Gå til innhold

Hva kjøper dere til mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en stor verktøykasse inkludert 18volts skrumaskin og masse duppeditter fra Bosch, så håper han blir fornøyd! ;) Er hvertfall meget fornøyd, da vi skal flytte inn i et relativt falleferdig hus :P Kanskje jeg slenger med noe sjokolade også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 boxer

3 par sokker

1 pysj

1 college genser

Parfyme

parfyme og Dusjsåpe

Man Utd Kalender

Og noen små ting til som jeg ikke husker

Man utd kalender får min 9 åring også...

...unnskyld, men høres ut som du ramser opp gaver til en unge!

Anonym poster: 80580b552b553bcd697baf019529ef8f

Sier vel litt om di trang til å finne på noe patetisk å si. Hva i huleste er galt med å ha en fotballkalender? Tror min mann hadde blitt glad for en sånn på kontoret fremfor en gratiskalender man får fra Bunnpris i postkassa. Hvilken unge bruker parfyme, parfyme og dusjsåpe, og ønsker seg pakker med 8 boxere, 3 pakk sokker og college genser?

Finn på noe bedre neste gang, eller enda bedre, vent med gallespruten din til du virkelig har en innertier av en kommentar..

Anonym poster: 205acf8bbb1d1e1d2d25080152eaf022

Skrevet

xbox 360 med kinect og 11 (tror jeg) spill :P

Skrevet

mansjettknapper i hvitgull med diamanter på <3

Skrevet

25kg vektmanual og en stor Bergans tursekk.

Skrevet

En 55 tommers tv, den nyeste toppmodellen til Samsung... Syke priser, men han har suglet så lenge etter den. Han fikk den på forskudd da, da det var et lite tilbud på den, og jeg sa det fikk være både jul -og bursdagsgave i 5 år fremover! :P

Anonym poster: 02c82e954194c56b0a33f9e3c79e52b1

Skrevet

Call of duty til ps3 (han vil bli fra seg av begeistring da jeg egentlig ikke liker at han spiller, og nå kan han samtidig spille med kompiser wink.png) og en ny vinterjakke kjøpt på salg. Superfornøyd jeg smile.png

Hvor fant du vinterjakken på salg? Det trenger min også:-)

Jeg har forøvrig kjøpt en ny bærbar PC (også på salg) da den gamle synger på siste verset, pluss en parfyme på 70% hehe:-)

Følger ikke så godt me jeg. Men du kan være heldig me fjorårs-modeller på sportsbutikker ;)

Skrevet

Gps og en jakke

Anonym poster: c39ebc6c1a31ec78e57f3988554cc704

Skrevet

Fra barna: skjeggtrimmer

Fra meg: gavekort på 1000,- på sko

Skrevet

Han har fått en gps av meg. Den fikk han til jakta..

Så nå får han kun en lommebok og boxere. Det er noe han trenger, og det er stas for ungene at han får gave fra de. Kjedelig og praktisk, men skit au.

Eldstemann har kjøpt skismøring til han av alle ting, var veldig viktig at vi kjøpte den og han pakket den inn selv. :P Han er 3.

Anonym poster: bac402b04724f452e3614668f8853ee3

Skrevet

han har fått snøfreser,og vi hadde en felles sydentur nå i des.

Anonym poster: 8319064c28f63375a174355133479037

Skrevet

Han får konsertbilletter til Kaizer konsert!! Det er egentlig til oss begge fra ungene da;-)

Også får han høyttalertårn med Bluetooth funksjon, ei bok, ørepropper til IPod så han kan jogge med og askestøvsuger. Av nissen får han Modskonserten på DVD og kortholder.

Ganske godt fornøyd med gavene til han i år:)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Bluetooth greier, slik høyttaler, eller dockingstasjon eller hva det nå heter ;)

Og det største skrujern- settet jeg kunne finne på Jula fra ungene :)

Endret av Vicky Pollard
Skrevet

??

Anonym poster: 2a9d40c71b8fa731f4e6db75e3a4c715

Har ikke mann, men kjæreste. Kjøpte han er Marve Fleksnes skjorte med en morsom skrift og to boxere fra Bjørn Borg på Carlings. Kosta 650 kr totalt.

Skrevet

Ingenting. Vi har avtale på at jula er dyr nok og putter pengene i gaver til ungene.

Vurderer å kjøpe boka om ved og vedstabling, siden dette er ett tema hvert år, men vet han blir lei seg hvis jeg kjøper og han ikke har kjøpt til meg.

Anonym poster: b2e7b06580b99c45bcdd0f3913b02318

Skrevet

Moods of norway genser og pysjbukse fra jentavår :-)

Anonym poster: 2ae1e5cc3f8897eb06d5150c2d2e2bd9

Skrevet

Han fikk en vinterjakke for to mnd. siden, fra stormberg.

Så har jeg kjøpt ei sjokolade-datamus, så jeg håper han tar hintet ;-)

Fra jentungen får han parfyme.

Forventer ingenting fra han i år :-)

Skrevet

Her har jeg vært litt gal da jeg har arvet nesten en mill fra min avdøde bestemor. Så jeg har jeg bestilt en harley Davidson fat boy til han. En kamerat av oss skal transportere den hit på lille julaften. Jeg må få lurt han unna en stund, også få plassert den i garasjen. Skal bli så gøy å se uttrykket hans når jeg sier at gaven står i garasjen, og han ser den.

Det har vært en stor drøm i mange år, og han fortjener det virkelig. :)

Anonym poster: d7793aed9dbf912d23110118a5255fb7

Skrevet

Elektrisk tannbørste den nye fra Philips.

Techno Lego fra barna :) han elsker å bygge Lego :) :)

Anonym poster: e75f08eb61eff31035213ae92ad77688

Skrevet

Her er det regnjakke fra meg. Og fra barna får han en kalender med bilder av dem, samt alle bursdager ol avmerket;), pluss ting de har laget i barnehagen.

Anonym poster: 5da4c75f31af8b0c0853b5d4b29d598d

Skrevet
8 boxer 3 par sokker 1 pysj 1 college genser Parfyme parfyme og Dusjsåpe Man Utd Kalender Og noen små ting til som jeg ikke husker
Man utd kalender får min 9 åring også... ...unnskyld, men høres ut som du ramser opp gaver til en unge! Anonym poster: 80580b552b553bcd697baf019529ef8f

Stakkars den unge som får 8 boxer, 3 sokker og dusjsåpe i julegave;-)

Men mannen min ville vært fornøyd!

Skrevet

Av ungene så får han barbermaskin, og av meg får han et teleskop som han kan feste speilrefleksen på.

Noe jeg vet han har mostra om en stund nå^^

Skrevet

Fra sønnen vår: fora langrennshansker til trening og Pondusbok nr 11

Fra meg: 2 boxere fra Moods, gamasjer, tynn fin genser i ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...