Gå til innhold

Har dere lyst til å hjelpe meg litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle linker :) Har sett på de alle sammen. La til linken med buketten en gang til for jeg tror ikke den jeg la ut først funket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for alle linker :) Har sett på de alle sammen. La til linken med buketten en gang til for jeg tror ikke den jeg la ut først funket?

Buketten var helt fantastisk!!!

Kikket litt på kjolen du la ut, det eneste jeg syntes var litt dumt med den, er at det ser ut som om hun har veldig korte ben... Kanskje hn har det ;) hehe. Kan jo hente det ikke ser slik ut på deg :) kjenner jeg er litt spent på hvilken kjole du ender opp med ;) selv skal jeg i allefall ha en med blonder!!! :) :) :)

Skrevet

Takk 2trollunger,jeg syns de bukettene er så fine og jeg har lyst til å ha noe som er litt annledes :) Jeg liker ryggen,fargen og slepet veldig godt på kjolen.

Skrevet

Skjønner godt du likte buketten! :D

Heldig du er som skal gifte deg :) jeg e rforlovet, har vært det i 6 år ;) men en vakker dag, da er det min tur :)

Elsker å kikke på kjoler :) liker strengt talt nesten alle linkene jeg la ut ;) hehe

Skrevet

Takk 2trollunger,jeg syns de bukettene er så fine og jeg har lyst til å ha noe som er litt annledes :) Jeg liker ryggen,fargen og slepet veldig godt på kjolen.

NÅ så jeg ryggen og slepet!!! Og jeg tar tilbake det med korte ben, kjolen er fantastisk!!!!! Kjør på :D

Skrevet

For en nydelig bukett <3 Kjolen var svært vakker og flott til en smal midje og lange bein :)

Anonym poster: fe15a1b088c07b1454067ff4152794d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...