Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Særkullsbarna skulle dra i dag, 2 av 3. Hun 3dje skulle tydeligvis ikke dra før i morgen. ARG, hadde da planer for faen.. Men ok, han ville ha henne her en dag lengre så javel.. MEN så sende er kompis meld om mannen min kan hente han sent i kveld på flyplassen 2 timer unna. Jeg sa, at det var synd du ikke kan det.. Du kan ikke få i pose å sekk, nå har du valgt barnet å da kan du ikke hente han.. Jeg sitter ikke hjemme som BARNEVAKT for at han skal føye alle å en hver.. Han valgte dattera, så da får han tenke seg om til neste gang;) Hohoho, godter meg litt nå!!!! Jada, jeg er sikkert egoistisk å urimelig.. Men hans problem Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Februargullet2013 Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Stakkars barn med slik stemor, håper du virkelig skiller deg,eller at pappan til barna skiller seg fra deg, velger du og bli sammens med en med unger,må du regne med at de er der når det ikke passer for deg innimellom.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Ærlig talt, det er så mange troll her inne at dere ikke burde la dere lure nå... Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd
Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Godt å se det finnes voksne folk her på forumet! Nei vent litt....Ville ikke vært så sikker på at du ikke ender som singel i løpet av året med den der holdningen gitt! Men på den annen side..det hadde vel kanskje vært greiest for både mannen din og barna hans. Så kunne han funnet noen som faktisk er mer enn tolv år i hodet.
Fomle84 Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Kan være enig at du skal følge dine planer som du hadde. Men ellers høres dere ut som litt av en familie ja...
Gjest Heartbroken Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Skilsmisse fordi han vil ha barnet sitt hos seg? Eller fordi han ble spurt om å hente en kompis? Kom det som et sjokk på deg at han hadde barn fra før da dere hadde giftet dere kanskje?
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg tror kanskje at skilsmisse ikke er så dumt i dette tilfellet. Da kan du holde på med planene dine ("for faen") i fred, mannen kan få lov til å være glad i barna sine og han har muligheten til å finne et menneske å dele livet med som både er rundere i kantene enn deg og som skjønner at når hun innleder et forhold til en mann som har barn fra før, så kommer de barna ALLTID til å være en del av hennes liv. God skilsmisse
Gjest peacock Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Om du er hjemme sent i kveld og jenta har lagt seg synes jeg du er kjip. Om du ikke er hjemme kan jeg godt forstå du sa nei. Jeg er enig med dere som mener at stemødre som fraskriver seg alt ansvar for særkullsbarna er kjipe stemødre, og synes som dere også synn på barna. Når det så er sagt må det vel være ok å si nei til å la mannen gå ut om man har andre planer?
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Okay, så du kan ikke ha planer fordi et av særkullsbarna skulle bli en dag lenger? Krever mannen at du avlyser alt og slipper de tdu har i hendene hver gang barna er der? Og, hvis han skal hente en kompis sent på kvelden, sover ikke barna da? Ser ikke helt hva som er problemet, og det virker som om du prøver å lage negativitet ut av noe som egentlig bare bør være koselig, nemlig at dere får en dag ekstra med barnet.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Nei, ingen problem at barnet skulle være en dag lengre, men at han forventet at jeg skulle være barnevakt for hans barn, når kompissen å trengte hjelp.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Februargullet2013 Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Om du er hjemme sent i kveld og jenta har lagt seg synes jeg du er kjip. Om du ikke er hjemme kan jeg godt forstå du sa nei. Jeg er enig med dere som mener at stemødre som fraskriver seg alt ansvar for særkullsbarna er kjipe stemødre, og synes som dere også synn på barna. Når det så er sagt må det vel være ok å si nei til å la mannen gå ut om man har andre planer? Da bør man tenke seg om før man blir sammen,hvis man ikke tåler det.
