Gå til innhold

hvilken stil har dere i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shabby chick?

Rustikk?

Naturinspirert?

Nostalgisk?

Vintage?

?

=)

Anonym poster: 4b015d92e471f8bbd3fcbb777f6f832f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig stilløst (men forhåpentligvis ikke smakløst) ;)

Er for så vidt veldig glad i alle stilene du ramser opp, men ikke kjørt fullt ut, så her er det litt av hvert :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

«Rasket sammen litt her og der»-stilen...

Leieleilighet, kjenner ikke at jeg orker å legge så mye energi på det. Selv om jeg også irriterer meg over at vi har det så (i mine øyne) ufikst. Tror ikke det er så fryktelig ille altså...

Skrevet

En salig blanding av alle de du nevnte. Liker ikke kataloghjem, her er det helt personlig i en viss stil mixet av mange :) Alle møbler er arvet eller laget selv, kjøkkeninnredningen har sambo laget i eldgammel stil (type skikkelig benk av plank med enkle dører). Huset er fra 1929 så vi har revet vekk takplatre, tapet og veggplater for å få frem de gamle panelene og mursteinen. Får mange positive kommentarer, så regner med det er ganske ok her, med en rød tråd tross mixingen av stiler ;)

Skrevet

Barnevennlig. Billig og trygt

Anonym poster: fa0e64c0b3bd1a2c31528c272071ae13

Skrevet

Mye naturinspirert her. Utrolig hva man kan finne ute og ta inn som man kan lage de flotteste ting ut av.. ( drivvedplanker, trollkvister, små trær som med litt hyssing og lærtråder blir de flotteste stiger til å henge ting på, en liten stubbe som man lager en grop i og plasserer ett telys, osv)

Endel rustikk er det også her, og det hele får et personlig og litt varmere preg med saueskinn,familiebilder,bilder av dyrene osv.

Jeg er langt over gjennomsnitter glad i interiør og stil, men det skal være ditt eget, ikke en kopi av hva andre gjør :)

Skrevet

Vet ikke om stilen min heter noe jeg.

Liker gammelt og nytt blandet. Den nymoderne, sterile stilen har jeg ikke sansen for.

Vil beskrive stilen min som varm og hjemmekoselig :-)

Skrevet

Fargerik / romantisk / retro (hvite vegger/gulv og mange farger ellers)

Skrevet

Aner ikke, men får ofte høre at jeg har fin og utrolig koselig stil :) Er nok en salig miks av IKEA og moderne, nordisk stil, kanskje?

Skrevet (endret)

Hjemmekoselig og varmt :)

Har ikke noen spesiell stil, men jeg er veldig glad i mørke, tunge møbler som f.eks Bombay serien fra Bohus. Har noen ting derifra samt noe som er arvet etter svigers.

Endret av Miip
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Industrielt, men varmt.

God beskrivelse, sånn har vi det her også!

Skrevet

IKEA stil

Anonym poster: 06bcfdce0a22ac0903e50f503f40fb32

Skrevet

Fruktbar, kaotisk og mangfoldig;)

Skrevet

Personlig :P Passer ikke inn i noen kategori, og liker'e!

Skrevet

retro

Anonym poster: 2cb6f9a98f8b52783efba59adb5b9b73

Skrevet

Hvite vegger. Lyse gulv. Grått,hvitt,naturfarget interiør

Skrevet

Bohem, romantisk og en smule viktoriansk / gotisk. Grå vegger med rød kontrastvegger. Svarte møbler og mye lys. Dyremønster er også en gjenganger. Alt står i stil.

Anonym poster: a52eaf9eb11bc2457c504e7d81f20747

Skrevet

Litt sånn "for liten leilighet med manglende lagringsplass" stil.

Gjest Julia1984
Skrevet

Blanding mellom katalog og minimalistisk med en stor dæsj personlig dose. Lekkert her om jeg kan få si det selv, mem helt nyoppusset hele huset og nye møbler i stua!

Skrevet

Skandinavisk/naturinspirert.

Anonym poster: 487e1b50fffc5999f7265c0ae29a3213

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Her går det i shabby chic, fransk landstil, romantisk og nytt og brukt om hverandre.

Det går mest i hvitt. Jeg liker denne stilen godt, men er også glad i farger selv om jeg ikke har så mye av det hjemme.

Jeg bryr meg ikke om mote og trender, men liker min egen vri og gjøre det hjemmekoselig og gjøre det beste ut av det en har.

Trenger ikke være så dyrt for å gjøre det koselig syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...