Gå til innhold

Mannen min dusjer hver 3.uke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det mulig at mennene ikke stinker etter 1 uke uten dusj egentlig? Mannen min lukter ikke nydelig av å ikke dusje. Og når de dusjer så sjelden så betyr det at de ikke gjøre noe fysisk som de blir svette av i det hele tatt i løpet av 1 uke?

Anonym poster: fd0e212ea9a69416dbd78d93c91ba1d6

Jeg bør tydeligvis føle meg heldig som har en mann som dusjer hver dag og pusser tenna hver dag! Hurra for mannen min! :-)

Anonym poster: 72a78be316da4043c1a6b1ed32e22791

Min dusjer han og, men syns det er merkelig at en mann ikke lukter (som noen påstår) etter 1 uke uten dusjing. Nekter å tro det.

Anonym poster: fd0e212ea9a69416dbd78d93c91ba1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri (ja, faktisk aldri) opplevd at mannen min lukter svette. Han pleier å dusje et par ganger i uka, men har vært borti at det har gått over en uke og litt til med ham... han bruker heller ikke deo, og har aldri i sitt liv prøvd det... (Og han er snekker, så relativt fysisk arbeid)

JEG derimot må dusje hver dag, og også bruke deo hver dag.... er kanskje noe med hva kroppen er vandt med?

Anonym poster: 3a8cd2dda66eb35c17ba487adbbe6fa4

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg hadde leid en stallplass til den mannen!

Skrevet

Wow jeg er 110 % sikker på at du har rotet deg bort i min eks. Han var ikke sånn da jeg møtte han, men så ble han plutselig bare rar og uhygienisk, så jeg dumpet han.

Sikker på at han ikke er blitt deprimert eller har en annen sinnslidelse, eller går han på noe?

Anonym poster: cafe19ad21a504c1b3288b0da7bb02d3

Skrevet

Hadde kanskje vært greit hvis det var 200 år siden... ikke nå! Æsj!

Anonym poster: 68793166f83e7641e4635885b56e8840

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

For noen griser enkelte av dere er sammen med! :P

Skrevet

jeg dusjer 1. gang i uka... Lukter ikke rart av meg :-)

Men 3 uker er altfor lenge uten å pusse tenner?!

Skrevet

Takk for mange svar! Er enig i at det er over grensa ekkelt :P Jeg vet at han ikke er deprimert, han er bare litt... uinteressert i dusjing og ser ikke poenget før han lukter. Og når han lukter tar det noen dager før han tar seg sammen og går i dusjen... Herlig! Tannpuss gjør han i.fm. dusjinga. Har prøvd å kjøpe munnskyll som et kjappere alternativ til tannpuss, men den blir stående ubrukt den og. Men; elsker man noen så gjør man vel det da..

Anonym poster: a6b5e64b1b74269f17889c8fb0e6af3a

Skrevet

Æsj! Han må da lukte før det har gått to uker? Nesten verst med tennene. Eller jeg klarer ikke å velge :P

Vasker han seg ikke heller?? Jeg prøver å ikke dusje hver dag, men jeg må jo vaske meg under armene og ansikt hver dag! Og tror ikke jeg svetter unaturlig mye..

Skrevet

Han vasker seg ofte på hendene og i ansiktet, jo.. Om vi skal noe spesielt er det gjerne en kattevask under armene (gjerne v.h.a. den brukte t-skjorta :P) og en stor klunk deo...

Anonym poster: a6b5e64b1b74269f17889c8fb0e6af3a

Skrevet

Dere som ikke dusjer daglig, dere vasker dere vell?

Svette lukt, hårlukt, Muse lukt æsj

Om jeg ikke dusjer en dag tar jeg katte vask

Anonym poster: 7b9e022cd015621d2a20a5b0525c16e3

Skrevet

Jeg vet om en mann som stinker.. Han dusjer høyst sjelden, og det lukter rett og slett død og fordervelse. Folk snakker, de hvisker og tisker og nesten brekker seg i nærheten av han. Men tro meg, det er ikke bare han de snakker om, dama hans blir også sladret om. Folk skjønner ikke hvordan noen holder ut med denne møkkalukta.

Bare til opplysning, hi.. Ikke for å skremme deg, men du må regne med at folk tenker sitt om deg også, hvorfor du er sammen med den slasken osv. For etter 3 uker uten tannpuss og dusj, tro meg, han stinker!!

Anonym poster: 8b84c2fb096396ac766f592b953f96de

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvis han elsker deg, ville han vel gjøre seg litt mer flid med hygienen? Det er bare for teit at en voksen mann er «uinteressert» i sånt, og at du skal godta det fordi du elsker ham. Han er voksen, gi ham et spark bak!

Min pusser tenner x 2 og dusjer hver dag, enkelte ganger to ganger per dag ved spesielle ting. Nais :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

jeg dusjer 1. gang i uka... Lukter ikke rart av meg :-)

Men 3 uker er altfor lenge uten å pusse tenner?!

Har du spurt noen?

Man kjenner ofte ikke egen kroppslukt. Og det er forskjell på å 'ikke lukte rart' og å lukte godt :)

Skrevet

Min mann ble syk, og sluttet å bry seg. Hilsen ikke HI med mann som jeg brekker meg sv

Anonym poster: 845999ded46a4978cc39c705d7fa805c

Skrevet

Å jeg som trodde at jeg og gubben dusja sjeldent. Vi dusjer ca en gang i uken, noe oftere er ikke nødvendig. Det lukter heller ikke av oss.

Men hver tredje uke faktisk...

Anonym poster: e3633161942102457a649431d394c2b5

Anonym poster: 8a2542867da4e8f59a34531204c71370

Nei, du lukter ikke din ukegamle kroppslukt, men det gjør andre som dusjer hver dag. DU kjenner ikke din egen kroppslukt og du er vant til din manns, men for andre lukter dere sikkert harskt. Dessuten er det ingen som sier direkte til dere at dere stinker harskt, dermed er det lett å tro at man ikke lukter.

Anonym poster: 8a2542867da4e8f59a34531204c71370

Skrevet

Det blir en definisjonssak, ang det å lukte godt. Personlig er jeg veldig var for parfyme og synes det generet lukter vondt. Andre synes det lukter godt.

Jeg har aldri fått noen kommentarer på at det lukter rart av meg. Tar det som et tegn på at jeg lukter nøytralt.

Jeg er sykepleier og jobber med masse mennesker hele tiden, klart jeg er hygienisk. Men å dusje hver dag er bare å være hysterisk. Kommer langt med å vaske hender, under armer, i skrittet og føtter :-)

Skrevet

Det blir en definisjonssak, ang det å lukte godt. Personlig er jeg veldig var for parfyme og synes det generet lukter vondt. Andre synes det lukter godt.

Jeg har aldri fått noen kommentarer på at det lukter rart av meg. Tar det som et tegn på at jeg lukter nøytralt.

Jeg er sykepleier og jobber med masse mennesker hele tiden, klart jeg er hygienisk. Men å dusje hver dag er bare å være hysterisk. Kommer langt med å vaske hender, under armer, i skrittet og føtter :-)

Ikke for å være kranglete, men om du allikevel tar deg tiden til å vaske hender, føtter, skrittet og under armene, hvorfor ikke bare løpe en kjapp tur igjennom dusjen istedenfor? Kanskje ikke hver dag, men annenhver, kanskje?

I ditt yrke er det vel ekstra viktig å ikke lukte vondt, du som står så tett oppå andre mennesker?

Mener ikke å være frekk, men jeg svetter minimalt selv. Men selv om jeg vasker både her og der så lukter jeg selv at jeg lukter "rart" om jeg f.eks ikke har dusjet på et par tre dager (f.eks etter hyttetur uten dusj o.l).

Og er ikke du pakistansk? Spiser ikke dere masse hvitløk og andre sterke krydre? Det må jo bare kjennes på lukta?

Anonym poster: 8b84c2fb096396ac766f592b953f96de

Skrevet

Jeg får vondt i tenna hvis ikke jeg pusser dem hver dag. Glemmer jeg å pusse tenna en dag er det helt krise. Ikke bare fordi det gjør vondt i te kan men også fordi jeg føler selv at ånden min kan drepe selv den barskeste viking!

Så jeg "beundrer" mannen din om han går 3 uker uten å pusse. Han må ha dødsvondt i tenna! Nei huff, du må si fra til han at hvertfall pusse tenna må han gjøre daglig!

Har dere barn? I såfall reagerer ikke de på at pappa ikke pusser tenna på morgenen før dere går ut døra?

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke dusjer hver dag startet med at jeg har eksem. Har alltid hatt tørr og kranglete hud. Før dusjet jeg hver dag med såpe over hele kroppen!

Fikk råd om å la være å dusje så ofte og etter noen mnd var eksemet betydelig roligere.

Det er kanskje bare en vanesak, men jeg trives godt med en friskere hud, (og hår forsåvidt, det rekker nærmest ikke bli fett før jeg dusjer igjen.) så jeg kommer nok til å fortsette med det. Jeg er av pakistansk herkomst, men født og oppvokst her. Når jeg er i Pakistan synes de jeg lukter søt melk ;-)

Ellers, jeg vasker klærne mine, rene klær er min fanesak :P Der er jeg hysterisk må ha alt rent hver dag. Jeg skifter sengetøy 2 ganger i uka bla.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Sånn rent bortsett fra hygieneaspektet ved å dusje hver/annenhver dag så er det jo veldig behagelig å dusje da?

Jeg nyter å føle meg ren og fresh, bruke gode såper (som lukter godt, ikke sterkt) og kremer. Det er godt å avslutte dagen under rennende varmt vann, rett og slett. God lukt og hygiene er en fin bonus.

Skrevet

Ja, for mange er det viktig å kunne avkoble i dusjen :) jeg personlig må bare holde meg langt unna alt som heter parfyme og mineralstoffer, men tør påstå jeg har en god hygiene på tross av det, og på tross av at jeg velger å dusje 1 gang i uken.

Ellers så avkobler jeg ved å høre på arabiske toner på min mp3 spiller mens jeg maler portretter. Noen ganger strikker jeg.. Jaja, vi er alle forskjellige.

Skrevet

Altså, jeg er med på å ikke dusje hver dag pga hudproblemer. Jeg sliter selv med tørr hud, og kan feks ikke vaske meg med såpe så ofte, og drøyer gjerne dusjingen til annenhver dag i de verste periodene- med mindre jeg trener eller svetter veldig av andre grunner.

Og jeg vasker ikke håret hver gang jeg dusjer, bruker bare balsam i tilfelle.

Men jeg synes jo en gang uken høres sjeldent ut, for ikke å snakke om 3.hver uke?? Og man må jo ikke alltid såpe seg inn, bare fyke kjapt gjennom vannet?

Skrevet

Æsj, herregud er glad for at min mann ikke er slik!:)

..han er veldig nøye på tannpuss, på både seg selv og junior:) og dusjer minst annenhver dag!

Noe annet hadde jeg ikke takla å delt seng med, hygiene er viktig!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...