Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 www.mariannehansens.blogg.no - tragisk at barn får barn! eller enda verre, 21 år og oppfører seg som 13 : www.kristings.blogg.no Anonym poster: cd5faccf3137dda2b66d655243bfa403
megmegmeg Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Så du mener at en 19åring ikke kan være en god mamma? Jeg kjenner flere på den alderen som har barn, og de er fantastisk gode mødre! Kjenner også flere i 30årene som jeg dessverre ikke kan si det samme om...
2blå1rosa Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Endret 18. desember 2012 av 2G+SpirePåVei
Gjest cunning stunts Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Nei, barn bør ikke få barn. Men gjort er gjort og pult er pult, det er lite å gjøre med det og så får man bare håpe på bratt lærings- og modningskurve, hvilket man ser hos noen og ikke hos alle. Det kan gå helt fint eller det kan gå til helvete, avhengig av hvor ressurssterk man er i utgangspunktet.
junijuli Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Anonymforum, der man kan baksnakke andre og være helt anonym! Hvem var det som oppførte seg som en 13-åring, sa du?
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Ta en god kikk på deg selv i speilet HI og se om du er så veldig mye bedre selv? 19 åringer kan være like gode, eller bedre mødre enn en på 30 år. Veldig forskjell på folk, noen er voksne og modne for alderen, mens andre er barnslige. Så lenge de tar godt vare på barna sine så blåser jeg lang marsj i om de er 18 eller 40 år!
2blå1rosa Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Var en gammel dame som sa til meg på jobb da jeg var 20 og sa jeg hadde 2 barn: "Nei, så bra at du får barn tidlig, du har nok mye mer energi og overskudd enn mange 40 åringer. Det er så flott å se dere som får barn tidlig"
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Hvis jeg kunne velge min mors alder på det tidspunktet hun fikk meg ville jeg jo definitivt heller hatt henne rundt tredve og med utdannelse og kunnskap og et voksent liv enn nitten og russ i fjor. Anonym poster: b1bcb6ad24426f70ed37c72491d93c7f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Plusset med å få unger tidlig er at man følger barnet til de er gamle selv. (eks mor 80, barnet 60) Samtidig har man mulighet til å se flere oldebarn fødes. Det negative er at en del ikke vokser i takt med oppgaven som ung mor. Sånn var det mindre av før, da det ble satt større krav til de unge - tidligere. Nå er det minimalt med krav, hadde foreldre satt krav hadde det ikke vært så mange bloggere som driter seg ut. Og den siste linken der.. hjelp!! Hun kan ikke ha stått i norsk på ungdomsskolen. Anonym poster: 401f34e4d5ab1ef7667ae362cf291dc7
2blå1rosa Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har ikke blogg, jeg bruker ikke masse brunkrem og har ikke silikon i puppene Noe som jeg har sett den siste tiden det har vært mye diskusjon om. Bodd for meg selv siden første var født, har ikke barnevakt hvær helg og hele tiden ellers når jeg skal osv, osv. Så det er forskjell på unge mødre
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har ikke blogg, jeg bruker ikke masse brunkrem og har ikke silikon i puppene Noe som jeg har sett den siste tiden det har vært mye diskusjon om. Bodd for meg selv siden første var født, har ikke barnevakt hvær helg og hele tiden ellers når jeg skal osv, osv. Så det er forskjell på unge mødre Ja det er mange som er som deg! Kanskje så mange som 80-90%? Det som er dumt er at de som sklir utpå gjør det med brask og bram da de smører det godt utover internett. Ikke lett å bli kvitt det i ettertid. Man kan slette selve bloggen, men bildene forsvinner aldri uansett! Det er en grunn til at det diskuteres her og utenfor nettfora, og det er fordi det ikke er normalen og at få ønsker at dette skal bli normalen. Alle som bidrar i trådene ønsker å vise det moralske standpunktet. Noen litt ufine, men kan jo komme av at de har lest på bloggen og sett at bloggeren er like ufin mot andre. Anonym poster: 401f34e4d5ab1ef7667ae362cf291dc7
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #12 Skrevet 19. desember 2012 Så ikke så mye galt med de bloggene, jeg. Anonym poster: 8987865a2c2da7a1c9c610410c583cd6
FrkKværner Skrevet 19. desember 2012 #13 Skrevet 19. desember 2012 Tror ikke du kan ha det godt med deg selv jeg HI...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #14 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Du er bare et barn. Hvordan kan du ha 3 barn? Sick. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #15 Skrevet 19. desember 2012 http://kristings.blogg.no/ Denne fjortenåringen sier hun er stemor allerede (WTF!?). Ikke overraskende heter den nåværende samboeren Kim-Roger. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e
