Gå til innhold

13 uker gravid og nå blør jeg:(...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer, så håper det bare er skjøre slimhinner. Ikke smerter heller, så det er da hvertfall et godt tegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har sluttet å blø høres jo ut som et godt tegn. I forrige svangerskap blødde jeg slik du beskriver her. Det sluttet også ganske fort. Jeg fikk komme inn på legevakten og snakket me en lege. Han lytter ikke etter hjertelyd, men så var jeg kommet inn litt tidligere enn deg. Da jeg ringte fikk jeg beskjed om at "selvfølgelig skal du få konme, forstår jo du er bekymra".. Så jeg var heldig sånn.

Han fortalte meg at når det sluttet så fort, var friskt blod og stoppet. Pluss at je ikke hadde smerter, så gikk det mest sannsynlig bra. Han greide hvertfall å få roet meg. De målte en hcg og ringte meg senere på kvelden og sa den var så høy at de trodde alt var fint. Men jeg måtte ta to hcg over en ukes tid for å få bekreftet at det var ok. Håper su får hjelp. Ring igjen og si du er bekymra og lei deg. Kanskje du møter korn andre.

Ellers sier jeg som noen andre.. Selv om jeg vet det ikke er lett. Prøv å slapp av. Kommer det ikke mer så har det sikkert gått fint. Ta det med ro i jula og prøv å ikke tenk så mye på det.

Lykke til klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...