Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #26 Skrevet 20. desember 2012 Tja, drikker meg aldri brisen, langt mindre full, sammen med barn, men har ingen skrupler med å ta et glass vin eller øl til maten selv om det er barn der. Vant med det fra min barndom, aldri sett mine foreldre påvirket. Derimot var det en nabodame som drakk ganske mye, og det husker jeg at jeg opplevde veldig ubehagelig. Stakkars barna hennes... Anonym poster: b50352a478eac1206b2212a34d1fad94
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #27 Skrevet 20. desember 2012 Joa. Jeg drikker ikke sammen med noen. Jeg har ellers minimal forståelse for at folk ikke kan droppe alkohol når det er barn til stede. Om man ikke blir beruset, som absolutt alle hevder, så må det altså være for smakens skyld. SÅ fantastisk godt er ikke øl at man ikke kan avstå for signaleffektens skyld, ass. Anonym poster: da962420b09521335e1c261e0bfba204
Fru Blåbær Skrevet 20. desember 2012 #28 Skrevet 20. desember 2012 Ett glass synes jeg er greit. Så lenge man begrenser seg til det ene glasset så ser jeg ikke noe problem. "Et par" glass er jeg mer skeptisk til, de bør vente til barna er i seng. Barn merker utrolig fort om de voksne forandrer seg når de drikker, selv om andre voksne rundt bordet ikke registrerer det. Den reklamen får jeg helt vondt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå