Gå til innhold

Ligger dere godt an med juleforberedelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huses vaskes i dag av en dame som alltid vasker hos oss, julegavene er kjøpt inn - mangler bare noen rammer til noen barnehagefoto, pinnekjøtt og ribben er kjøpt inn, julekortene er sendt.

Mangler juletre og må kjøpe no juletrepynt.

Mannen min har ansvar for å kjøpe inn gaver til sin del av familien....og han er ikke ferdig.....alltid i siste liten, men det er ikke mitt problem. Barnas gaver er kjøpt inn for lengst

Sender du vaskedamen over til meg når hun er ferdig hos dere? Takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.. Sitter og diller på datan når jeg egentlig skal pakke inn gaver, skrive ferdig julekortene og rydde/ordne huset på fridagen min før jul.. Så kanskje jeg skal få ut fingeren??

Skrevet

Vi har influensa av verste sort, den ene etter den andre. Det er ikke noe stas og vi er nedkjørt. Jul greier vi ikke engang tenke på.

Anonym poster: e1ae523a57db789349f17b63daa7909b

Skrevet

Vi har influensa av verste sort, den ene etter den andre. Det er ikke noe stas og vi er nedkjørt. Jul greier vi ikke engang tenke på.

Anonym poster: e1ae523a57db789349f17b63daa7909b

Huff, god bedring til dere. :)

Skrevet

Nei, jeg er sykemeldt og mannen er sykemeldt. Vet ikke hva som kommer til å bli gjort, men det blir nok sannsynligvis ikke jul her i huset med gjester som var planen. Noen får heller ikke gaver, huset blir ikke vasket og mat blir ikke handlet og laget :( Veldig veldig trist!

Det eneste hyggelige er at vi får hjelp til å pynte juletreet sammen med gutten vår, så håper jeg vi blir frisk til å få tatt det ned igjen i januar.

Anonym poster: 42714948ae3b086d152c116993dab85b

Huff, det høres ikke så bra ut nei. Ønsker dere en fin jul, tross alt, og håper det nye året blir et godt og friskt år. smile.png

Takk! Ja, mitt eneste ønske nå er at vi skal bli friske. Helt friske. Som om vi ikke hadde nok måtte vi hente 2-åringen i barnehagen også. Han hadde kastet opp :(

Anonym poster: 42714948ae3b086d152c116993dab85b

Skrevet

Er ferdig med handling av mat og gaver, kun småting som skal handles inn bittelillejulaften (har ikke plass i frysen til kalkun blant annet, så den må tine i to døgn samt krydres).

Skal med barna på koster til Gøteborg fra fag il lørdag og tar siste handling på tur hjem.

Anonym poster: b997da25f977e9aa58a36d3ae2536201

Skrevet

Er ferdig med handling av mat og gaver, kun småting som skal handles inn bittelillejulaften (har ikke plass i frysen til kalkun blant annet, så den må tine i to døgn samt krydres).

Skal med barna på koster til Gøteborg fra fag il lørdag og tar siste handling på tur hjem.

Oi, her gikk det fort. Skal på kosetur

Skrevet

Oi, her gikk det fort. Skal på kosetur til Gøteborg fra fredag til lørdag skulle det stå.. Og Annie forsvant også på veien. Jaja. God jul til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...