Gå til innhold

Hvilken vogn skal du ha og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en reisetrille og Simo sportstrille fra før, som er tenkt å brukes som ekstra turvogn og barnehage soving. Som hovedvogn ønsker jeg meg teutonia spirit s med myk bag, siden den er 80 cm lang. Venter julibaby, viktig med lang bag, at vogna er nett og lun, og ikke stor. Tror dette blir et godt valg! Og prisen er midt på treet!lenge tenkte jeg på tfk, men syns denne er stor og veldig dyr!

Hvilken vogn skal du ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha bugaboo donkey. Det blir to år mellom barna så jeg ønsker å ha en søskenvogn. Storebror vil fortsette å ha Emmaljunga vognen som ovevogn i bhg.

Skrevet

Jeg har en tfk joggster twist til gutten! :) er veldig fornøyd! Venter nr 2 nå, og vurderer og kjøpe tfk twinner twist duo, men redd den ansje kan bli lite brukt...?

Skrevet

Har en quinny 3xl som jeg har vært veldig fornøyd med, men vurderer å selge den og kjøpe en ny emmaljunga edge duo med duo s understell. Får mai-baby og da an det være greit med en ekstra lun vogn når høsten og vinteren kommer igjen. En nyyyyyydelig vogn som var veldig god å trille. :-) og som jeg var så dum å stikke innom en forhandler å prøve.. Klarer ikke å glemme den. i'm in løøøøøøøv... <3

Skrevet

Jeg har brio kombivogn. Enkelt og greit fordi jeg synes den var lime god å trille som simo, men fikk den for under halve prisen på tilbud i sverige.

Brukte den på førstemann og skal bruke den nå igjen. Eneste som irriterer meg grønn er at kallesjen er falmet som den er noe jeg ikke kan beskrive på annen måte enn bæsjebrun... Huff.

Egentlig lyst på ny vogn (emmaljunga creme leather tror jeg den heter) men samboer stiller seg på bakbeina og sier vi har en som er grei fra før. Så da får jeg bare legge et teppe over den stygge kallesjen da :-/

Skrevet

Her i huset er det kun emmaljunga som gjelder. Kjøpte monkey nå i oktober til tvillingene mine, men hadde double city cross fra nyfødt og skal nå bruke den som sovevogn hjemme:)

Hadde mondial duo til førstemann og har den enda til henne, men blir nok å kjøpe duo edge til nestemann og selge den gamle mondialen:) Hadde også en scooter til eldstemann, men siden den er solgt blir jeg nok å kjøpe en scooter s denne gang som ekstra vogn.

Som dere ser liker jeg emmaljunga veldig godt:) Er en vogn jeg har brukt mye og vet nå at den oppfyller mine krav på både kvalitet og varighet når den blir brukt mye:) Gleder meg til å kjøpe og teste ut duo edgen:)

Skrevet

Emmaljunga City Cross og Bugaboo Cameleon har vi til snuppa :) Cc til vinter, tur og sovevogn, buggisen til sommer, reise og shopping :)

Skrevet

Til minste mann så har jeg en simo kombivo.som sovevogn i bhg. og som by trille har jeg en liten og nett zero2four, kjempefornøyd med de vognene :) det som er kjekt med zero2fouren er at ryggen kan legges bak og det er god plass til voksi posen i den, selv om at han er 2 år :)

Til neste lille baby, så har jeg den gode gamle simo classic exlusive :) den er stor og romslig, og kan brukes lenge :) å spesielt viktig at den er stor og god siden babyen ikke kommer før i august, å da blir baby hele vinteren.

Skrevet

Simo kombi har vi :-) klikket på flere før vi bestemte oss, men synes simo er mye finere rett og slett :-)

Men det er smak og behag. Vi er fornøyde med vår vogn, så langt, selv om vi ikke har noen baby enda.

Skrevet

Jeg har brio kombivogn. Enkelt og greit fordi jeg synes den var lime god å trille som simo, men fikk den for under halve prisen på tilbud i sverige.

Brukte den på førstemann og skal bruke den nå igjen. Eneste som irriterer meg grønn er at kallesjen er falmet som den er noe jeg ikke kan beskrive på annen måte enn bæsjebrun... Huff.

Egentlig lyst på ny vogn (emmaljunga creme leather tror jeg den heter) men samboer stiller seg på bakbeina og sier vi har en som er grei fra før. Så da får jeg bare legge et teppe over den stygge kallesjen da :-/

Kjøp tekstil maling på panduro og mal kalesjen din brun igjen ;) Jeg har gjort dette med et par sorte kalesjer, ble fine som nye igjen :)

Skrevet

Står mellom Mountain buggy og Brio happy harmony, mest sansynlig første for jeg elsker vogna

Skrevet

Kjøp tekstil maling på panduro og mal kalesjen din brun igjen ;) Jeg har gjort dette med et par sorte kalesjer, ble fine som nye igjen :)

Tusen takkfor tips :-)

Vognen er faktisk sort, trodde jeg iallefall da, men viser seg nå tydelig at den var mørk, mørk brun!!!

Tekstilmaling skal selvfølgelig prøves!! kan ikke bli verre enn den allerede er :-)

Skrevet (endret)

Har en quinny 3xl og er godt fornøyd med den, men har i tillegg kjøpt en (brukt) babyjogger city select med søskeninnsats, da den virket praktisk som søskenvogn, og blir lettere å plassere i bilen.

Endret av JuleCmykket
Skrevet

Teutonia ett-eller-annet med myk bag. Fikk den av mamma, likte størrelsen, fargen/utseendet, mykbagen var lett å håndtere for lille meg, og bagen er lang. Med svingbare hjul foran er den en drøm å manøvrere.

Kunne ikke hatt annen vogn :) Men dette varerer jo fra person til person, alt etter behov.

Skrevet

Vi har emmaljunga city cross og scooter fra før, city cross'en går videre til babyen som kommer til våren. Gutten er ikke så glad i å sitte i vogn så blir ikke søskenvogn men brett her.

Skrevet

Jeg har OTH fordi den er kjempegod å trille, og i mine øyne verdens fineste vogn. Til shopping, ferie o.l skal vi prøve Quinny Buzz denne gangen. Har også en Zapp fra før. Veldig greit å kunne klikke sete på Quinnyene.

Skrevet

Ville egentlig ha en Mountain buggy, men hadde ikke særlig lyst å legge så mye penger i en splitter ny vogn siden dette er siste. Har kjøpt emmaljunga nitro av en kollega. Hun hadde den med sin 3. Og har skrytt veldig av den. Gleder meg til å ta den i bruk. Var mye lettere enn simo kombi som jeg har hatt med de to eldste.

Skrevet

Jeg kjøpte Emmaljunga City Cross til nr 3, og den holder jeg meg til! :-)

Skrevet

Jeg har en simo fra 1994. Kombivogn. Jeg liker hjulene, og at de eldre vognene er høye og bagen har god plass. De eldre vognene er også utrolig gode å trille, og vognen har den klassiske trådkurven under og det er GOD plass til å ha noe i kurven fordi bagdelen er så høyt over bakken:)

Jeg har prøvd ut teutonia, emmaljunga, urban jungle og tfk.. Og de er laaangt ifra den gamle vogna som lillesøster lå i:D

Skrevet

Har emmaljunga city cross som jeg har brukt til 2 barn. Nå blir det babyjogger city select. Fordi vi nå får 2 tette, og her kan jeg trille begge i den uten at den blir bred som en tvillingvogn.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Argh, klarer aldri å bestemme meg... Nå står det vel mellom Emmaljunga Nitro City, Bugaboo Cameleon eller den nye Mountain Buggy. Heller vel mer mot MB da jeg synes egentlig denne gir mest for pengene (spesielt om den bestilles fra utlandet). Viktigste krav er at vognen må være relativt lett, smidig og ha svingbare forhjul/være god å trille.

Skrevet

Har ikke barn enda, men har alltid villet ha Silver Cross når det en gang blir min tur. De er så nydelige de vognene!

Skrevet

Har simo kombi 12mod fra storesøs, eldre teutonia i barnehagen og brio søskenvogn:-)

Simo fordi jeg ville ha d til storesøs og den ser jo ikke brukt ut så skal bruke den nå, er veldig fornøyd md den.

Teutonia kjøpte jeg av kusina mi for å ha i barnehagen og den er igrunn en veldig god vogn har jeg finni uy.

Søskenvogn fordi d er 1, 5 mellom store og lillesøster og jeg gikk kjøpt billig av bekjente her jeg bor

Skrevet

Vi har kjøpt mountain buggy, fordi vi likte vognene kjempe godt. Valgte den pga vekt, lett å trille, ser fin ut og jeg ville ikke ha noen stor og diger vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...