Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #51 Skrevet 21. desember 2012 oiii her dusjer mannen min 2 3 ganger om dagen jo. æsj gidder du å ha sex med han sånn når han dusjer hver 3 uke blir kvalm ass sorry men jeg syns det er såååå ekkelt når man skal ha sex så man dusje med engang joo det er så ekkelt Anonym poster: e749888e4bf3c52728198090c42091ba
Følelsesvims Skrevet 21. desember 2012 #52 Skrevet 21. desember 2012 Kan du ikke få ham til å dusje sammen med deg? Her i heimen dusjer vi sammen nesten hver morgen, det er en koselig start på dagen
Gråsonen Skrevet 21. desember 2012 #53 Skrevet 21. desember 2012 Altså, jeg er med på å ikke dusje hver dag pga hudproblemer. Jeg sliter selv med tørr hud, og kan feks ikke vaske meg med såpe så ofte, og drøyer gjerne dusjingen til annenhver dag i de verste periodene- med mindre jeg trener eller svetter veldig av andre grunner. Og jeg vasker ikke håret hver gang jeg dusjer, bruker bare balsam i tilfelle. Men jeg synes jo en gang uken høres sjeldent ut, for ikke å snakke om 3.hver uke?? Og man må jo ikke alltid såpe seg inn, bare fyke kjapt gjennom vannet? Hvorfor må man absolutt inn i dusjen for å vaske seg ren? Jeg vasker meg nedentil, under armen og føtter hver dag. Hendene vasker jeg x-antall ganger pr dag. Selvfølgelig, blir jeg kjempe svett etter fysisk arbeid så dusjer jeg. Også har jeg også en nese, og klarer fint å lukte om jeg lukter ille Fælt da!
Elsker jenta mi<3 Skrevet 22. desember 2012 #54 Skrevet 22. desember 2012 Æsj.... Her dusjer vi daglig alle sammen, og tannpuss morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå