Gå til innhold

Det er mange her inne som ikkje liker deg!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, Sug Lut, du har jo "tatt kaka" her inne, du er jo bare ei ekkel kjærring, nei, en ekkel gammel mann som ikke har noe her å gjøre, hva gjør du her inne?!

Og likevel.. Så virker det som du er høyt savnet og godt likt ;) hehe

Jeg sier med gode gamle Raga Rockers, er det ikke deilig å ha noen å hate... Vi ekle gamle menn er som herpes, vi er her for alltid.;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller denne.

"-Det trudde jeg ikke om deg !!".........

Ehhh, Neivel, men når ble det mitt ansvar hvilke forestillinger andre gjør seg om meg liksom ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Enkeltbrukere blir tydeligvis betraktet som merkevarer om vi har høy profil, mange innlegg og langt liv her inne. Men i motsetning til andre merkevarer trenger vi faktisk ikke forholde oss til markedskreftene, dette er ikke en popularitetskonkurranse og det er ingen som blir tatt ut av Dib-sortimentet eller på annet vis forsvinner herfra om vi ikke lenger får sytten *liker* på innleggene våre eller atten provoserte høner i hver tråd man oppretter. Ikke tjener vi noe, ikke får vi varer å reklamere for som bloggerne, så vi trenger i og for seg ikke lesere - annet enn at det blir kjedelig å snakke med seg sjøl.

Skrevet

Men det må jo være lov å ikke like alle - det er jo ikke så få som er ganske uspiselige her.

Anonym poster: 94b9e6cf4fcfbf6ac7681176f8792ca7

Skrevet

Men det må jo være lov å ikke like alle - det er jo ikke så få som er ganske uspiselige her.

Spørsmålet er jo om det er interessant å kuppe din tråd ved å dreie diskusjonen vekk frå temaet tråden handlar om for å i staden diskutere ein person som har uttalt seg om temaet..
Gjest sug lut
Skrevet

Ja jøss, det er ikke noe krav om å like alle, men hovedinnlegger etterlyser vel helst mer edruelighet i forhold til sak og person. At du misliker enkeltytringer og deres opphavskvinne gir deg ikke noe carte blanche til å forsøke å dra henne ned ved å si at "ALLE hater deg, faktisk", av den enkle grunn at det har sannhetsgehalt lik null og ikke er et argument i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...