Gå til innhold

Hvorfor skal du ha tidlig UL?


CarmaCameleon

Anbefalte innlegg

Åh, du må oppdatere oss :D Kjenner jeg er nervøs selv, og det føles EVIG lenge å måtte vente i en hel måned! Har fått time for ordinær UL også nå, tredje april :) Tenk om jeg måtte vente så lenge med å se det lille hjertet banke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på tidlig ul i neste uke pga leidenmutasjon, jeg har bestilt privat, men idag ble jeg også henvist fra jordmor. Veldig spent!! Håper jeg får se en liten knert på rett plass og med bankende hjerte :)

Dagen jeg skal til ul er jeg 8+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til ultralyd fordi jeg er usikker på siste mensdag, har småblødninger, og tok angrepille i desember noe som visstnok kan være litt skummelt. Så rett og slett for å sjekke at ting er som det skal, samt finne ut hvor langt på vei jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i går gikk kjempe fint! Så et bankende hjerte og var litt lengere på vei enn jeg selv trodde. 9 uker i dag!! 3 uker til de magiske 12 uker.

Får ny ul 4. Februar også. Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Riksen på Ul den 7 feb, da er jeg 13+4. Får ekstra oppfølging pga risikosvangerskap. Fikk en nydelig jente i Jan2011 og da var det masse komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har leiden mutasjon og har nå mista 3/4 ganger så nå har jeg allerede vært på en ul og skal på ul nr. 2 den 18 januar :)

Håper alt er i orden med den lille :) Så hjerteslag osv. sist jeg var der så håper ikke det har skjedd noe feil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i går. Grunnen: usikker på hvor langt jeg var på vei, og rett og slett om det var noe der. Har ingen symptomer på graviditet-rart!! Men det var jammen noe der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul på onsdag. Tok utvendig og så mye :) Knøttet målte 2,1 og ble anslått til å være 8,5 uke, som stemmer på en prikk med mine beregninger. Så et bankende hjerte og sprellende bein!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i går gikk kjempe fint! Så et bankende hjerte og var litt lengere på vei enn jeg selv trodde. 9 uker i dag!! 3 uker til de magiske 12 uker.

Får ny ul 4. Februar også. Spennende! :)

Hei :) Jg fant oxo ut at jg var 9 uker på vei da jg var på ul tirsdag 8-jan... :) :) Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 13 februar,er da ca 12+1 uke på vei. Vi ønsker å se hvordan det står til der inne. Se babyen vår:-) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst en sniktitt idag,gitt. I et anfall av hysteri(hehe)trodde jeg det var helt dødt der inne. Fikk time i pausen til jordmor,og fikk se en liten klump med bankende hjerte:-) Alt så visstnok veldig bra ut. Ble satt tilbake to dager,men holder meg fortsatt i augustklubben;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...