Gå til innhold

Moren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En psykolog sa til meg engang: at hvis man virkelig vil ta sitt eget liv så gjør man d! Dette refererte hun til de som prøver og ta sitt eget liv, men feiler av en eller annen grunn.. Jeg synes faktisk d er noe i d jeg da.

Anonym poster: 594d3cbd8bc520473b39be037d20a2de

Det at en psykolog sier noe betyr ikke at det er en fasit. Min første psykolog feks mente mine reaksjoner etter en voldtekt var feil, fordi psykologen hadde lest noe annet i sin bok. Jeg reagerte med at jeg hadde veldig mange sexpartnere, så tror ikke det var en spesielt merkelig reaksjon (muligens ikke helt logisk).

Jeg kjenner endel personer som har sagt at de ikke ønsker å leve lengre, endel av dem er døde. Det er tydeligvis flere på denne siden som har opplevd det samme, så en burde ta det alvorlig om folk en kjenner sier noe slikt.

Anonym poster: 2adbf7deb933ad4bdc7940f28aa4d8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker om det er det hun mener, å ta livet sitt med bilen eller at hun ikke er i form (kvalm og skjelver).... Men enda så har vi fått i oppgave å passe på nøklene..

Skjer det noe om jeh tar kontakt med de om hun ikke vil?/

Anonym poster: 361ccdb977abc5b87bfec3d900eec765

Jeg ville tatt kontakt, dersom helsepersonell mener at hun er en fare for seg selv vil hun bli tvangsinnlagt. Dere bør uansett skaffe henne profesjonell hjelp, dere kan som flere sier ikke håndtere dette alene.

Anonym poster: 2adbf7deb933ad4bdc7940f28aa4d8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...