Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Vi har kjøpt kunstig,men det ser veldig ekte ut. Slipper vanning,dryssing og alt driten det ekte fører med seg. Mange mener vel at det er helt bak mål å kjøpe kunstig,men jeg syns det er helt greit. Hva har dere? Anonym poster: 8212b1362a2dd94fe170cd6fe8dd85d8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Ekte. Stesønnen min bor på gård med skog. Og han fikser oss et fint juletreet hvert år. Anonym poster: bee3ba94c2abf8eb9c240af3194cd165
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Ekte! Hadde kunstig noen år, men nå er den gode granduften tilbake i huset. Den duften = julestemning! Anonym poster: bf36b2c3aa47c67d925c9ad2dbbb686e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Vi kjører ekte Det er noe med å få juletreet i hus, det er liksom litt symbolsk å handle juletreet. Anonym poster: 974b3b5dbf6fc5e6871b0f7b3a59ceb4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 I år blir det dessverre ett kunstig, samboeren reiste på jobb i går og blir borte i to uker, og vi blir heller ikke hjemme julaften. Skulle egentlig ha ekte, men blir så tungvint å hente selv. Anonym poster: bbabac3ca70ea8901437f8fb189f17df
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig her også. Vi deler inngang med mange, og må opp mange trapper. Orker ikke vaske hele fellesgangen + trappene når juletreet skal ut Anonym poster: 9399aafbad1d2dc298a11b9649019c32
BellaSuz Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Ekte:-) kun det som er ordentlig jul for oss iallefall:-) Edelgran er pent og drysser lite:-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Ekte, hugget det all by my self på mandag som var. Har litt skog, og så er det litt koselig å lete etter tre :-) Hadde vært lettvint med kunstig, men da skal jeg ha det fra Perfect home eller noe. Blir nok ekte i årene framover, for det er gratis
Musemorbr / Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Ekte. Mannen kunne ha trivdes med plast, men det vil ikke jeg.
Februargullet2013 Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Ekte Nydelig lukt og julestemming
Elsker livet Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Ekte, henter hos naboen hvert år. Med tanke på miljø så er det best med ekte tre leste jeg her en dag. Så da slipper vi i alle fall å gjøre noe galt der, for det gjør vi så ofte ellers.
Kathrine. Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig. Først nekta mannen å ha kunstig, men eg trumfa igjennom. Kjekt å ha de åra vi skal feire borte. Eg meiner at me kan kjøpe ekte innimellom, men no vil mannen kun ha kunstig. Hadde kanskje blitt ekte i år sidan me skal være heime og ha masse gjester. men eg var sjuk torsdag og fredag, så da blei det bare til å hente fra loftet i år. Men det er skikkelig fint. litt FOR fint nesten.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Kunstig. Gidder ikke å bruke penger på tre hvert år. Anonym poster: 3bf1966d4898d622082274e7bc71331d
soleia Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Kvar finn de kunstige tre som ser ekte ut? Dei eg har sett i butikkane ser ikkje litt naturlege ut, så her vert det ekte tre i år og.
nerdybirdy Skrevet 22. desember 2012 #15 Skrevet 22. desember 2012 Jeg kunne gjerne hatt kunstig juletre, men her har min ellers så lite julete mann satt foten ned Det blir ekte juletre eller ingen tre, fikk jeg beskjed om, så da blir det ekte da
Nettie+jentungen Skrevet 22. desember 2012 #16 Skrevet 22. desember 2012 Ekte! Fleiper mye med at svigerfar har plast
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #17 Skrevet 22. desember 2012 Må ha ekte Men i år fikk mannen trumfet gjennom at edelgran da. Veldig fin Anonym poster: b35d88cf09cec0ce35f2d20a41a6cab9
Gjest Heartbroken Skrevet 22. desember 2012 #18 Skrevet 22. desember 2012 Alltid ekte, men i år angrer jeg litt... Mannen reiste på søndag og blir borte hele julen og jeg får ikke det forb... treet til å stå bent!!! Så nå ligger det på terrassen hvor jeg heiv det ut i sinne i går så får vi se om noen forbarmer seg over en hjelpeløs kvinne Hvis ikke kjøper jeg plast i morgen den dag
Cmyk Skrevet 22. desember 2012 #19 Skrevet 22. desember 2012 Ekte, fordi vi liker det sånn, ganske enkelt.
Rafaella Skrevet 22. desember 2012 #20 Skrevet 22. desember 2012 Vi kjøpte et på bohus med støpte nåler. Det ser veldig naturlig ut, det som avslører mest at det er kunstig er nok foten.
Himmel og hav Skrevet 22. desember 2012 #21 Skrevet 22. desember 2012 Ekte. Jeg har enda til gode å se et plastjuletre som ikke lyser "kunstig" Så her er det ekte eller ikke no'.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #23 Skrevet 22. desember 2012 Jeg har kjøpt kunstig i år, etter over 40 år med tett nese pga ekte tre. Nå gidder jeg ikke lenger den tette nesa i juletiden, og jeg skal heller ikke ha julestjerner i hus av samme grunn. Greit det lukter godt, men det er vel mest for de som ikke får tette neser av slikt? Jeg kjenner nemlig ikke lukt utenom da jeg sager nederste del av stammen, og tar det inn. Resten av julen er ALT luktfritt Og det er kjedelig Anonym poster: 73d732f303edcb33aa20d805ed90e3a1
Nickey Mouse Skrevet 22. desember 2012 #24 Skrevet 22. desember 2012 Plast pga allergi. Jeg blir skikkelig dårlig svangerskap å ha ekte innredning :-(
Nickey Mouse Skrevet 22. desember 2012 #25 Skrevet 22. desember 2012 Joda, er gravid men skulle stå av, ikledd svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå