Gjest cunning stunts Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Hva skjedde i går, og er du bedre nå? Var du på legevakta?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Har jeg gått glipp av noe? Hva enn det er håper jeg du har det bra Julie!
Gjest jule-Juliea Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Hei hei. Takk som spør! Formen er såder.. Jeg blør ikke mye leger, mer brunt nå (sorry ekle detaljer) Har en del stikk i magen. Ikke vært hos legen, de vil jo ikke ta meg inn.. Nå ligger jeg i sengen å ser film. Vi la oss nettopp. Typen la seg på et annet rom småsur for at jeg dyttet til han når han snorket. Så nå er jeg både lei og alene! Jaja første krangel måtte vel komme etterhvert! Men jeg leder iallefal. G har det helt greit. Men er forvirret, og usikker og bittelitt redd og litt lei meg.
Iiiiik Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Stor klem til deg Juliea! Godt at du ikke blør så mye lenger. Husk at du skal bestille time hos legen etter nyttår. Den første krangelen må jo komme en gang. Typisk at den kommer på natta når dere er trøtte og sikkert også litt frynsete.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Kjære deg, dette hørtes ikke bra ut! Håper du føler deg bedre i dag. God klem fra meg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Uff, klem til deg. Så dum han er nå som du trenger støtte da. Du får fortelle ham at du ikke syntes det var så greit når dere står opp.. God bedring, håper alt ordner seg!
Gjest cunning stunts Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Uff, for en møkkasituasjon, men godt å høre at det går noe bedre med deg - men du må se lege, ok? Og loverboy, han vet hva han har, dette ordner seg.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Jeg får så vondt av deg:( Du burde dra til legen når du kommer hjem for en skikkelig sjekk. Og så håper jeg at 2013 begynner bedre enn 2012 avsluttet. Klem fra oss!
Gjest jule-Juliea Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Skal til legen neste uke. Må jo bare vite. Jeg blir gal av uvitenhet! Jeg har nå gått til en cafe i sentrum og spiser her. Han er igjen hjemme. Jeg får ikke lov å bære sur, an har visst eneretten! Men jeg er ikke sur heller, jeg er lei meg. Og han skjønner det bare ikke! Tuller og fjaser! Takk dere er gode
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Så empatisk av ham.... Det er kanskje ikke så lett for menn å skjønne, men han burde forstå såpass at man ikke fjaser når kjæresten er lei seg og når kjæresten har vært igjennom en vond opplevelse. Kan du ikke reise hjem til familien eller til noen gode venninner?
Mamma_til_2 Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Menn er så vanskelige når de når trassalderen, men det går over da, håper det har ordnet seg nå og dere får en fin avslutning på året sammen
Iiiiik Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Ikke reis til en venninne eller til familie. Det går jo over. I morgen skal dere kysse, ønske det nye året velkomment og takke hverandre for den fineste gaven i 2012 - hverandre. Det blir så vanskelig å ordne opp hvis du drar nå, vonbroten. Hvis han lar deg, kom ham heller i møte. Gi ham en klem, si at du skjønner at dette ikke ble turen han hadde drømt om, at du tross alt er glad for å være med ham når du har det vondt. Han bryr seg jo, ringe eks og mor og greier for å få svar.
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Godt du skal til legen, for dette må jo være veldig godt å få svar på! Signerer forøvrig Juleneeek, som sa det jeg tenkte på en veldig fin måte. Tror ikke jeg sier noe mer enn det God klem til deg!
Gjest jule-Juliea Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 Vi har vært på jentefilm på kino. Han var eneste mannen Vi har klemt hverandre vi er ikke sure på hverandre. Det ble bare veldig mye for begge. Og vi takler det ulikt. Og det får nok fint.
Gjest Julemusa83 Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 Bra å høre at det går bedre selv om jeg gikk glipp av at det gikk ille. God bedring og ønsker deg en fin morgendag
mandel i grøten Skrevet 31. desember 2012 #17 Skrevet 31. desember 2012 Så godt dere er over en kneik! Det skal mange sånne til for å holde i det lange løp, og så lenge tapene ikke er uoverkommelig store vokser man sammen på dem. Sender deg varme tanker og krysser fingrene for godt nytt fra legen. Og ønsker dere en deilig nyttårsfeiring!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. desember 2012 #18 Skrevet 31. desember 2012 Så godt å høre at formen er litt bedre og at du og din kjære er venner igjen:) Håper dere får en flott kveld sammen og en fin inngang til 2013
Gjest jule-Juliea Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Må bare si fordi folk følger med meg her for tiden! Vi var aldri uvenner, men vi var som par flest, noe uenige!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det er visst enkelte som er veldig opptatt av at dere "kranglet" inne på anonym, så jeg.
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #21 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det er visst enkelte som er veldig opptatt av at dere "kranglet" inne på anonym, så jeg. Virkelig? Mange som har lite å finne på i det nye året?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2013 #22 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det er visst enkelte som er veldig opptatt av at dere "kranglet" inne på anonym, så jeg. Virkelig? Mange som har lite å finne på i det nye året? Skummelt å se hvordan noen brukere henger seg opp i alt en enkelt bruker gjør og opplever! Sist jeg sjekket er det helt normalt at 2 personer i et forhold kan være uenige eller reagere ulikt uten at det betyr at forholdet er i krise... Tror nok at de anonyme som snakker om dette er mennesker som er usikre i sine egne forhold og som ikke har lært at forhold både klarer og trenger uenigheter! Det er det man vokser sammen på
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2013 #23 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det er visst enkelte som er veldig opptatt av at dere "kranglet" inne på anonym, så jeg. Virkelig? Mange som har lite å finne på i det nye året? Ja, det var et par tråder der inne igår som godtet seg over dette. Og en kommentar i en annen tråd om dette som var så på trynet at den ble slettet etter flere rapporterte den. Enkelte her inne ser ut til å trenge hjelp..
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #24 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det er visst enkelte som er veldig opptatt av at dere "kranglet" inne på anonym, så jeg. Virkelig? Mange som har lite å finne på i det nye året? Ja, det var et par tråder der inne igår som godtet seg over dette. Og en kommentar i en annen tråd om dette som var så på trynet at den ble slettet etter flere rapporterte den. Enkelte her inne ser ut til å trenge hjelp.. Huff det blir bare trist. Det virker som om noen føler de må gjøre alt de kan for å trøkke andre godt ned i den søla de burde ha ligget i selv.
Gjest jule-Juliea Skrevet 1. januar 2013 #25 Skrevet 1. januar 2013 Huff. Jeg tror ikke jeg kommer til å være er så mye fremover egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå