Gå til innhold

Lei av å måtte forsvare metoder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten har vi samsovet med alle tre til de er rundt året, og deretter gradvis flyttet dem over i egen seng når barna har vært klare for det. Det skaper også god tilknytning, nær relasjon og masse trygghet. Kanskje det eneste ved vår oppdragelsesform vi har fått kommentarer på...

Anonym poster: 8c60de598c249e30f4dc2be498d5f04e

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her i huset har vi praktisert og praktiserer våre leggerutiner på alle ungene, selv med den største bruker vi fremdeles noen minutter på sengekanten fremdeles. Det er koselig, og mange gode tanker blir delt der og da. Det er viktig for oss.

Om venner og familie ikke tåler det, får de bare la være å komme på besøk. En gang var det en som kommenterte at han syntes at vi brukte litt lang tid, underforstått at ungen(e) burde klart seg uten denne ekstra-kosen. Da fikk han bare beskjed om at leggetiden er gull verdt.

Er man på besøk hos folk med barn, og spesielt med små barn, må man bare finne seg i at leggetiden kan ta litt tid. Men det er klart, man må jo selv også sørge for at det ikke blir sånn at gjestene blir sittende i timesvis for seg selv mens man legger barn. Eller er det sånn, så må man i alle fall akseptere at folk ikke vil komme på besøk.

Skrevet

Skrikekuren er jo ikke abefalt mer, og jeg mener at det ikke er bra at en liten ligger og skriker i flere timer, vet om en som gjør det, og jeg får så vondt av den lille gutten,så når jeg passer han tar jeg han opp,selvom det sikkert er veldig dumt. Men vennene dine høres ikke riktig smart ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...