Suppehue Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Oioi dere kommer til å få mange konflikter i årene fremover.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Okay, så du kan ikke ha planer fordi et av særkullsbarna skulle bli en dag lenger? Krever mannen at du avlyser alt og slipper de tdu har i hendene hver gang barna er der? Og, hvis han skal hente en kompis sent på kvelden, sover ikke barna da? Ser ikke helt hva som er problemet, og det virker som om du prøver å lage negativitet ut av noe som egentlig bare bør være koselig, nemlig at dere får en dag ekstra med barnet. Jo barnet sover, men kan ikke være hjemme alene.. Jeg sitter ikke barnevakt for at han ønsker å ha barnet, og når pluttseli en kompis trenger hjelp, så vill han ikke være med barnet, å forlanger meg som barnevakt for å hjelpe kompisen.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Det var ikke det det hørtes ut som i HI. Men greit nok. Er det uansett så fælt å sitte barnevakt en kveld så mannen kan få hjelpe en kompis? Og siden barnet sover bør det jo være en enkel jobb? Husk også at en tjeneste er en annen verdt. Endret 1. januar 2013 av Mentha
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Nei, ingen problem at barnet skulle være en dag lengre, men at han forventet at jeg skulle være barnevakt for hans barn, når kompissen å trengte hjelp.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade Men hvis du uansett er hjemme, hva er problemet? Hadde ikke du forventet det samme om det var ditt særkullsbarn? Når du gifter deg med noen som allerede har barn, så må du vite at du aldri vil komme først. Barna kommer alltid først. Hva er egentlig grunnen til at du er så ulykkelig i forholdet? Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Okay, så du kan ikke ha planer fordi et av særkullsbarna skulle bli en dag lenger? Krever mannen at du avlyser alt og slipper de tdu har i hendene hver gang barna er der? Og, hvis han skal hente en kompis sent på kvelden, sover ikke barna da? Ser ikke helt hva som er problemet, og det virker som om du prøver å lage negativitet ut av noe som egentlig bare bør være koselig, nemlig at dere får en dag ekstra med barnet. Jo barnet sover, men kan ikke være hjemme alene.. Jeg sitter ikke barnevakt for at han ønsker å ha barnet, og når pluttseli en kompis trenger hjelp, så vill han ikke være med barnet, å forlanger meg som barnevakt for å hjelpe kompisen.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade Men hvem er det som vil ha skilsmisse pga dette da? Han eller du? Anonym poster: fb098dfe2653aa4fae8c0c964c645382
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #18 Skrevet 1. januar 2013 Okay, så du kan ikke ha planer fordi et av særkullsbarna skulle bli en dag lenger? Krever mannen at du avlyser alt og slipper de tdu har i hendene hver gang barna er der? Og, hvis han skal hente en kompis sent på kvelden, sover ikke barna da? Ser ikke helt hva som er problemet, og det virker som om du prøver å lage negativitet ut av noe som egentlig bare bør være koselig, nemlig at dere får en dag ekstra med barnet. Jo barnet sover, men kan ikke være hjemme alene.. Jeg sitter ikke barnevakt for at han ønsker å ha barnet, og når pluttseli en kompis trenger hjelp, så vill han ikke være med barnet, å forlanger meg som barnevakt for å hjelpe kompisen.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade Han vil jo være sammen med barnet, men barnet sover jo! Hadde du andre planer så forstår jeg deg kjempegodt, men det virker jo ikke som om du hadde planer uansett? Hva er problemet da, med at han vil hente en kompis, når barnet uansett sover og du ikke har andre planer? Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Nei, ingen problem at barnet skulle være en dag lengre, men at han forventet at jeg skulle være barnevakt for hans barn, når kompissen å trengte hjelp.. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade Men hvis du uansett er hjemme, hva er problemet? Hadde ikke du forventet det samme om det var ditt særkullsbarn? Når du gifter deg med noen som allerede har barn, så må du vite at du aldri vil komme først. Barna kommer alltid først. Hva er egentlig grunnen til at du er så ulykkelig i forholdet? Anonym poster: 35d884c277466f8fa7bbfa174a0146cd Har jeg sagt at jeg er hjemme i kveld?? Han forventer at når han lover barna å være her utover det som er avtalt, og hvis det plutselig kommer noe annet han heller vill gjøre, så må JEG slippe det jeg har for å ha barna hans.. Så derfor godtet jeg meg litt nå når han MÅ velge barnet sitt fremfor kompisen, fordi jeg ikke gidder å stille opp for en voksen mann hele tiden Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Gjest peacock Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Om du er hjemme sent i kveld og jenta har lagt seg synes jeg du er kjip. Om du ikke er hjemme kan jeg godt forstå du sa nei. Jeg er enig med dere som mener at stemødre som fraskriver seg alt ansvar for særkullsbarna er kjipe stemødre, og synes som dere også synn på barna. Når det så er sagt må det vel være ok å si nei til å la mannen gå ut om man har andre planer? Da bør man tenke seg om før man blir sammen,hvis man ikke tåler det. Tåle å måtte avlyse alle planer i siste liten fordi mannen skal hente en kompis på flyplassen? For meg måtte det være svært uviktige planer jeg hadde om jeg skulle avlyse... Om mannen har sagt ja til å ha jenta en ekstra dag og han viste at HI hadde planer for kvelden er det svært dumt å si ja til å hente en kompis på flyplassen da... Om det så hadde vært et felles barn ville utfallet nok ha vært det samme - avhengig av viktigheten av konas planer så klart. Når det så er sagt virker det ikke som om HI hadde noen spesielle planer da, for det ville hun ha skrevet tror jeg. Å ikke ville se etter en sovende unge om man er hjemme uansett er ikke annet enn å være unødvendig vrang og vanskelig. Om dette er tilfelle synes jeg HI bør skamme seg. Det er ikke charmerende, nei, og da kan konsekvensen fort bli skilsmisse i lengden. Endret 1. januar 2013 av peacock
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #22 Skrevet 1. januar 2013 Om du er hjemme sent i kveld og jenta har lagt seg synes jeg du er kjip. Om du ikke er hjemme kan jeg godt forstå du sa nei. Jeg er enig med dere som mener at stemødre som fraskriver seg alt ansvar for særkullsbarna er kjipe stemødre, og synes som dere også synn på barna. Når det så er sagt må det vel være ok å si nei til å la mannen gå ut om man har andre planer? Da bør man tenke seg om før man blir sammen,hvis man ikke tåler det. Tåle å måtte avlyse alle planer i siste liten fordi mannen skal hente en kompis på flyplassen? For meg måtte det være svært uviktige planer jeg hadde om jeg skulle avlyse... Om mannen har sagt ja til å ha jenta en ekstra dag og han viste at HI hadde planer for kvelden er det svært dumt å si ja til å hente en kompis på flyplassen da... Om det så hadde vært et felles barn ville utfallet nok ha vært det samme - avhengig av viktigheten av konas planer så klart. Nettopp! Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #23 Skrevet 1. januar 2013 er nok ikke enig der.. Nei, noen ganger fremstår du jo som mor til barnet til samboeren din. Anonym poster: 92a512dac3b90a6e076be7e8fa911ade
Februargullet2013 Skrevet 1. januar 2013 #24 Skrevet 1. januar 2013 Nei det gjør jeg ikke,men vet at jeg aldri kommer til og gjøre forskjell på min,eller hans barn,slik Hi gjør
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #25 Skrevet 1. januar 2013 Tåle å måtte avlyse alle planer i siste liten fordi mannen skal hente en kompis på flyplassen? For meg måtte det være svært uviktige planer jeg hadde om jeg skulle avlyse... Om mannen har sagt ja til å ha jenta en ekstra dag og han viste at HI hadde planer for kvelden er det svært dumt å si ja til å hente en kompis på flyplassen da... Om det så hadde vært et felles barn ville utfallet nok ha vært det samme - avhengig av viktigheten av konas planer så klart. Da stiller det seg litt annerledes. Fikk ikke med meg at HI skulle være borte på kvelden. I så fall får mannen ta ansvaret selv for hvordan han vil løse dette. Regner med han i så fall har visst at HI skal bort den kvelden, så da må han jo bare bli hjemme selv. Helt enig i at HI ikke skal slå kontra på seg og sine planer over noe sånt, jeg fikk bare inntrykk av at hun skulle være hjemme den kvelden uansett, og da så jeg ikke helt problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå