Gå til innhold

Hva kjøper dere til mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gir forresten også Call of Duty, men tenkte han skulle få noe mer. forslag?

Endret av Lilla_81
Skrevet

Nå er det bestilt!! Håper det kommer før jul... Hilsen treigen:)

Skrevet

bok, skinnhansker og varmeflaske (han stjeler alltid min!)

Skrevet

Call of duty til ps3 (han vil bli fra seg av begeistring da jeg egentlig ikke liker at han spiller, og nå kan han samtidig spille med kompiser ;)) og en ny vinterjakke kjøpt på salg. Superfornøyd jeg :)

Du kommer til å angre stort! Hilsen spille-enke!

Anonym poster: 07cade6481b90b390fae3c0a8c4bc7fe

Skrevet

Macbook pro... Han begynte på skole i høst, og den pc'en han har er gått helt blokk i stå.

Anonym poster: 60a7944db06009007435fc894c9f221d

Skrevet

Undertøy fra ungene og fra meg får han bukse, genser og en flaske konjakk (jeg husker aldri hvordan det skrives :P ) :)

Cognac

Anonym poster: 9b06db83883c5ab9b766740e7e18e6ba

Skrevet

Call of duty til ps3 (han vil bli fra seg av begeistring da jeg egentlig ikke liker at han spiller, og nå kan han samtidig spille med kompiser ;)) og en ny vinterjakke kjøpt på salg. Superfornøyd jeg :)

Du kommer til å angre stort! Hilsen spille-enke!

Anonym poster: 07cade6481b90b390fae3c0a8c4bc7fe

Får sette regler om spillin da jeg har vært "enke" tidligere :P GT har ikke blitt spilt på snart ett år her i huset, så satser på litt mindre spilltid denne gang.

Skrevet

Jeg åpnet denne tråden i håp om mange gode tips, men de er ikke en eneste ting her jeg kunne tenke meg å kjøpe til min mann! Nå vet jeg ikke om det er jeg, han eller dere som er rare her, men jeg får vel fortsette letingen et annet sted.

Anonym poster: be00e688036d19d002d38176ba6d3d7d

Skrevet

Min mann får nye skibriller, vann og støtsikkert kamera pluss et helikopter han kan styre med iPaden. Svindyrt leketøy.

Anonym poster: d10012ea1f7fe1458c80a5931c4a0822

Skrevet

Egentlig så har vi avtalt å ikke kjøpe noe, og heller legge av penger til en reise vi har planlagt.

Men det er jo så kjedelig, så han får ny skibukse, og "nissen" har jammen meg kjøpt et miniannlegg / docking til iPod til hytta.

Skrevet

Kaffemaskin til mannen her

Skrevet

Min "mann" skal få ullsokker.

Han har nettopp valgt å flytte fra oss, så jeg synes ikke han fortjener så mye mer. Men et par sokker kan han få av ungene.

Anonym poster: 1be3f0708570633e8194dd782299d895

Skrevet

Hvor har dere kjøpt fjernstyrt helikopter? :-)

Skrevet

min mann får ingenting han. Han skal få noe småtteri fra ungene men vi kjøper ikke noe større til hverandre.

Vi får penger til jul av foreldre og besteforeldre så da bruker vi disse og legger til endel selv og kjøper oss noe vi trenger eller har lyst på. Ny tv, tørketrommel og nettbrett står på ønskelisten.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Aner ikke :-/ Han her ønsker seg kun verktøy som koster flere tusen, og det har jeg ikke penger til om jeg ikke vinner vikinglotto eller lotto den kommende uka..

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg vet ikke, og han vet ikke hva han ønsker seg. Han har alt han trenger, tror jeg.

Skrevet

Call of duty til ps3 (han vil bli fra seg av begeistring da jeg egentlig ikke liker at han spiller, og nå kan han samtidig spille med kompiser wink.png) og en ny vinterjakke kjøpt på salg. Superfornøyd jeg smile.png

Hvor fant du vinterjakken på salg? Det trenger min også:-)

Jeg har forøvrig kjøpt en ny bærbar PC (også på salg) da den gamle synger på siste verset, pluss en parfyme på 70% hehe:-)

Skrevet

Jeg åpnet denne tråden i håp om mange gode tips, men de er ikke en eneste ting her jeg kunne tenke meg å kjøpe til min mann! Nå vet jeg ikke om det er jeg, han eller dere som er rare her, men jeg får vel fortsette letingen et annet sted.

Anonym poster: be00e688036d19d002d38176ba6d3d7d

Da er jeg veldig spent på hva du kunne tenke deg å kjøpe til din mann?

Anonym poster: 3479da9edbc86ab7f0bd83745183fa34

Skrevet

Hva med våpenutstyr om han holder på med det? Jakthansker?

Peltor hørselvern med støydemping og radio

Sko

En weekendtur bare dere to om det er mulig da:)

Ryggsekk/turklær/fjellsko

Bare noen tips jeg kom på i farta:)

Anonym poster: 49641125c551850688f217ee08d540aa

Skrevet

Jeg har kjøpt moods of norway strikke jakke og statoilkoppen 2013 fra jenta vår. Har tenkt å kjøpe noen småting til , men ikke sikker på hva enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...