2blå1rosa Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Du er bare et barn. Hvordan kan du ha 3 barn? Sick. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e Haha, hvor lenge er en barn i dine øyne da? Jeg er snart 23 å ser ikke på meg selv som et barn nei... Fikk meg en god latter nå!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #17 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Du er bare et barn. Hvordan kan du ha 3 barn? Sick. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e Haha, hvor lenge er en barn i dine øyne da? Jeg er snart 23 å ser ikke på meg selv som et barn nei... Fikk meg en god latter nå! En 19-åring er et barn i Norge (man kan få barnebidrag til man er 19). Det er ikke naturlig å ha to barn selv i den alderen. Man har ikke den modenheten som kreves for å ta seg av barn. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e
Pesta Skrevet 19. desember 2012 #18 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Du er bare et barn. Hvordan kan du ha 3 barn? Sick. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e Haha, hvor lenge er en barn i dine øyne da? Jeg er snart 23 å ser ikke på meg selv som et barn nei... Fikk meg en god latter nå! En 19-åring er et barn i Norge (man kan få barnebidrag til man er 19). Det er ikke naturlig å ha to barn selv i den alderen. Man har ikke den modenheten som kreves for å ta seg av barn. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #19 Skrevet 19. desember 2012 Lager man en blogg hvor man utleverer seg som mamma OG barna sine, så er man ikke voksen uansett alder, mener jeg..Har man BEHOV for og brette ut livet til almennheten er man ikke voksen, punktum. Noen bloggere ER bra, de som skriver generelt om en hobby som baking, interiør ol, og som hodler seg til det TEMA.... men de som blir for private, tenker jeg bare,- herregud, hva var galt med og skrive dagbok på papir....................................................... Anonym poster: 5b878a14e5260813920c0d71706d5018
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #20 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg var 19 da jeg fikk min andre. Venter nå min 3 og det rett før jeg blir 23 Woooow Du er bare et barn. Hvordan kan du ha 3 barn? Sick. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e Haha, hvor lenge er en barn i dine øyne da? Jeg er snart 23 å ser ikke på meg selv som et barn nei... Fikk meg en god latter nå! En 19-åring er et barn i Norge (man kan få barnebidrag til man er 19). Det er ikke naturlig å ha to barn selv i den alderen. Man har ikke den modenheten som kreves for å ta seg av barn. Anonym poster: 9f0d99cf18c5a3626296ec45f52a4b1e Jepp, fordi alle er klin like de kanskje? Jeg ble gift da jeg var 18. Flyttet inn i eksmannens hus, fikk førstemann da jeg var 21, andre da jeg var 24. Tok høyere utdanning samtidig. Aldri drukket, festet og aldri har vært full. Mener du virkelig at alle norske 18- og 19-åringer BARE er interessert i fest, puling og alkohol?? Anonym poster: 2a206feebc23dee634558b36851a86b2
Skautrollet Skrevet 19. desember 2012 #21 Skrevet 19. desember 2012 trodde man var voksen etter fyllte 18, og ikke 19. har jeg gått glipp av noe?
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2012 #22 Skrevet 19. desember 2012 trodde man var voksen etter fyllte 18, og ikke 19. har jeg gått glipp av noe? Nei, man er ikke voksen. Men man er juridisk myndig.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #23 Skrevet 19. desember 2012 trodde man var voksen etter fyllte 18, og ikke 19. har jeg gått glipp av noe? Nei, man er ikke voksen. Men man er juridisk myndig. Stemmer. Og man er fortsatt "barn" i arvelovens forstand når man er 50... Skal man gå ut fra det da? Anonym poster: 2a206feebc23dee634558b36851a86b2
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2012 #24 Skrevet 19. desember 2012 trodde man var voksen etter fyllte 18, og ikke 19. har jeg gått glipp av noe? Nei, man er ikke voksen. Men man er juridisk myndig. Stemmer. Og man er fortsatt "barn" i arvelovens forstand når man er 50... Skal man gå ut fra det da? Anonym poster: 2a206feebc23dee634558b36851a86b2 Nei, helst ikke. Men om du har hatt å gjøre med attenåringer i ditt liv (bortsett fra deg selv) vet du hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #25 Skrevet 19. desember 2012 trodde man var voksen etter fyllte 18, og ikke 19. har jeg gått glipp av noe? Nei, man er ikke voksen. Men man er juridisk myndig. Stemmer. Og man er fortsatt "barn" i arvelovens forstand når man er 50... Skal man gå ut fra det da? Anonym poster: 2a206feebc23dee634558b36851a86b2 Nei, helst ikke. Men om du har hatt å gjøre med attenåringer i ditt liv (bortsett fra deg selv) vet du hva jeg mener. Ja, har hatt å gjøre med 18-åringer, men er vokst opp i et annet land, og der er det ikke vanlig at 18 år gamle jenter drikker hver helg... De fleste gifter seg når de er i begynnelsen av 20-årene og stifter familie. Anonym poster: 2a206feebc23dee634558b36851a86b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå