Gjest Gul stjerne Skrevet 22. desember 2012 #26 Skrevet 22. desember 2012 Jeg forstår ikke spørsmålet. Kunstig?
O`Neill Skrevet 22. desember 2012 #27 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig, den ser ikkee så veeeldig ekte ut, men men.. Jeg og mannen liker ikke det med at en hogger ned et så fint tre bare fordi den skal pryde stua kun for par dager for så kastes.. Ekte tre er selvfølgelig koseligst det, er det jeg vokste opp med, men vil heller ha de trærne i skogen enn stua..
Gjest Heartbroken Skrevet 22. desember 2012 #28 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig, den ser ikkee så veeeldig ekte ut, men men.. Jeg og mannen liker ikke det med at en hogger ned et så fint tre bare fordi den skal pryde stua kun for par dager for så kastes.. Ekte tre er selvfølgelig koseligst det, er det jeg vokste opp med, men vil heller ha de trærne i skogen enn stua.. Vi hogger det opp og fyrer med det - er ikke forskjell på det og annen ved.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. desember 2012 #29 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig i år. Edelgran når vi har fått flyttet på oss.
indianærn Skrevet 22. desember 2012 #30 Skrevet 22. desember 2012 jeg har ekte, kan ikke ha kunstig tre så lenge jeg kan hente tre gratis i egen skog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå