Gå til innhold

Juliea, hvordan er formen

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Huff. Jeg tror ikke jeg kommer til å være er så mye fremover egentlig..

Synd for oss - men forståelig. Man burde kunne få rasshølfri sone her inne, men det er et stykke dit.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist, Juliea, at det er sånn.

Gjest Mentha
Skrevet

Det er så utrolig synd når det blir sånn. Skjønner deg godt, men veldig trist likevel.

Skrevet

Skjønner deg godt. Du er jo en av dem som har fått gjennomgå her inne, uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Det er så synd at det er folk der ute som må lage kvalm, som tydeligivis lever for å gjøre det surt for andre mennesker og godter seg over negative ting. Tenk om man heller kunne unne hverandre gode ting, være positiv og backe hverandre opp i stedet? Jeg tror man har mye mer igjen for det.

Uansett, håper du ikke forsvinner helt da, og at vi "ses" på FB innimellom hvertfall. Og ikke minst at du og Mr. Moore fortsetter å danse nakne og pule som kaniner i 2013. ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Skjønner deg, men håper du titter innom av og til for å fortelle oss at du har det bra :)

Håper du får et flott 2013 med masse glede, latter og god sex! :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg har ikke sett de siste trådene om meg g er glad for det. Formuen har ikke vært så sterk siste uken.

Men kjenner nå at siden folk nå vet hvem både typen og meg er så vil jeg ikke risikere noe. Jeg er ikke anonym og det er greit. Men vil han skal få være det siden han også har en sønn.

På bussen på vei hjem nå.

Skrevet

Godt nyttår, Juliea!

Håper 2013 vil fare pent med deg og håper du ikke blir helt borte fra oss :)

God tur hjem!

Gjest Mentha
Skrevet

Godt nyttår Juliea, og alt godt til deg og typen. Håper vi ser deg her igjen og at du ikke forsvinner helt. Du er et godt og hjertevarmt menneske, og jeg kan ikke se hvorfor noen angriper deg på den måten.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Huff. Jeg tror ikke jeg kommer til å være er så mye fremover egentlig..

Jeg har full forståelse for det, selv om det er trist for oss. Håper du titter innom i ny og ne, enten som deg selv eller anonym.

Godt nytt år til deg og dine!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

takk =) Hyggelig å høre ejg vil bli savnet. jeg kommer nok til å være her litt, men ikke på samme måten. Mer at jeg bare svarer på innlegg og neppe åpner meg så veldig.

Jeg begynner i ny jobb i morgen og jeg skal starte eget firma og da er det vel greit at ikke hele livet mitt er brettet ut her. jeg bryr meg ikke så mye, men nå med type i bildet og han har et barn og greier tenker jeg det er best.

Skrevet
takk =) Hyggelig å høre ejg vil bli savnet. jeg kommer nok til å være her litt, men ikke på samme måten. Mer at jeg bare svarer på innlegg og neppe åpner meg så veldig. Jeg begynner i ny jobb i morgen og jeg skal starte eget firma og da er det vel greit at ikke hele livet mitt er brettet ut her. jeg bryr meg ikke så mye, men nå med type i bildet og han har et barn og greier tenker jeg det er best.
Bytt profil og vær inkognito :) liker og ha deg her :)
Skrevet

Noen folk er jo bare idioter. Synd for oss at du bruker mindre tid på "oss", men skjønner veldig godt hvorfor. Uansett lykke til med både mannen, jobb og alt annet.

Skrevet
takk =) Hyggelig å høre ejg vil bli savnet. jeg kommer nok til å være her litt, men ikke på samme måten. Mer at jeg bare svarer på innlegg og neppe åpner meg så veldig. Jeg begynner i ny jobb i morgen og jeg skal starte eget firma og da er det vel greit at ikke hele livet mitt er brettet ut her. jeg bryr meg ikke så mye, men nå med type i bildet og han har et barn og greier tenker jeg det er best.

Lykke til med alt!!!

Skrevet

Jeg fikk med meg hva som har skjedd nå. Ønsker deg alt godt og håper at idiotene blir identifisert så fort som mulig. Man blir skikkelig forbanna av at slikt skal skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...