Gjest Skrevet 29. desember 2012 #26 Skrevet 29. desember 2012 Faren min fikk tykktarmskreft og frisk nå. Venninnen min fikk påvist tykktarm hun også, den gangen 36 år. Ble frisk...og påvist spredning for 1 år siden. Bestefaren min fikk hjernesvulst og døde etter 1 år.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. desember 2012 #27 Skrevet 29. desember 2012 Mammaen min fikk brystkreft aug ifjor og er frisk :)
Kanutten83 Skrevet 29. desember 2012 #28 Skrevet 29. desember 2012 Bestefar døde av kreft 1 år etter å fått diagnosen, farmor døde etter ca 1 mnd, tante levde i ca 20 år med forskjellige typer før hun måtte gi tapt, farfar vet jeg ikke hvor lenge levde før han døde. Svigerfar har hatt føflekk eller hudkreft, men frisk nå. Onkelen til mannen lever med prostatakreft.
Krystallen Skrevet 29. desember 2012 #29 Skrevet 29. desember 2012 Kjenner flere, kun en som døde. 3 av lærerne mine hadde kreft, hjernesvulst (ca. 30 år) brystkreft (50) og strupehalsen (45) Gikk bra med alle. Moren min hadde kreft i livmoren, gikk bra. Hun var ca 32 år. Mormoren min hadde brystkreft, hun var ca 60 år. Gikk bra. Mannen sin tante(45) døde av kreft i magen, onkel (60) hans hadde samme som tante men det gikk bra. Vil fortelle kort hvordan moren min fant ut, hun gikk til fotsoneterapi og damen fortalte at det var noe som ikke stemte og at hun MÅTTE til legen med en gang. Takket være henne oppdaget de kreften.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. desember 2012 #30 Skrevet 29. desember 2012 En venninne av meg fikk brystkreft da hun var 26, er nå kreftfri. Bestefar hadde prostatakreft, en onkel døde av strupekreft. Farfaren til sønnen min døde av hudkreft for noen måneder siden. Kjæresten min har hatt føflekkreft, men er frisk nå. Jeg synes kreft er en skikkelig slem sykdom!
m&c Skrevet 29. desember 2012 #31 Skrevet 29. desember 2012 Min far døde 3 dager etter 49 årsdagen sin, av lungekreft. Jeg var 17 år, og dette er 13 år siden. Like sårt enda.
PintSizedDictator Skrevet 29. desember 2012 #32 Skrevet 29. desember 2012 KLasseforstanderen min på Videregående fikk brystkreft i begge brystene og overlevde desverre ikke. Mormor fikk kreft i en føflekk, noen måneder senere var det spredd til skjelett og hjerne og hun døde ganske kort tid etterpå. Mamma sin beste venninne fikk lungekreft og døde liek etter at søsteren hennes døde a det. En bekjent fikk mage/tarm kreft da hun var 32. Hun etterlot seg mann og to små barn. Det siste er jeg livredd for å bli rammet av selv. Er mer utsatt for det enn hvermannsen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. desember 2012 #33 Skrevet 29. desember 2012 Ja, litt for mange. Onkelen min døde av kreft i buken da han var 62, en skolevenninne av gallegangskreft da hun var 32, min farfar levde med prostatakreft i 20 år (døde heldigvis av alderdom), min tante har hatt brystkreft OG tarmkreft, og svigerfar og en onkel har hatt tarmkreft. En venninnes mann har det nå og kjemper mot det. I tillegg vet jeg om flere som har mistet sine kjære i kreft. Jeg håper jeg, mannen eller ungene mine aldri noengang får det, jeg hater det.
jente_80 Skrevet 29. desember 2012 #34 Skrevet 29. desember 2012 Min mann er dessverre kreftsyk. Framtida er uviss, men vi prøver å leve så normalt som mulig. Tarmkreft med spredning :-(
*Lissi* Skrevet 29. desember 2012 #35 Skrevet 29. desember 2012 Kjenner mangen, mangen som har hatt kreft. Veldig mye i familien. Oldefar, to bestemødre, søskensbarn....o.s.v. Faren min har hatt prostatakreft, og søsteren min døde av brystkreft for 2 år siden. Hun var 39 år. Vi har en genfeil i familien, som gjør at mangen er arvelig belastet.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #36 Skrevet 29. desember 2012 Jeg kjenner flere, i familien til mannen min er det mange som har hatt kreft. Både svigermor og den ene nevøen til mannen min har hatt kreft, nevøen var bare 8 mnd gammel da de fant en ondartet svulst i hodet hans, men begge to fikk behandling og er i dag friskmeldt. I tillegg er det jo kollegaer, naboer, venner av venner, kjente, gamle skolekamerater osv som en vet har hatt kreft. Kjenner ikke så mange som har dødd av kreft heldigvis, bare to stykker (mammaen til en venninne og en venninne av bestemor), begge hadde kreft i magen som ble oppdaget for sent så det hadde spredd seg til andre vitale organer. Anonym poster: 4b775f9ea2cb833a33d0d700a4fc7d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå