Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2012 #26 Skrevet 21. desember 2012 Er det noe jeg har funnet ut, så er det at absolutt ingen har perfekte liv fullstendig blottet for utfordringer. Men mange liker jo å fremstå slik ;-) Det gjelder ny baby såvel som parforholdet. Selvsagt sliter enkelte mer enn andre, og vanskeligst er det nok som førstegangsmamma. Man er usikker på ting og det tar lengre tid å komne inn i rutinen. Nei, de har nok sine ting å slite med i barselgruppa di, men kanskje vanskelig å dele det første gangen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #27 Skrevet 21. desember 2012 Når jeg fikk eldste, 17 år siden, ble jeg med i en barselgruppe. Ble jo kjendt med de andre mødrene, men jeg var yngst med mine 22 år. De andre var fra 35 år og oppover. Følte meg ikke helt vel i denne forsamlingen hvor alle egentlig kritiserte mennene sine. Var mye hyggeligere når jeg traff dem hver for seg. Når jeg fikk nestemann 10 år etterpå gadd jeg ikke være med på barselgruppe. Anonym poster: aa2a54004837c3865279b4bdedf3f0d2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #28 Skrevet 21. desember 2012 Nå har jeg 2 barn, 3 på tur. Har tydeligvis glemt, men hvordan klarer dere å bruke 3 kvarter/3 timer på å komme dere ut av huset? Så lenge bleie er skiftet, stellevesken er pakket, er det ikke bare kle på, putte i bilstolen, ut i biln å kjøre.? Hjelpes. Håper ikke det tar sånn tid, for da får jeg jo ikke fulgt opp de eldste med kjøring til barnehage å skole osv.. Anonym poster: ef43c12cbb8bf2a86fbb987098fed4ad
Gjest jule-Juliea Skrevet 21. desember 2012 #29 Skrevet 21. desember 2012 Jeg sa rettet det var et helvete. Da sa plutselig alle der samme. Det hadde med at alle trodde alle de andre hadde det sååååå bra så da måtte de også være perfekte lykkelige mødre.. Eg var ikke mye lykkelig med 2 timer søvn og hemoroider på størrelse med grapefrukt! Vær ærlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå