Gå til innhold

Synes dere at Leander er for spesielt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan vil ikke at sønnen vår skal hete det,fordi han mener det er for spesielt. Brødrene heter Liam og Lucas

 

Anonym poster: da590690ce49da0c7b2ea6be13273905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leander er blitt veldig populært her som jeg bor. Er 3 av mine bekjente som har valgt Leander og jeg syns ikke det er så spesielt.

 

Anonym poster: 85528e1b2bb6f578d36ae41877b10ab3

Skrevet

Leander er jo et ganske nytt navn så er jo ikke sikkert at han har hørt det før. Men det har jo blitt et normalt navn og jeg vet om flere smågutter som heter det. Jeg syns det er veldig pent :)

Skrevet

Det er ikke spesielt, bare harry.

 

Anonym poster: 30e71249c68d83d41fc6f53c2f53df9f

Skrevet

Klippet fra statistisk sentralbyrå:

 

Du søkte på mannsnavnet: Leander

Det er 1215 menn som har Leander som første fornavn.

Det er 1066 menn som har Leander som eneste fornavn.

 

Du søkte på mannsnavnet: Liam

Det er 1009 menn som har Liam som første fornavn.

Det er 621 menn som har Liam som eneste fornavn.

 

Liam er altså mer spesielt enn Leander, så den må mannen din lengre ut på landet med ;)

Skrevet

Vet av flere små Leander'e, blant annet to i bhg til eldstejenta. Mulig det har vært et uvanlig navn, men jeg tror det er på full fart til å bli "vanlig". Synes det klinger fint med søsknenes navn også :)

 

Anonym poster: 05cc3d3113c114ea8e3ab1bcd998d3c3

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Du vet å uttrykke deg, herregud...

 

Anonym poster: 44b78eedf973dca8a60c09b267c99c09

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Du vet å uttrykke deg, herregud...

 

Anonym poster: 44b78eedf973dca8a60c09b267c99c09

 

hehe, mente at jeg ikke syntes Leander er så stygt når det er med de andre navnene til barna til hi, for de passer godt sammen og drar Leander opp.

Skrevet

Troll!

 

Anonym poster: 090d57c9a635c115d11f3f2616eb8baa

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg for det navnet kjenner jeg. Navnet i seg selv er jo egentlig fint, litt pinglete kanskje, men tror jeg er litt lei det (sikkert av å ha lest det 100 ganger her inne) :)

Skrevet

Min sønn heter Leander, men han har også et mellomnavn som svært få eller ingen som har. Har til dags dato ikke hørt noen som heter det.

 

Anonym poster: 56651ea6fe8a3cd2318e88d04611e5b3

Skrevet

Takk for alle svar,har dere noen andre navn da som kan passe med Liam og Lucas? Lars blir vel altfor norsk sammens med de navnene?

 

Anonym poster: da590690ce49da0c7b2ea6be13273905

Skrevet

Pappan vil ikke at sønnen vår skal hete det,fordi han mener det er for spesielt. Brødrene heter Liam og Lucas

 

Anonym poster: da590690ce49da0c7b2ea6be13273905

 

Uffamei. Leander og Liam er noen av de aller verste harrynavnene nå for tiden, omtrent som Ronny. Oser lavt utdannede foreldre lang vei begge to.

 

Anonym poster: 11c63864845e6c400c62c0d50eef9477

Skrevet

Er på linje med Sander og Bastian og Sebastian og Carosander og Adrian og Benjamin og Casper og Jesper og Jonathan. Poppisnavn og ikke etter min smak.

 

Dessuten skal det jo ikke være "søtt" som noen over her sier, gutten skal vel bli mann en dag??

 

Lykke til med navnevalg - ikke baser framtiden til gutten deres på svar fra anonyme gærne dib-damer!!

 

Anonym poster: 8713e0ad54b21c374f946aaf7015df45

Skrevet

Pappan vil ikke at sønnen vår skal hete det,fordi han mener det er for spesielt. Brødrene heter Liam og Lucas

 

Anonym poster: da590690ce49da0c7b2ea6be13273905

 

Uffamei. Leander og Liam er noen av de aller verste harrynavnene nå for tiden, omtrent som Ronny. Oser lavt utdannede foreldre lang vei begge to.

 

Anonym poster: 11c63864845e6c400c62c0d50eef9477

 

Huff, det er bare så teit å si det! Selv om et navn er populært betyr det ikke at det er harry - lær deg forskjellen!!

 

Anonym poster: 63ca077ab690cdb39c163cd69ac3d5bb

Skrevet

Takk for alle svar,har dere noen andre navn da som kan passe med Liam og Lucas? Lars blir vel altfor norsk sammens med de navnene?

 

Anonym poster: da590690ce49da0c7b2ea6be13273905

Må det være et kort navn og absolutt begynn på L? På L har man; Leo, Leon, Leonard, Lyder. Ellers finnes vel mange flotte navn hvis han kan begynne på en annen bokstav...

 

Anonym poster: f6ad1a52907cc29e10156fb53186d1ad

Skrevet

Liker ikke navnet, og at det nærmest rimer på navnene til brødrene gjør det enda værre. Hvorfor skal søskens navn på død og liv passe sammen? De er jo egne individer og skal store deler av livet ikke en gang bo sammen!

Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Så ufin du er Julia! Alltid likt deg, men å si at et navn er stygt er direkte stygt gjort!

 

Anonym poster: 96d698cf1614dc175a354c25762a919d

Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Så ufin du er Julia! Alltid likt deg, men å si at et navn er stygt er direkte stygt gjort!

 

Anonym poster: 96d698cf1614dc175a354c25762a919d

 

noen liker navnet. noen gjør det ikke. så enkelt.

Skrevet

Ludvig er fint :) Ikke så glad i Leander.

 

Anonym poster: 1e8bfc0d11af775ebb754bb3ec9130ca

Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Så ufin du er Julia! Alltid likt deg, men å si at et navn er stygt er direkte stygt gjort!

 

Anonym poster: 96d698cf1614dc175a354c25762a919d

 

Ja, så utroooolig stygt gjort, vedkommende er nok krenket nå. Really?! Jeg synes Barbara er et grusomt navn. Oh yes, I did!!

Skrevet

Spesielt er vel det siste det er! Det er jo et utrolig vanlig navn og alle mulige småtasser skal jo hete Leander.

 

Jeg syntes navnet er stygt. MEN det passer jo sammen med de andre navnene som også er veldig vanlige navn =)

 

Så ufin du er Julia! Alltid likt deg, men å si at et navn er stygt er direkte stygt gjort!

 

Anonym poster: 96d698cf1614dc175a354c25762a919d

 

noen liker navnet. noen gjør det ikke. så enkelt.

Forskjell på å si at du ikke liker navnet og at navnet er direkte stygt.

 

Anonym poster: 96d698cf1614dc175a354c25762a919d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...