Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2013 #26 Skrevet 4. januar 2013 i morra har jeg kveldsvakt, så passer litt dårlig, men ellers takker jeg gjerne ja til litt ribbe, bare jeg slipper å steke den selv Nå er den laget og dels spist - litt av meg, mest av ungen som påstod han ikke ville ha mer ribbe, men da han kom hjem og kjente lukta lagde seg åtte skiver med ruccola og ribbekjøtt m nykvernet pepper på, siden mora hans ikke gadd lage noe mer til middag. Men kjære studine, ei ribbe er rimelig stor og om du vil ha lørdagslunsj med kald ribbe er det fremdeles muligheter (om ikke ungen altså har et av sine beryktede nattmåltider, men spiser han alt som er igjen må han nok pumpes). Medbring egen akevitt, jeg kverka restene.
Studine mevik Skrevet 4. januar 2013 #27 Skrevet 4. januar 2013 i morra har jeg kveldsvakt, så passer litt dårlig, men ellers takker jeg gjerne ja til litt ribbe, bare jeg slipper å steke den selv Nå er den laget og dels spist - litt av meg, mest av ungen som påstod han ikke ville ha mer ribbe, men da han kom hjem og kjente lukta lagde seg åtte skiver med ruccola og ribbekjøtt m nykvernet pepper på, siden mora hans ikke gadd lage noe mer til middag. Men kjære studine, ei ribbe er rimelig stor og om du vil ha lørdagslunsj med kald ribbe er det fremdeles muligheter (om ikke ungen altså har et av sine beryktede nattmåltider, men spiser han alt som er igjen må han nok pumpes). Medbring egen akevitt, jeg kverka restene. Leverer du på jobb? Jeg jobber i morra også. Jobbehelg er noe morsomme greier som jeg gleder meg til å bli ferdig med
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2013 #28 Skrevet 5. januar 2013 i morra har jeg kveldsvakt, så passer litt dårlig, men ellers takker jeg gjerne ja til litt ribbe, bare jeg slipper å steke den selv Nå er den laget og dels spist - litt av meg, mest av ungen som påstod han ikke ville ha mer ribbe, men da han kom hjem og kjente lukta lagde seg åtte skiver med ruccola og ribbekjøtt m nykvernet pepper på, siden mora hans ikke gadd lage noe mer til middag. Men kjære studine, ei ribbe er rimelig stor og om du vil ha lørdagslunsj med kald ribbe er det fremdeles muligheter (om ikke ungen altså har et av sine beryktede nattmåltider, men spiser han alt som er igjen må han nok pumpes). Medbring egen akevitt, jeg kverka restene. Leverer du på jobb? Jeg jobber i morra også. Jobbehelg er noe morsomme greier som jeg gleder meg til å bli ferdig med Er det for sent? I øyeblikket har du også muligheten til å få servert taco med ribbe.
Gjest Siklerotte Skrevet 5. januar 2013 #29 Skrevet 5. januar 2013 Du tar svinet til nye høyder. Hva blir det neste? Pinnekjøtttaco?
Studine mevik Skrevet 6. januar 2013 #30 Skrevet 6. januar 2013 Ribbetaco?Høres spennende ut. Jeg var godt igang med å spise middag i går kveld, men klarte meg godt på jobb. Vi fikk kake Hva med pinnefajitas?
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #31 Skrevet 6. januar 2013 Ribbetaco?Høres spennende ut. Jeg var godt igang med å spise middag i går kveld, men klarte meg godt på jobb. Vi fikk kake Hva med pinnefajitas? Pinnefajitas er jeg littegrann mer i stuss på, siden det er vanskelig å forestille seg hva som skal være sammen med det. Men ribbe (eller egt bare svinekjøtt av saftigste sort) er ganske standard vare i tacos i Mellom-Amerika, og i bunn og grunn mye bedre enn kjøttdeig synes jeg. Denne gangen var den laget som vanlig ribbe, men hvis man i starten av stekinga, når man har på folie og litt vann i panna, i stedet bruker vannet fra et glass jalapenos, blir det sykt godt.
Studine mevik Skrevet 6. januar 2013 #32 Skrevet 6. januar 2013 Ribbetaco?Høres spennende ut. Jeg var godt igang med å spise middag i går kveld, men klarte meg godt på jobb. Vi fikk kake Hva med pinnefajitas? Pinnefajitas er jeg littegrann mer i stuss på, siden det er vanskelig å forestille seg hva som skal være sammen med det. Men ribbe (eller egt bare svinekjøtt av saftigste sort) er ganske standard vare i tacos i Mellom-Amerika, og i bunn og grunn mye bedre enn kjøttdeig synes jeg. Denne gangen var den laget som vanlig ribbe, men hvis man i starten av stekinga, når man har på folie og litt vann i panna, i stedet bruker vannet fra et glass jalapenos, blir det sykt godt. Jeg tenker at pinnefajitas er restene etter pinnekjøttet fra dagen før surret i panna med litt grønnsaker og surret sammen i en lefse. Man må selvfølgelig ta vegg beina før mann hiver det i panna, men ellers lettvint og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå