Gå til innhold

Trodde det var nyresten. Fikk baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig. Ingen bærer et barn likt. Jeg hadde spiral, men ble visst gravid. La ikke på meg og det vistes ikke. Tok samtidig medisin som gjorde at jeg fikk mye luft. Dette var min andre. Kan heller ikke si at jeg har 80 kg for mye til deg som nevnte noe om det da jeg er høy og slank. Før dette skjedde med meg, trodde ikke jeg det gikk an heller.

Anonym poster: e3470cf8babcdb96671ee82d603e17be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var 58 kg da jeg ble gravid, 62 da jeg fødte. Kjente knapt babyen sparke, og hadde jeg ikke visst jeg var gravid, hadde jeg ikke merket det. Brukte mine egne klær hele svangerskapet, og fikk en unge på godt og vel 2 kg. Magen min ble litt større, men ikke veldig mye. Folk så det ikke uten at jeg sa det. Jeg har ingen problemer med å tro på disse som ikke vet at de er gravide. Jeg har også hatt blødninger i svangerskapet, så det er ikke sikkert at de har mistet mensen. Eller at de er vant til at den ikke er regelmessig. Så det er fullt mulig. Tror også at enkelte har psykiske sperrer og fortrenger det, men har ingen grunn til å ikke tro på at det gjelder alle. Anonym poster: 112f2632321754f4c007aed71b1d58d0

Men din baby var jo da nesten bare halvparten av babyen i artikkelen...

Jeg startet permisjonen min i dag, skal føde om 4 uker. Er frisør og har derfor stått og gått hele svangerskapet. Hadde jeg ikke planlagt graviditeten og tok test ved første mulighet for 8 mnd siden kunne jeg faktisk gått i den "fella" selv. Har gått opp knapt 5 kg, er fortsatt slank på 62 kg og magen er nesten FLAT når jeg ligger på ryggen:O ikke har jeg noe plager heller, foruten halsbrann om natta. Veldig merkelig, for første gang gikk jeg opp 16 kg og hadde stor og rund mage. Føler meg litt snytt denne gangen:P kundene mine nektet nesten å tro meg når jeg sa jeg har termin i januar;) hehe

Jeg er 110 % sikker på at vi ikke har samme syn på hva som er en flat mage.

Jeg er 160 og langbeint, så min mage blir selvsagt mye større enn min venninnes på 183 og har langt liv, siden hennes hadde så mye større plass vertikalt. Likevel, den lille bumpen hennes var helt tydelig graviditet, selv om hun så ut som hun var 6-7 måneder på vei rett før termin. Hadde hun vært ganske dvask hadde man kanskje ikke sett det, men på en slank person? Ikke sjangs.

Anonym poster: 6231ebef78cd33290ba11d32c02ba1b9

Skrevet
"Åh, nei, nå har jeg mye luft i magan gitt! Se, lufta prøver å sparke seg ut gjennom magen og har form som en fot! Rare greier gitt!".. Eller kanskje på tide å ta av 80 kg fra kroppen.. Anonym poster: 8d48ca11e8ddc3be9fbb7ebdaa44719c
Javel, og vitsen med den kommentaren var...? Kan være du ble smellfeit og la på deg altfor mye under svangerskapet. Ikke vits å være bitter wink.png
Hvem ble feit? Man må være ganske feit for å ikke merke en 9 mnds mage gitt. Anonym poster: 8d48ca11e8ddc3be9fbb7ebdaa44719c

Enig

Hvem ble feit? Man må være ganske feit for å ikke merke en 9 mnds mage gitt. Anonym poster: 8d48ca11e8ddc3be9fbb7ebdaa44719c
Du kan umulig ha mye peiling på mennesker og graviditet. Jeg har vært borti kvinner som har vært sprekkferdige, og hvor babymagen har vært fraværende, og de fleste var slanke kvinner. Har sett bilder av mamma da hun var førstegangsgravid, og om hun ikke hadde sagt det ville jeg aldri ha sett at hun var gravid på de bildene. Men sånn egentlig så tror jeg du er en som kjeder deg kraftig denne fredagskvelden, og prøver å finne på noe sprell smile.png God jul til deg også wink.png

Man har ikke 60 cm midje når man er 9 måneder på vei altså, uansett. Vet ikke hva dere anser som en slank kvinne og fraværende babymage, da... Min mage stikker ikke utenfor hoftebeina, gjør det plutselig det vet jeg at jeg enten er gravid eller holder på å dø av en enorm kreftsvulst i magen. Uansett går man da til legen.

Anonym poster: 6231ebef78cd33290ba11d32c02ba1b9

Neivel skinny!

Er det mange her som har midjemål på 60 eller? målte akkurat til 67, men syns ikke jeg er særlig tykk. Men om det viser seg at jeg er 7 mnd på vei med eksen tror jeg at jeg dør... hehe.. men uansett er det jo fint for dem som slipper alle graviditetsplager :)

Anonym poster: 4d3ebc0b567e89563ca8e2532f498242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...