Kommer nok i første omgang bare til å leie det ut.

Skrevet

Litt over 6 år så lengt.

Anonym poster: 209caae011c59215649e42c8a9f7ec93

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøpte i 2007 og solgte i 2010. Nå har vi bodd her siden 2010 og blir boende til vi ikke kan gå trappene.

Syns ikke det er kort tid, man må jo trives :)

Skrevet

4 år. Venter på svar på byggesøknad, og hvis den blir godkjent og bygging setter igang, så selger vi her. Da har vi bodd her i omtrent 5 år, noe som var planen den gangen vi kjøpte.

Huset som bygges regner jeg med vi blir i til vi skal på gamlehjem. :)

Skrevet

3år. Ønsker meg en million så jeg kan forandre på det meste av planløsning og lage en etasje til, for jg elsker beliggenheten og selve huset, men det er litt lite nå som vi har 2barn og bare 2soverom. Er i tillegg ikke vaskerom, spisestue eller stort kjøkken hr, noe jeg savner veldig nå.

Ser ikke for meg at vi kommer til å bo her i 20år til.. Huset er lite, og jeg ser for meg at jeg vil ha en kjellerstue eller loftstue etterhvert som barna vokser til, også savner jeg vaskerom.

Anonym poster: 7b8043062d3c148186125df0f2e61817

Skrevet

Bodd her i 10 år. Åra flyr....

Anonym poster: 9091dcd685ab0cffb0e9302126d63f1c

Skrevet

Bodd her i 7 år. Ingen umiddelbare flytteplaner. Kunne trengt bittelitt mer plass, men beliggenheten veier opp :-)

Skrevet

Bodd her i seks år, og heer blir vi nok lenge også. Huset er egentlig for lite til oss, men vi stortrives på plassen vi bor så da får vi heller bo trangt. Ikke har vi råd til å kjøpe hus som er i nærheten her heller, for vi er det ene lille huset midt i ett dyrt felt med mange store hus og kjøpte når det var billig her.

Vi drømmer om å bo på landet, ett lite koselig småbruk. Men helt uaktuelt når ungene fortsatt bor hjemme. For her kan de gå, sykle til det meste. Ha venner på besøk uten planlegging for noen.

Men, vinner vi i vikinglotto eller noe slikt så spørs det om vi bor i dette huset lenge, da blir nok nabohuset kjøpt ja..... Selv om huset ikke er like koselig.. Men plassen er den samme.

Anonym poster: 8220180a6acd444d071ee254746439a1

Skrevet

Kjøpte første rekkehus i 2007 og solgte det igjen for halvannet år siden. Så da hadde vi vel eid det i 4 år når vi solgte. Kjøpte da barndomshjemmet mitt og bodd her siden. Blir værende minimum til ungene har flyttet ut, om ikke lenger..

Skrevet

Er faktisk blitt syv år siden vi kjøpte dette huset:) og vi bor så lenge vi føler for å bo her. Er ikke grodd fast så finner vi noe spennende en annen plass flytter vi på oss:)

Skrevet

Har bodd her i 3år, og kjenner jeg begynner å bli lei hele huset. Er stort nok hus, men det er så utrlig dårlig planløsning, og altfor mye som burde vært gjort uten at vi har penger til det. Det er som vi sier, hadde vi hatt råd til å gjøre alt som må gjøres her, hadde vi heller flytta. Har enebolig i ett stort boligfelt, men drømmer om småbruk med litt skog

Anonym poster: ebc3c996e1fb7a3882f146cc744058cc

Skrevet

Tre år siden vi flytta inn i barndomshjemmet til mannen. Da hadde han/vi bodd vekk i tre år.

Når det resterende er pusset opp så er vi fornøyd både med huset og plassen. Mitt kriterie for å flytte inn i hans barndomshjem var å pusse opp skikkelig slik at jeg ikke følte jeg bodde 'hos svigers'. Nå har det blitt riktig så flott her - selv om det gjenstår endel! :)

Skrevet

7 år siden vi flyttet inn. Huset har vi fått tegnet og bygget etter vår smak. Så så lenge mannen driver gården blir vi boende her. Har heldigvis sluppet å flytte etter at vi ble skikkelig etablerte.

Skrevet

I november var det 8 år siden vi kjøpte huset.til våren skal vi bygge på,gleder meg:-)

Vi bor ca.1 km fra barnehagen og 2,5 km fra skolen.

Bor midt mellom 2 mindre byer med ca 10 min kjøring til begge.

Så trives godt:-)

Skrevet

2 mnd :) elsker huset, og vil bo her i mange mange år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...