Gå til innhold

Skilsmisse neste!


Anbefalte innlegg

Skrevet
Om du er hjemme sent i kveld og jenta har lagt seg synes jeg du er kjip. Om du ikke er hjemme kan jeg godt forstå du sa nei. Jeg er enig med dere som mener at stemødre som fraskriver seg alt ansvar for særkullsbarna er kjipe stemødre, og synes som dere også synn på barna. Når det så er sagt må det vel være ok å si nei til å la mannen gå ut om man har andre planer?
Da bør man tenke seg om før man blir sammen,hvis man ikke tåler det.

 

Tåle å måtte avlyse alle planer i siste liten fordi mannen skal hente en kompis på flyplassen? For meg måtte det være svært uviktige planer jeg hadde om jeg skulle avlyse... Om mannen har sagt ja til å ha jenta en ekstra dag og han viste at HI hadde planer for kvelden er det svært dumt å si ja til å hente en kompis på flyplassen da... Om det så hadde vært et felles barn ville utfallet nok ha vært det samme - avhengig av viktigheten av konas planer så klart.

 

Når det så er sagt virker det ikke som om HI hadde noen spesielle planer da, for det ville hun ha skrevet tror jeg. Å ikke ville se etter en sovende unge om man er hjemme uansett er ikke annet enn å være unødvendig vrang og vanskelig. Om dette er tilfelle synes jeg HI bør skamme seg. Det er ikke charmerende, nei, og da kan konsekvensen fort bli skilsmisse i lengden.

 

Skrev jeg ikke at jeg hadde planer??? Skrev det veldig tidlig. gikk litt fort i svingende. Skulle kansje skrevet det etter at jeg skrev han ville ha meg som barnevakt for å hjelpe en kompis...

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! At det går ann, bare det at du kaller det å sitte barnevakt, når det tross alt er din manns barn siet litt om hva slags stemor du må være. Du skal liksom være en rollefigur for disse barna. Stakkars barn. Må sikkert føle seg som gjester i sin egen fars hus!

His du uansett er hjemme, ser jeg ikke noe problem med at han kan dra å hente kompisen sin. Kan ikke skjønne hvorfor han ikke både kan få tilbringe tid med datteren på dagtid, og så hjelpe en kompis på kvelden. At det går ann å være så vrang!

 

Anonym poster: 9f4a1db922a782693451a2e4cd819232

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke,men vet at jeg aldri kommer til og gjøre forskjell på min,eller hans barn,slik Hi gjør

 

Gjør jeg forskjell?? At han må være hjemme med barnet sitt siden HAN har lovd henne å være en dag ekstra? Jeg avlyser ikke mine planer for at han har smertelig lyst å hjelpe en kompis... Tror du må sette deg inn i situasjonen før du svarer? HVOR er jeg ekkel med barnet og forskjellsbehandler??? Jeg er bare hard mot mannen at han ikke kan få alt han vill!

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Skrevet

Og JA han er en egoistisk tulling om han forventer at du skal avlyse DINE planer for å passe på HANS barn, når det var HAN som absolutt ville ha barnet en dag ekstra, bare fordi han har lyst til å hente en kompis. Da er jeg HELT enig med deg HI.

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

 

Har skrevet at jeg har planer...! Veldig tidlig i hi..

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Skrevet

Herregud! At det går ann, bare det at du kaller det å sitte barnevakt, når det tross alt er din manns barn siet litt om hva slags stemor du må være. Du skal liksom være en rollefigur for disse barna. Stakkars barn. Må sikkert føle seg som gjester i sin egen fars hus!

His du uansett er hjemme, ser jeg ikke noe problem med at han kan dra å hente kompisen sin. Kan ikke skjønne hvorfor han ikke både kan få tilbringe tid med datteren på dagtid, og så hjelpe en kompis på kvelden. At det går ann å være så vrang!

 

Anonym poster: 9f4a1db922a782693451a2e4cd819232

 

Hvis jeg hadde avlyst mine planer for å passe barnet hans, så ja, jeg hadde vært barnevakt da nemlig. Hadde jeg vært hjemme i utgangspunktet så hadde det vært noe annet...

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

 

Hun skrev i første innlegget at hun hadde planer. Lurt å lese før man svarer, kanskje?

 

Men HI, jeg har fremdeles ikke fått svar på hvem som ønsker skilsmisse pga dette? Som jeg ser det, er dere like "gode" begge to og en vurdering av forholdet hadde nok ikke vært dumt...

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

Skrevet

Og JA han er en egoistisk tulling om han forventer at du skal avlyse DINE planer for å passe på HANS barn, når det var HAN som absolutt ville ha barnet en dag ekstra, bare fordi han har lyst til å hente en kompis. Da er jeg HELT enig med deg HI.

 

Jeg også. Du hadde planer allerede, så da kan mannen ikke ha datteren et døgn lengre OG hente kompisen. Det ville vært akkurat det samme om det var fellesbarn også!

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

 

Hun skrev i første innlegget at hun hadde planer. Lurt å lese før man svarer, kanskje?

 

Men HI, jeg har fremdeles ikke fått svar på hvem som ønsker skilsmisse pga dette? Som jeg ser det, er dere like "gode" begge to og en vurdering av forholdet hadde nok ikke vært dumt...

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

 

Jeg ønsker det. Når han lover barna sine noe han er svak for å holde. Var ikke mye som skulle komme i veien for at han har et problem med å måtte være hjemme..

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

 

Hun skrev i første innlegget at hun hadde planer. Lurt å lese før man svarer, kanskje?

 

Men HI, jeg har fremdeles ikke fått svar på hvem som ønsker skilsmisse pga dette? Som jeg ser det, er dere like "gode" begge to og en vurdering av forholdet hadde nok ikke vært dumt...

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

 

Jeg ønsker det. Når han lover barna sine noe han er svak for å holde. Var ikke mye som skulle komme i veien for at han har et problem med å måtte være hjemme..

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Det var ikke mye som skulle komme i veien for at du ønsket skilsmisse heller...

 

Hvor lenge har dere vært sammen egentlig?

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

Skrevet
Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Eeeh nei men du har faktisk ikke fortalt oss at du hadde planer heller! Da stiller jo saken seg helt annerledes, hvis mannen din visste at du hadde planer! Ærlig talt du må jo fortelle at du allerede hadde planer da, ellers virker du faktisk bare smålig om du uansett ikke skulle noe annet enn å sitte hjemme...

 

Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd

 

Hun skrev i første innlegget at hun hadde planer. Lurt å lese før man svarer, kanskje?

 

Men HI, jeg har fremdeles ikke fått svar på hvem som ønsker skilsmisse pga dette? Som jeg ser det, er dere like "gode" begge to og en vurdering av forholdet hadde nok ikke vært dumt...

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

 

Jeg ønsker det. Når han lover barna sine noe han er svak for å holde. Var ikke mye som skulle komme i veien for at han har et problem med å måtte være hjemme..

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

 

Det var ikke mye som skulle komme i veien for at du ønsket skilsmisse heller...

 

Hvor lenge har dere vært sammen egentlig?

 

Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382

 

Dette er ikke første tilfellet dessverre.. Noen år..

 

Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade

Skrevet

Mannen din høres ut som en fin fyr, men du høres ikke ut som om du er fornøyd med at han tar valg uten å snakke med deg, så dere må nok lage endel klare avtaler for å få hulterbulterfamilien til å fungere.

 

Er helt enig med deg i at du ikke nødvendigvis må være barnevakt, men å godte seg over at han ikke kan hjelpe en kamerat fordi han valgte å ha barnet sitt en dag lenger...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...